Niet tevreden

Uit eindelijk is alles super verlopen,de fout lag bij de late levering door Bpost. Als we in de toekomst iets nodig hebben raadplegen we zeker Safaary.

Heel erg tevreden

Zeer blij met mijn mooie asbak!

Alles was goed verpakt

Heel tevreden

Mooie lamp, goed verpakt en super snelle levering.

Mooi product en snelle levering

De oosterse tafellamp staat geweldig in de woonkamer. Geeft heel veel sfeer.

Sneller geleverd dan gedacht

Bestellen via website ging eenvoudig. Levering 2 dagen sneller dan volgens opgave van website.

uitstekend

snelle levering, mooi product dat aan de verwachtingen voldeed

Mijn bestelling was er de volgende dag al. Het was perfect ingepakt en verzonden. Het product was precies wat ik verwachtte. Super.

Fijne en snelle service met hele leuke betaalbare spulletjes!

Fijne en snelle service met hele leuke betaalbare spulletjes!

Goed georganiseerd

Besteld , wat makkelijk , wil je aanpassen qua aantal dan is daar een duidelijk systeem voor . Top

Makkelijk en overzichtelijke site

Zoekopdracht ingevoerd op deze site terecht gekomen en keuzes gemaakt , die je makkelijk kon wijzigen in de winkelmand . Afrekenen makkelijk . Prima dus

Makkelijk en overzichtelijke site

Een asbak gezocht..en gevonden uit veel keuzes. Besteld, keurig geleverd en goed verpakt. Een cadeau voor iemand die er heel blij van is geworden...

Snel het pakket verzonden en goed beschermd ingepakt

Geweldige service!

We gingen voor de inrichting van onze winkel voor de verlichting naar Safaary. We zijn geweldig geholpen door een hele aardige medewerker. Hij nam uitgebreid de tijd voor ons! Dus onze ervaring met Safaary was echt top!

Zie onder

Goede snelle informatie service

Supersnelle levering en het product is gewoon geweldig.

Goede service!

Zeer snelle levering en ontzettend leuke spulletjes! Een aanrader!

Snelle levering super verpakt voor transport. Mooie producten Zou hier volgende keer weer een bestelling plaatsen.

het product voldoet helemaal aan mijn verwachtingen

snelle levering pakket goed beschermd ingepakt Prachtige pot

De website is eenvoudig in gebruik. Zelfs via de mobiele telefoon. Ik vind dat ze een goede prijs/kwaliteit verhouding hanteren. Goede communicatie via e-mail na je bestelling en zoals beloofd de volgende dag mijn pakket al ontvangen.

10 Albert Einsteinweg A

Roermond 6045 GX

085 877 26 31

Über Safaary

Safaary de ultieme beleving voor iedereen die op zoek is naar een sfeervol interieur, een prachtige Oosterse hanglamp of een mooi Arabisch schilderij! Al met al, wat je ook zoekt, zoek niet verder!

Kiyoh Bewertungen