Zeer ontevreden.

Ik heb 8 juni een wasmand besteld en betaald. Ik heb er niets meer over gehoord. Kan telefonisch geen contact krijgen en ook de chat wordt niet beantwoord. Mijn mail kan niet verstuurd worden naar het opgegeven adres. Ben bang dat ik mijn geld kwijt ben en de wasmand nooit zal zien. Zo jammer.

prima geklappt

Kommunikation gut, schöne Dinge, Versand klappt gut, auch beim zweiten Mal, ist alles konstruktiv und kooperativ abgewickelt worden. Kann da nix groß meckern. Auf ein drittes ..... :--)))

Snelle bezorging

Heel tevreden, en snel bezorgd

Supersnel en correct

Heel snelle levering, alles stevig ingepakt en hierdoor zonder enige beschadiging toegekomen. Mooie artikelen en in goede staat. Heel tevreden met mijn nieuwe spulletjes!

Vlotte bezorging en ruime keuze. Jammer. Dat DHL hier niet aan voldeed. Maar daar kon Safaary niets aan doen.

Snelle levering en retour is goed gekomen.

Uiteindelijk prima!

Hele mooie producten en direct contact

Welkom ontvangst in magazijn en zeer behulpzaam

Top, supersnel!

Mooie site, snelle levering en product zoals op de foto.

Eerste keer bestelling. Prima ervaring goede service.

Heel tevreden

Heel snel geleverd. Deskundig verpakt. Mooie schaaltjes. Die staan heel mooi in mijn kast bij mijn grote schalen.

Uitstekend van Safaary

Voor mijn huis of cadeau's bestel ik al heel wat jaren bij Safaary. Mooi en uitgebreid assortiment.

Fijne & efficiënte klantervaring

Alles verliep vlot en soepel. Snelle levering en afhandeling. Kortom tevreden met de service van Safaary.

Safaary is een prettige webwinkel met betaalbare prijzen voor mooie spullen maar vooral ook een goede, snelle en vriendelijke service in het geval van ruilen of retourneren.

Goede en snell service

Leuke artikelen, goed verpakt en snel bezorgd.

Wederom snel en de klantenservice top

Goede prijs, snel geleverd en klantenservice was top!

Snelle en goede service

Zeer tevreden en een prachtige Tamegroute schaal ontvangen!

Product beschadigd aangekomen, maar zeer correct afgehandeld.

Helaas was mijn kom beschadigd aangekomen, een beschadiging die naar verwachting niet door het transport is gekomen en daardoor wellicht al door Safaary had gesignaleerd kinnen worden voor het verzenden. Vrijdag direct gebeld en goed bereikbaar. Ik moest een mail versturen om het retour te regelen. Hier is snel zeer snel op gehandeld en inmiddels is er een nieuwe kom onderweg, fijn!!

Slechte service

Ik kocht een dure tagine en deze scheurde met de eerste keer gebruiken. Heb mij aan alle voorschriften gehouden, alles gedaan wat in de uitleg stond en dan dit. Ik kook al jaren in tagines en heb dit nog nooit mee gemaakt. Maar ze doen er niks mee want uit t zicht dus zoek t zelf maar uit. Jammer dan , geld weg en geen tagine. Kijk, als ik hem laat vallen is t anders maar als hij scheurt tijdens t koken dan is t misschien wel n productie fout. Maar ik werd meteen afgescheept. Nooit meer safaary dus

Zeer goed en snel geholpen door de klantenservice.top

Bestelling geplaatst, toen zag ik een andere kleur. Gelijk gebeld en ben toen zeer goed geholpen.

Alles zeer goed geregeld

Heel tevreden met mijn aankoop. Bezorging was snel en goed verpakt. Prettige ervaring en reageren snel op berichten.

Uitstekend in alle opzichten, handig en snel.

Bestelling ging vlot en prima en was zeker niks mee. Ze hebben leuke artikelen en betaalbaar assortiment.

Snelle levering, blij met mijn aankoop

Altijd prima ervaringen met Safaary. Snelle leveringen, wordt altijd netjes geholpen door de klantenservice van Safaary. Ben er superblij mee!

Heel tevreden en zeer goede communicatie.

Mooie items! Zeer snelle levering, goed verpakt en uitstekende communicatie.

Product niet geleverd en geen contact meer

2 maanden geleden een product besteld dat de volgende dag in huis zou moeten zijn. Ik kreeg destijds een mail over track&trace, maar er zat geen link in de mail. Na meer dan een week met meerdere keren proberen eindelijk telefonisch contact kunnen krijgen en een nieuwe leverdatum afgesproken. Deze werd niet gehaald en na meerdere keren bellen weer een nieuwe datum afgesproken. Deze is nu weer bijna 2 weken geleden en weer niks gehoord. Probeer nu al die tijd tevergeefs contact te krijgen via telefoon, email, webformulier en Facebook, maar ze geven nergens thuis. Ik heb aangegeven de bestelling te willen annuleren en mijn geld terug te willen, maar hier reageren ze dus gewoon niet op. Advies: koop hier niet!

Moeilijk contact

Bestelling nog niet ontvangen. Ik mail geen reactie, ik bel telefoon niet beantwoord

10 Albert Einsteinweg A

Roermond 6045 GX

085 877 26 31

Über Safaary

Safaary de ultieme beleving voor iedereen die op zoek is naar een sfeervol interieur, een prachtige Oosterse hanglamp of een mooi Arabisch schilderij! Al met al, wat je ook zoekt, zoek niet verder!

Kiyoh Bewertungen