Heel goed verpakt

Ik vond het spannend om zo een breekbaar product te laten bezorgen, maar ze hadden het heel goed verpakt en het is helemaal heel aangekomen!

Geweldige shop

Duidelijke en leuke webshop Snel geleverd volgens belofte

Mooie marokkaanse lamp besteld voor de gang. Heel sfeervol.

Mooie webshop bestelling en afhandeling loopt het wat moeizaam.

Zeer mooie webshop met mooie kwaliteit producten. Eerste bestellen zoals benoemd volgende dag mogen ontvangen. Helaas bij retourneren duurde het enige tijd voor de betaling werd gecanceld bij afterpay. Contact verliep wat moeizaam. Bestelling die ik vorige week plaatste liet even op zicht wachten mogelijk oorzaak bij pakketbezorger dat is voor mij nog onbekend. Wel erg blij met de lamp die binnen is gekomen. Producten zijn zoals weergave op de site. Prijs-kwaliteitverhouding super!

Snelle levering en goede kwaliteit !

Prachtige nieuwe lampen en lantaarns besteld ! Zal snel weer wat bestellen.

super service en authentieke kwaliteit.

mooie spullen van goede kwaliteit. snelle levering.

Mooie spullen, goede kwaliteit en hele goede service.

Hele mooie handgemaakte spullen met een oosterse of mediterrane twist. Heel erg blij met mijn aankopen. Echt een upgrade voor mijn interieur. De kwaliteit is ook erg goed en de prijzen vallen in verhouding voor wat je krijgt mee. En daarnaast ook een hele goede service. Ik had vragen over een product en werd heel snel te woord gestaan en goed geholpen. Top webshop! Zeer goede ervaring. Een aanrader.

Snelle levering, goed geholpen

Omdat ik nog twijfelde over het formaat heb ik contact opgenomen. Ik ben zo goed geholpen dus ik heb mijn keuze gemaakt en ben daar zeer tevreden over. Het was ook binnen 1 dag bezorgd omdat ze alles op voorraad hebben.

Keurig en snel geleverd

Onlangs een bestelling geplaatst. Snel en keurig geleverd. Niks om aan te merken.

Super tevreden!!

Super goeie kwaliteit

Heel klantvriendelijk en super leuke spullen.

Heel klantvriendelijk en super leuke spullen.

Zeker de moeite waard! Erg vertrouwelijk

Recent heb ik mijn woonkamer verbouwt. Mijn smaak past helemaal aan bij het interieur van Safaary. Ik ben ontzettend blij met mijn nieuwe woonkamer dankzij Safaary. Zij hebben mij erg goed geholpen. Snelle levering, vandaag besteld is morgen in huis. Heel erg bedankt Safaary, jullie hebben er een vaste klant bij!

Zeer tevreden!

Levering door Safaary op tijd zoals beloofd. Mooi product zoals omschreven. Zeer goede prijs-kwaliteit verhouding. Alles was perfect verzorgd, en snel. TOP service. Bedankt!

Top service en snelle levering!

De mooi gevulde poef, de sfeervolle lamp en het wollen berbers tapijt die we hebben gekocht zijn van zeer goede kwaliteit. Echt unieke originele producten. We zijn er heel blij mee. Super service, goed verpakt, kantvriendelijk en betrouwbaar. Een aanrader!

Fantastisch geholpen bij Safaary. Het personeel is vriendelijk en de producten zijn van zeer goede kwaliteit met daarbij snelle service. Mijn nummer een webshop in het bestellen van wooninterieur!

Fijne producten snelle levering

Mijn bestelling is snel geleverd, product is goed en mooi ingepakt. Past perfect bij mijn interuier.

Heel positief.

Levering was snel. kwaliteit is heel goed. Klantenservice van Safaary is ook uitstekend.

Prachtige artikelen, uitstekende service

Enorm tevreden en super goed geholpen. Heel klantvriendelijk en je krijgt vrijwel meteen een antwoord zonder er lang op te hoeven wachten. Top service!!

10 Albert Einsteinweg A

Roermond 6045 GX

085 877 26 31

Über Safaary

Safaary de ultieme beleving voor iedereen die op zoek is naar een sfeervol interieur, een prachtige Oosterse hanglamp of een mooi Arabisch schilderij! Al met al, wat je ook zoekt, zoek niet verder!

Kiyoh Bewertungen