Tafellamp zilver Donika met schade

Na melding van schade, krasjes aan de Oosterse tafellamp Donika kreeg ik te horen dat deze helaas niet meer leverbaar is. Het is een handgemaakte lamp dus er zijn wel verschillen tussen de lampen, dat wist ik wel. Wel jammer, anders had ik hem omgeruild maar ik heb toen toch maar gekozen voor een korting die Safaary mij kon aanbieden. Verder is het een hele mooie en sfeervolle lamp!

Snelle levering en goed mareriaal ben heel tevreden

Vlotte bestelling

Gemakkelijk te bestellen, snelle levering, telkens met een pak updates via mail, alle glazen zijn heelhuids aangekomen (erg veilig verpakt). Alleen maar positief!

Gewoon goed

Makkelijk bestellen, snel verzonden en ontvangen. Zeer goed verpakt!

Mooie spullen en snel geleverd

Ik had servies besteld en het kwam heel netjes goed verpakt aan ! De Tamegroute schalen zijn heel mooi , ben er blij mee .liefs Maud

Ik heb gekregenn wat ik verwachtte

Mooie lamp. Snelle levering en goede aftersales. Prima ben er blij mee

Hele mooie mand binnenkregen! Erg blij mee!

Superblij

Snelle bezorging , goed verpakt , en blij met de aankoop

Zeer snel en goed verpakt geleverd!

Retourzending niet verwerkt

Besteld met achteraf betalen, wel melding ontvangen dat mijn retour ontvangen is maar deze is tot op heden (2,5 week later) niet verwerkt bij Riverty. Via mail 2x contact opgenomen maar geen reactie.

Snel, hulpvaardig, mooie producten

Bestelling kwam in delen, werd keurig over gecommuniceerd, snel antwoord op mails, heel goed geholpen

Gewoon top!

Ging allemaal heel goed en een keurige levering. Ik had niet eerder bij jullie besteld en dat is dan best een beetje eng. Maar dat bleek niet nodig. Ik ben blij dat ik de bestelling bij jullie heb gedaan en volgende keer doe ik het weer.

Alles volgens wens verlopen!

................

Prima website en makkelijk om bestellingen te plaatsen

Pakket nog steeds niet bezorgd

Bijzonder dat ik wordt gevraagd mijn mening te geven over de bezorging, terwijl mijn pakket nog steeds onderweg is. Deze zou uiterlijk vorige week (woe 25 okt) worden bezorgd, inmiddels is het 30 Oktober, nog steeds geen pakket te zien. Dus vooralsnog is onze ervaring niet best!

Keurig bezorging super mooi product

Ik had aardewerk besteld was huiverig qua verzending maar alles was echt subliem ingepakt. Aardewerk prachtig je ziet dat het unieke exemplaren zijn

Ik wacht er nog op

Eerst kreeg ik bericht dat mijn bestelling er 'morgen' zou zijn. Daarna een bericht dat de zending 'helaas is vertaagd'... Nu dus in afwachting van een volgend bericht. Vandaar 'tijdelijk' 1,5 ster. Aanbevelen is ook nog niet helder.

2 Mooie manden maar andere kleurtint

Ik heb 2 opbergmanden besteld. 1 Grote en 1 kleine. Van tevoren via chat gevraagd of ik bij bestelling 2 dezelfde kleuren zou krijgen. Dit zou hetzelfde zijn. Bij ontvangst is 1 mand meer beige en de andere meer groen van kleur. Dit vind ik jammer omdat ze bij elkaar staan. Het is me echter te omslachtig om ze terug te sturen

Uitstekende prijs/kwaliteit

Snelle en juiste levering

Geen informatie over levering

Ik heb 13-10-2023 een klok besteld en bericht ontvangen op 14-10-2023 dat deze is verzonden. Vandaag 17–10-2023 helaas nog steeds niet mogelijk om via track&trace de levering te volgen. Reeds gemaild en gebeld (geen gehoor). Dus nog steeds in afwachting van levering.

snel, goed en goede kwaliteit

Snel geregeld na de bestelling. Binnen 2 dagen in huis. Uitstekende kwaliteit sloffen. Ik draag niets anders en jullie hebben me blij gemaakt

Nog niets ontvangen !

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen!!

De bestelling is niet geleverd en ik krijg geen contact met klantenservice

De bestelling is niet geleverd en ik krijg geen contact met klantenservice.

Slecht

Zeer slecht!! Niet een aanrader

10 Albert Einsteinweg A

Roermond 6045 GX

085 877 26 31

About Safaary

Safaary de ultieme beleving voor iedereen die op zoek is naar een sfeervol interieur, een prachtige Oosterse hanglamp of een mooi Arabisch schilderij! Al met al, wat je ook zoekt, zoek niet verder!