Super vriendelijk!

Heel vriendelijk!

Zeer goede en vlotte service!

Zeer goede en vlotte service!

i go play outside

mooi assortiment, fijne website en super snelle en correcte afhandeling.

Super !

Snelle levering veel leuke stikers er bij gekregen en super service. Een echte aanrader dus.

Geweldig!!

De levering verliep erg vlot en ik kreeg er dan ook nog stickers bij waardoor ik zeker nog eens op jullie site bestel!

top!

Jas en buckethat besteld en die zonder problemen in Nederland ontvangen. De betalingsmogelijkheden die voorgesteld waren had ik allemaal niet en West Site heeft dus nog een betalingsmogelijkheid (Ideal - Rabobank) toegevoegd zodat ik de bestelling kon afronden. Zeer fijn gedaan! Tevens was de jas een maatje te klein en was geen enkele moeite om deze nog te ruilen! Zeer prettig contact via de chat op hun site en ook redelijk snel reactie. Wanneer ik eens in de buurt ga ben ik zeker in deze winkel te vinden :) Top spullen en service!

correct

Vrij scherpe prijs, correcte manier van werken. Verzorgde communicatie en vriendelijke ontvangst in de winkel.

Leuke website, snelle levering!

Ik werd goed geholpen via de livechat en 2 dagen later kreeg ik mijn pakketje. Super service & snelle levering.

snelle afhandeling en mooi verpakt

Voor het eerst besteld op de site en zeer tevreden.

Snelle service.

Zeer snel geleverd. Vriendelijk

Top merk, top site!

Zeer gebruiksvriendelijke site, je kan er alles vinden in een mum van tijd. Uitgebreide waaier aan producten, keuze genoeg dus!

"Super ervaring"

Westside boardshop is de beste ervaring die ik tot nu toe al heb gehad!!! Skatepro daarin tegen raad ik ten zeerste af want ze zijn gewoon weg met m'n geld weg, geen producten aangekregen als ook geen geld terug gestort gekregen en de lafaards reageren zelfs niet meer op mijn mails ook!

Snelle levering , vriendelijk personeel

Ruim aanbod, vriendelijke service en snelle verzending.

Mooi materiaal, enkel een ontbrekende bestelde pin van santa cruz bij levering. Verder goed verpakt.

Vlotte levering en super dat jullie contact namen. De zonnebril is ook een leuke verassing

Prima service!

Tevreden over het skateboard als over de snelle levering!

vlotte service en goed materiaal

een vlotte service en mooi skateboard. heel tevreden

Perfecte online aankoop

West site is gewoon de beste winkel hier in onze omgeving. Met een eigenaar die weet wat hij verkoopt.

Super winkel met zeer goede en betrouwbare service!

Super winkel met zeer goede en betrouwbare service!

127 Nederkouter

Gent 9000