Superpraktische en betaalbare oplossing voor hitte in mijn slaapkamer

Die warme zomers zijn voor mij heel heftig omdat ik niet goed tegen de hitte kan. En een slaapkamer koeler kunnen houden is dan erg belangrijk. Ik had al naar allerlei oplossingen gekeken maar vond die erg duur en niet handig. Toen ik dit voorbij zag komen, heb ik het meteen besteld. Makkelijk te installeren, na de zomer haal ik het gewoon weg, en het houdt de hitte buiten. Perfect!

een product dat werkt!

Leuke ervaring met sun eclipse! Mooie en duidelijke info. Bestelling vlot geplaatst en afgehandeld. Net binnen de duidelijk gecommuniceerde leveringstermijn pakker ontvangen. Bijgevoegde instructies waren vlot te volgen. Mooi materiaal en het werkt! Kamer van onze peuter is een pak koeler en de rest van het huis warmt minder snel op, dus zeker een aanrader en super handig voor mensen die huren!

Houdt zon en warmte echt perfect buiten!

Eerder hadden we een gordijn bij de voordeur hangen om de zon buiten te houden, maar dat hielp weinig. We hebben nu de ramen afgedekt met screens en je merkt echt een geweldig verschil!

Zeer positief

Wij zijn zeer tevreden, het is koeler in de ruimtes, is gemakkelijk aan te brengen en is esthetisch. Ondertussen al een paar keer zeer veel wind geweest en geen enkele clip is losgekomen. Een aanrader!

Top!!

Op zoek naar iets wat zon en warmte tegenhoudt, kwam ik Suneclipse op Facebook tegen, dit was voor ons de goedkoopste mogelijkheid, dus de gok gewaagd, en die is supergoed uitgevallen. Het houdt ècht veel warmte tegen!

Overstijgt mijn verwachtingen

1. Ik koos voor suneclipse wegens zeer betaalbare oplossing voor de hittegolfdagen en eenvoudig zelf te plaatsen. 2. Mijn living is volledig zuid georiënteerd dus de zon zit er de hele dag op. Sinds de screens is het merkbaar frisser op warme dagen. Het resultaat is dus zeker goed. Ook mijn kamerplanten zijn blij dat ze niet verbrand worden op die hete dagen. 3. De plaatsing is simpel en duidelijk uitgelegd in de meegeleverde folder. De eerste is wat zoeken, de vierde ging zeer vlot. TIP: elke zuignap bestaat uit 3 delen. Leg de schroefjes en koepels in een vierkant zoals het raam zodat je ze terug op de juiste zuignap draait. Naar mijn mening zijn ze niet 100% identiek. 4. Mijn screens hangen intussen een paar weken op en er is nog niets losgekomen, ook al is er al hevige wind geweest. 5. Oja supersnelle levering Één minpuntje: een aantal zuignappen kon ik niet perfect bevestigen doordat de koepel te dik lijkt waardoor de schroef er niet meer op kan. Ik heb die dan met alleen de schroef geplaatst.

Aanrader!

Uiterst praktische oplossing die goed werkt en bovendien betaalbaar is in vergelijking met screens of andere buitenzonwering. Houdt de hitte goed tegen, is snel aan te brengen (en weer te verwijderen) en is bestand tegen harde wind. Wel goed aantekenen welke kant de zonzijde is en waar wat moet! Service is snel en klantgericht. Een foutje wordt snel hersteld.

Handige oplossing

Ik vind dit product echt geniaal bedacht. Direct boven de ramen van onze slaapkamer zit de dakgoot. Geen ruimte dus om traditionele screens of rolluiken te plaatsen. Het wordt snel heel warm op die kamer, dus we hebben al de gekste oplossingen zitten bedenken om iets voor die ramen te plaatsen. En toen kwam ik dit 'toevallig' tegen (met dank aan Google die heeft gesignaleerd dat ik op zoek was naar zonwering ;-)). Ik kwam er na bestellen achter dat ik een fout had gemaakt. Heb SunEclipse geappt en het werd gelijk opgepakt en opgelost. Heel fijn! De screens zelf waren makkelijk te plaatsen. Het handige is dat de ramen ook nog gewoon open kunnen met de screens erop. Voor ons is dit dus een ideale oplossing.

prima oplossing voor zonnewering die niet te duur mag zijn

Gemakkelijk aan te brengen, windvast en doet wat het moet doen. In het najaar haal je ze eraf en berg je ze op. Prima alternatief voor de duurdere zonnewering op afstandsbediening.

Erg tevreden

We zochten een oplossing voor onze nieuw geplaatste lichtstraat en kleine vierkante raampjes in huis. Wat een goed uitvinding. Duidelijke informatie op de website, snelle levering en een zeer goed product. Echte aanrader.

Goed ,zeer tevreden

Fijne screens goede en snelle levering en makkelijk te monteren houdt de zon/warmte zeer goed tegen een aanrader

Werkt prima.

Goede en snelle levering. Houdt de zon (en warmte) goed tegen. Helaas laten de zuigknoppen regelmatig los, ik ben er nog niet achter waar dit aan ligt.

