Zeer tevreden van ons screen

We zijn heel tevreden van ons Sun Eclipse-screen! De temperatuur in onze keuken liep op zonnige dagen soms op tot 32+ graden - de 'voordelen' van een goed geïsoleerd huis én grote ramen. Dankzij het screen bleef het koel binnen, zelfs tijdens zeer warme zonnige dagen.

Prima product, nette firma, snelle levering

De screens voldoen aan de verwachtingen. Goed verpakt, gebruiksaanwijzing duidelijk, aanbrengen is een fluitje van een cent. Maatvoering uutstekend verzending super snel. Kan iedereen deze firma aanbevelen.

Niets te klagen, zeer goede service, problemen worden snel opgelost, vriendelijk en behulpzaam. Het product ziet er netjes en degelijk uit. Al met al zeer tevreden

Mooie betaalbare oplossing!

Omdat wij plannen hebben om binnen een paar jaar groot te verbouwen wilde we een betaalbare maar nette oplossing tegen de warmte in huis. Keuze op Sun Eclipse gevallen en geen spijt. Mooi strak op te hangen als je er even je best voor doet en de zuignappen laten niet los. Je blijft zicht naar buiten houden en er komt nog meer dan voldoende licht binnen. Prima op te bergen in een meegeleverde kok Tip: Let bij het inmeten op de strakke maten van je kitranden. Verbeterpunt: zeker bij een wat grotere bestelling is het wel handig om 1 of 2 reserve zuignappen er bij te hebben.

Weer genieten van de zon op ons Amsterdamse balkon

Nu het steeds warmer begint te worden, wordt het balkon meer en meer de plek om te eten, spelen, sporten en lekker in de zon zitten. Op een zonnige dag loopt de temperatuur op het balkon echt ontzettend op. Met onze nieuwe aanwinst van Sun Eclipse kan het wat mij betreft niet warm genoeg woden. De lekkere koeling en het blokkeren van de felle zon in mijn ogen zijn in mijn optiek de grootste voordelen. Dus ook bij een half raam zoals hier op de foto merk je de impact van een Sun Eclipse al. Haal hem snel! Groeten, Billy.

Netjes, betrouwbaar, produkten van goede kwaliteit.

De screen ziet er heel netjes uit en past perfect op het raam. Het enige min puntje wat ik er aan heb is dat ik al diverse keren keren heb gehad dat de zuignappen spontaan na 1 dag of 2 dagen los laten. niet allemaal tegelijk, maar telkens 1 en heel soms 2. In het begin dacht ik dat ik iets fout deed met het bevestigen van zuignappen , maar heb de gebruiksaanwijzing nu al een paar keer door genomen en doe toch echt het zelfde zoals begreven staat. Dat vind ik zelf jammer, want wij hadden ze ook graag op de bovenste verdieping willen hebben, gezien daar redelijk tot veel wind aanwezig is ben ik bang dat de zuignappen daar helemaal snel loslaten en er hierdoor een fauw onstaat in de screens. Dit omdat de zuignappen door het los laten gaan hangen aan het doek. Voor de rest een pachtige screen, mooi gemaakt en perfect verpakt en absoluut een zeer goede feedback en communicatie van het Sun Eclipse zelf.

De screens werden snel geleverd, ook goede service, 1 screen niet goed, onze fout met meten, contact gehad, én weer terug gestuurd,en op maat gemaakt, binnen een week weer terug, goede service, netjes behandeld. Ze hangen keurig, Tip: let op met meten, voor eventuele kitrandjes

Onze screens zijn heel fijn blijven ma dat je de slag te pakken heb goed hangen. Nog geen echte hete dagen gehad maar weet zeker dat ze het goed doen. Heel blij mee!

Geweldige service

Wij hebben vandaag de screens gekregen. Dit is allemaal netjes verzorgt, gebruiksaanwijzing erbij en je kunt de screens zonder veel te morren ophangen. Ze hebben een geweldige service: 1 screen was niet goed, met ze gebeld en retour gestuurd. Deze week is hij weer teruggestuurd en netjes hersteld. Alleen jammer dat het nu niet warm is, dus daar kan ik niet zoveel over zeggen. Dat is nog afwachten.

Goed scherm en werkt

Snel geleverd en we zijn begonnen voor het douche raam om te proberen . Paar dagen terug erg warm al en het helpt echt 100% hij liet even iets los op 1 punt maar toen bleek dat mijn man de zuignap niet bevochtigd had ! We willen er nog meer hebben ook elders er 1 gedaan die hangt v keuken daarvoor wel schroeven in hout en daarom is deze zo fijn want dat hoeft hier niet bij . We zijn er nog niet uit welke we nu willen op slaapkamer en binnen of buiten maar we gaan er zeker nog 1 hier kopen denk ik .

Perfecte oplossing

Wij zijn zeer tevreden over de snelle en correcte levering. Deze screens met zuignap zijn een perfecte oplossing wanneer schroeven niet mogelijk of niet gewenst is.

Makkelijk bestellen, vlugge levering, Zeer makkelijk en snel te monteren nu kunnen we lekker op balkon zonder die hinderlijke zon tegen de avond.

Mooi en simpel product

Zocht een oplossing voor de zoninval op mijn kantoor. Kwam op dit unieke concept. Goed geprijsd en prettige klantenservice!

Top product en goede prijs/kwaliteitsverhouding

Erg fijn product. Houdt de hitte goed tegen + snelle levering en makkelijke montage!

Top product

Super product. Werkt geweldig als je hoog woont met de zuignappen. Houd de zon goed tegen en je kunt ook nog goed naar buiten kijken. Een echte aanrader

Top product!

Wij kregen de zonwering snel geleverd en de kwaliteit is erg goed. Zeker een aanrader!

Goede service en prima product!

Wij hebben een sunscreen besteld via de eenvoudige configurator en het werd binnen een week netjes thuis bezorgd!

110 Polderstraat

Veldhoven 5509 LE