Top! Scheelt heel veel warmte

Wij hebben bij onze woning een hele lage dakgoot waardoor we bij onze achterramen geen normaal screen kunnen plaatsen. De Suneclipse dus wel! Het scheelt echt heel veel warmte en ondanks de Max sunblock die wij hebben kun je nog goed naar buiten kijken. Erg fijn voor onze dochter van 1,5 jaar. Wanneer je de zuignappen monteert volgens de bijgeleverde omschrijving blijft alles goed op zijn plaats. Wij zijn er blij mee!

Perfect om maat, echt veel koeler!

Mooi strak screen, beduidend koeler en donkerder. Precies wat we zochten! Netjes afgewerkt en vlot ontvangen. Prijs-/kwaliteitverhouding is prima. Enige minpunt zijn wat mij betreft de zuignappen. Ondanks gereinigde ramen en gebruik van bijgeleverd alcoholdoekje gaan ze toch los.

Prima screens, doen wat ze moeten doen.

De levertjjd, staat overigens op de website, is wel lang.

Uitkomst voor de woonboot! Erg effectief!

Hallo, ff vet compliment voor jullie screens. Afgelopen weekend op 31 ramen van onze woonboot screens gezet. En wat een verschil maken ze, met die bloedhitte. Reuze blij mee! Ziet er goed en strak afgewerkt uit, net als jullie site en de hele bestelprocedure. Dus een dikke 9 van twee woonbootbewoners uit Leeuwen. Geen 10? Nee, want één ding vinden we wat minder en daar ligt ook onze vraag. Zwarte draaidoppen op witte screens, terwijl onze woonboot verder nergens zwart, wit of grijs is, geven buiten het effect van: met board dicht gespijkerd zijn. We hopen op witte doppen. Hebben inmiddels vernomen dat jullie eraan werken. Fijn!

Een opmerkelijk frisser huis

Goede communicatie, correcte leveringstijd, makkelijke installatie. Wij zijn fan en met de temperaturen van de voorbije dagen is het duidelijk dat het werkt! Het is duidelijk frisser binnen.

Wij zijn zeer tevreden met de zonwering. Snelle levering dus mooi op tijd voor de zonnige dagen. Onze keuken is merkbaar koeler. Bleef ook zonder problemen zitten tijdens hevige buien en windvlagen. Kortom, een aanrader als je geen vaste zonwering kunt of witl plaatsen!

Snel geleverd en snel gemonteerd

En een duidelijke beschrijving.

Hou je hoofd koel, schaf screens van Suneclipse aan !!!

Onze ervaring is prima. De screens zijn gemakkelijk te plaatsen en onze slaapkamer blijft lekker koel. Echt een aanrader.

Snelle levering en prima kwaliteit

Snelle levering en prima kwaliteit. Ook het product was veilig verpakt!

Wij zijn zeer tevreden, snelle levering, werkt goed

Eerst staaltjes opgevraagd voor de kleur en materiaal. Goede site, snelle levering. Het scheelt bij ons een heel stuk in de warmte. Het blijft goed zitten. Wij zijn zeer tevreden met dit product.

Mooi product

Ik kreeg na vragen over de kleur direct staaltjes toegezonden wat de keuze zeker makkelijker maakte. Netjes in stevige koker aangeleverd met duidelijke gebruiksaanwijzing erbij. Ophangen ging oké, hoewel sommige draaidopjes er wat moeilijker opgingen. Het verbaasd me hoeveel zicht je nog van binnen naar buiten hebt. Zeker een aanrader.

In de zomer schijnt de zon bijna de hele dag onze hal binnen. Sinds enkele weken nu een sunscreen hangen en het is een stuk koeler! Het plaatsen was even een dingetje. Het draaidopje wat op het zuignapje moet wilde niet altijd gelijk passen. Maar het zit nu prima.

Doet wat het moet doen!

Geleverd in stevige kokers. Ophangen was bij de eerste wat wennen maar bij de rest ging het vlot. Ideaal bij een glazen deur. Merken al het verschil. Wel oppassen dat men er geen vouwen in doe, maar dit sta goed uitgelegd in de gebruiksaanwijzing. Zijn er heel tevreden van.

Top service en top product.

