Zeer tevreden, netjes aangeleverd en vlot

Mooie mand, snel en goed geleverd.

Ruime, betaalbare keuze

Snel item gevonden en besteld

Supersnelle verzending

Mooie producten en supersnel geleverd

Niet alles is op voorraad, ondanks dat ze claimen de volgende dag te zullen leveren.

Bovenaan de site en ook verderop stond dat ze de dag na bestellen leveren, dat haalde mij over. Ik had een mand besteld als cadeau, na 2 dagen zelf contact opgenomen omdat ik niets hoorde. Toen bleek hij niet op voorraad te zijn en ze wisten niet wanneer wel. Dus de order geannuleerd, wat ook bevestigd werd. Daarna heb ik 14 dagen moeten wachten voor ik mijn geld retour kreeg en dat is onnodig lang. Hou daar rekening mee als u iets gaat bestellen en iets wil retourneren. Over de kwaliteit kan ik verder geen oordeel geven.

Alles prima en correct gegaan

Perfect!!

Wij zijn zeer tevreden klanten! Snelle levering en mooi product! Zodra deze versleten zijn, komen we zeker terug!

Prachtige slofjes

Mooie sloffen, goede kwaliteit.

Uitstekend!

Geweldige service!!! en de servies zijn heel mooi ze stonden ook gelijk klaar om mij te helpen toen ik een kapotte bord binnen kreeg er werd gelijk actie ondernomen en opgelost. Ik raad iedereen aan om bij safaary te shoppen. Top service.

Prachtig handgemaakt product - niet duur en zeer snel bezorgd!

Ben blij dat ik hier tegenaan liep. Geweldige kwaliteit en snelle service.

Prima! bezorger nam de tijd om het pakketje af te leveren.

PRIMA!

Mooie Marokkaanse sloffen (babouches) in veel kleuren

Ruime keuze in babouches (Marokkaanse sloffen) voor een goede prijs. Snel geleverd en vriendelijke communicatie.

Telefonisch goed geholpen en levering echt de volgende dag

Prima product. Goede info over levering. En het werd al meteen de dag na bestellen geleverd. Super tevreden over kwaliteit. Dank!

Snelle en nette levering

/positief; ook makkelijk bereikbaar

Zie hier boven

levering kwam te laat

ik had de schoenen afgelopen zaterdag nodig.

Mooie webshop

Mooie webshop en snelle verzending

Babouches die niet zo lang meegaan

Mijn vorige paar Babouches heb ik direct van extra zooltjes voorzien anders waren ze binnen 2 weken al versleten geweest. Nu toch een nieuw paar besteld omdat ze zo heerlijk lopen. Ook nu direct extra zooltjes eronder voor versteviging. Het zou fijn zijn als dat niet nodig zou zijn. Graag wat steviger maken dus!

Supersnel

Ik verving gewoon het vorige paar Marokkaanse pantoffels. Supersnelle service van dezelfde kwaliteit!

Goed product, snelle levering

Ik ben tevreden over de slofjes. Wat mij stoort is de vele aapjes over 1 product!

Snelle service ... Goed verpakt

Snelle verstuurd met Track en Trace , zeer goed verpakt , alleen bij 1 bordje was een stuk van de rand kapot en aangesmeerd , snap dat het tamegroute servies raw is werkt er mee als stylist , maar dit was een behoorlijk stuk niet een chip .... Beetje jammer voor een vrij duur servies .. verder tevreden ..

zeer goed

zeer goed

Perfecte kwaliteit en zeer snel

Super gelopen, snel en goede kwaliteit

Al een paar keer een bestelling gedaan bij Safaary zeer tevreden, snelle en goede service!

Super!!

Snel, geweldig verpakt en kreeg wat ik besteld had.

10 Albert Einsteinweg A

Roermond 6045 GX

085 877 26 31

Über Safaary

Safaary de ultieme beleving voor iedereen die op zoek is naar een sfeervol interieur, een prachtige Oosterse hanglamp of een mooi Arabisch schilderij! Al met al, wat je ook zoekt, zoek niet verder!

Kiyoh Bewertungen