Jammer dat de herstel niet goed is gegaan

Mijn eerste schermen per ongeluk verkeerd o opgemeten, toen mocht ik ze terug sturen om ze te laten vermaken maar niet hellemaal goed terug gekomen in 1 scherm zitten maar 2 gaatjes voor e zuignappen waardoor je hem niet goed kan bevestigen erg jammer nu geprobeerd met dubbelzijdig tape hopen dat hij blijft zitten anders een scherm minder en dan komt de zon nog binnen

Mooie betaalbare oplossing. Ziet er chique uit en werkt echt goed. Onder ramen kun je prima door heen kijken, bovenramen de donkere versie genomen. Je ziet van buiten af geen verschil. Na de eerste bestelling ook de ramen boven voorzien van suneclipse.

Formidabel

Het werkt eenvoudig en goed! De kamer is een stuk koeler en mijn kleine slaap heerlijk. Snelle service en vriendelijke mensen.

Top idee voor een sterke prijs!

Erg snel geleverd en correcte afmetingen. Het meest transparante doek was de juiste keuze voor onze woonkamer. De ramen worden beduidend minder warm, in de woonkamer met 2 westelijke ramen winnen we 2 graden op erg warme dagen. De zuignappen zijn erg stevig, doch is de kort schroefdraad een risico tot problemen, waardoor dit resulteerde in 1 defecte zuignap. Hierop werd met veel begrip gereageerd en een oplossing aangeboden.

Correct op tijd geleverd

M'n bestelling werd op tijd geleverd. Goed stevig verpakt. Duidelijke instructies voor het bevestigen van de zonneweringen. Ik had wel last met 2 van die vleugelmoeren. Slechts met heel veel moeite op de schroefdraad kunnen doen 'pakken'. Maak me een beetje zorgen voor volgende jaren. De aanduiding van welke kant de zonnekant is, is uiteraard slechts 1 jaar bruikbaar: die label is er tegen dan af. Maar de hele installatie zit ondertussen al enkele weken op de ramen en blijft hangen. Wat dat betreft zeker goed materiaal.

Prima oplossing

Wij waren op zoek naar screens voor de tussenverdieping van ons huis. Omdat dit best een dure oplossing is, moesten we er toch nog even over nadenken. Toen wij in onze zoektocht op Sun Eclipse uitkwamen dachten we wel gelijk dit is interessant. Je krijgt een gelijk product, maar dan tegen 10% van de kosten. Na de eerste warme periode in Nederland zijn wij blij verrast met het resultaat. Goed, laten we beginnen met de nadelen vs een screen wat je omhoog kan doen: - Op de slechtere dagen heb je weinig licht in huis. Je doet namelijk minder makkelijk de screens even omhoog, je moet ze helemaal los maken. Tip! Als je de zuignappen laat zitten bij de draaiende delen, kan je ze wel met 5 min van je raam halen en ook weer terugzetten. - Bij de vaste ramen hadden wij een lader nodig om erbij te komen. Hier gaat wat meer tijd in zitten met het plaatsen. Op deze ramen haal je de screens er niet af tijdens de donkere dagen. Hierdoor blijft het wat donker in huis. - Als er soms iets wind staat, heeft de zon soms wel kans om toch een beetje langs het screen te komen. Echter is dit wel heel erg minimaal. En dan natuurlijk ook de voordelen: - Belangrijkste is natuurlijk de kosten. Het is nog geen 10% ten opzichte van het plaatsen van de elektrische variant. Dit is wel echt een heel groot verschil. - Op de warme dagen zit er geen verschil in werking ten opzichte van ons elektrische screen op zolder. Het scheelt echt een hoop in de warmte. - Op de draaiende ramen kan je makkelijk de screens verwijderen (draaien naar binnen), zodat er wel voldoende licht in je huis komt. - We hebben nu ook de eerste dag gehad met behoorlijk wat wind, de screens blijven echt prima zitten. Kortom wij zijn erg tevreden of het product, een aanrader in dit geval.

Goed product, prijs/kwaliteit verhouding is ok.

Opgemeten, toegestuurd, gemonteerd, alles in 1 keer goed!

Functioneel product!

Doet gewoon waar het voor bedoelt is. Makkelijk te monteren. Op onze deur paste geen andere zonwering dus wij zijn hier erg blij mee.

Heel erg blij met de betaalbare oplossing tegen hitte in de slaapkamer. Makkelijk te bevestigen ook.

Beter dan verwacht!

Goed meet systeem, heerlijk koel.huis, mooie doorkijk. De eerste dagen in de hitte bleven we maar zeggen hoe blij we ermee zijn. Het enige dat wij jammer vonden ,is dat er zwart bevestigingsmateriaal zit bij een wit scherm , zo valt het iets meer op. We hebben er meteen nog een besteld voor de bovenverdieping!

Ik heb er 3 besteld voor op de dakramen. De hele dag schijnt daar de zon op. Max block en toch nog genoeg zicht. Het scheelt heel veel warmte. Ben er erg blij mee. Snelle levering. En heel eenvoudig om te monteren.

Makkelijk en effectief

We hebben 1 scherm geplaatst. Deze kamer pakt het langste de zon en dat was te merken. De temperatuur blijft nu veel lager in deze kamer! Het werkt en daar zijn we blij mee. Daarnaast is het scherm makkelijk op te hangen. Tip:bewaar de koker waar hij in geleverd wordt om hem hierin voor de winterperiode op te bergen.

110 Polderstraat

Veldhoven 5509 LE