Wat een geweldige service. Ik werd persoonlijk gebeld om een en ander voor zekerheid na te lopen. Bevestigen is super makkelijk. Was met rol uit koker halen de zuignappen verloren en kreeg ik gewoon opnieuw. Het is nog niet zo heel heet geweest maar met gewone warme dag merk je al verschil. Dus laat die zon maar komen! Twijfel je, gewoon doen!

Ontevreden over de zonwering

Ik ben ontevreden over de zonwering. Ze zeggen dat het een hoog percentage uv straling tegen houdt en dat het koeler is op de kamer maar hier is niks van te merken. Het is een hoop geld, beter investeer je in een beter product die wel deze eigenschappen biedt. Tevens, geen uitzicht om het product te retourneren. Bij aankoop hoor je een vakje aan te vinken dat jou het recht ontneemt hier verdere acties op te nemen. Ik zou dit product niet aanbevelen.

Goed alternatief voor screens

Bij ons op de zuidkant gemonteerd. Op dakkapel, hiervoor dus wel ladder nodig. Even lastig om de eerste zuignappen te monteren, rest vrij makkelijk daarna. Doek mag niet knikken, da's even een dingetje om de ladder op te komen. Maar dan......werkt het perfect, heerlijk koele kamer om te slapen. Daar ging het om.

betaalbaar alternatief voor dure screens bij schuine puien

Het screendoek werkt prima en houdt veel zon en warmte buiten en je kunt er nog steeds goed doorheen kijken. Bij ons gaan ze in het voorjaar er op en in het najaar er weer af. Behalve het comfort, scheelt ons dit ook veel elektriciteit om in de winter weer te moeten koelen. Let wel op hoe je de screens op rolt. Wanneer je ze de verkeerde kant op rolt, kunnen de puntjes in het schuine dakvlak naar beneden gaan hangen.

Goede service Klantvriendelijk Lossen probleem netjes op

prima service

Doen wat ze moeten doen en houden de temperatuur in bedwang

Goede kwaliteit, en goed contact met Sun Eclipse

Kwaliteit van de screens zijn goed. Merk meteen verschil. 1 scherm was iets te groot. Probleem voorgelegd en werd goed meegedacht hoe op te lossen. Zal het zeker aanraden bij anderen.

Super service!

Ik heb de suneclipse besteld. Ze kwamen super snel binnen. Helaas was er bij 2 ramen van de 8 ramen 1,5 cm verschil in grote waardoor hij niet past. Ik mag ze nu retour sturen en maken ze kosteloos nieuwe gaatjes. Erg blij met het meedenken en de goede service! Qua zon tegen houden scheelt het echt enorm!

Een ideale oplossing voor kamers op het zuiden!

De screens hebben we nu ruim een maand hangen en zijn er super tevreden over! Het scheelt enorm in warmte op onze slaapkamers. Fijn dat je nog zicht hebt naar buiten. Op maat geleverd, eenvoudig aan te brengen, kortom een prima oplossing voor een goede prijs.

super, optijd geleverd meedenkend.

we hebben de bestelling optijd gekregen en kwa betaling werd ook niet moeilijk gedaan, aangezien klarna niet werkte werd het anders opgelost. in 1 woord geweldig. ik zou sun eclipse zeker aanraden bij andere mensen. en onze ervaring tot nu toe houd het de bovenverdieping goed koel.

Goede screens

Diverse screens gekocht met zuignap voor de mantelzorg woning van mijn moeder normaal met de zon zonder screens liep de temperatuur op tot +/_ 28 graden nu met screens maximaal 24 graden. Werkt dus naar behoren

Ik ben zeer tevreden!

Wij waren al een tijdje opzoek naar passende zonwering voor onze licht/dakkoepel.. Toen zagen we sun eclips op Facebook voorbij komen, en dachten; ja dat is wat we zoeken! Mooi en betaalbaar! Zelf de maten opgenomen en makkelijk te bestellen. Met een week hebben we de zonwering al ontvangen. Helaas bleek 1 van de 2 zonwering niet helemaal passend te zijn, Contact gezocht en het was niet onze fout, waarschijnlijk een fout bij het maken. Zonder problemen werd er een nieuwe zonwering opgestuurd, die perfect past! Wij zijn zeer tevreden, en de zonwering werkt echt super!

110 Polderstraat

Veldhoven 5509 LE