Respect

Wij kwamen naar de fire sale en zagen hoe druk jullie allemaal in de weer waren. Toch probeerde je me tussendoor wat te helpen om een snowboard aan te raden. Bedankt! Ik wens je superveel succes met de nieuwe winkel en we komen zeker ook eens langs!

Snel

Het was snel geleverd duidelijke emails en goed werkende website

Een nieuw snowboard gekocht met hulp van goed advies

Vlot, goed advies en zeer vriendelijk

Bedankt voor het super mooi nieuw materiaal

Top winkel, correcte prijzen en grote passie voor de sport!

West Site is dé winkel voor alle boardsporten (snow/skate/surf/wake). De prijzen zijn altijd correct en hun aanbod is groot. Ik raad iedereen deze winkel aan!

Beste shop van Oost-vlaanderen en omstreken !

Supervriendelijke bediening met heel veel productkennis; geen vragen blijven onbeantwoord :)

Altijd vriendelijk en weten waar over ze praten

Altijd zeer goeie behandeling

Geweldig, professioneel advies met passie voor het vak!

Altijd een geweldig en professioneel advies, gebaseerd op ervaring en passie voor het vak.

Fantastische service!

Altijd een goeie service. Steeds een goede uitleg.

Warm

Bij de uitverkoop was ik in goede handen. Heel veel advies gekregen van de verkoper, en ben met een volledig setje (schoenen, bindingen en snowboard) op reis vertrokken. BESTE. KEUZE. OOIT. Hartelijk bedankt aan Westside.

Cool shop, great crew

Nice place to be, fell like a child in a toys store

Moeilijke communicatie gezien de omstandigheden.

Normaal gezien mijn go-to boardshop voor alles snowboard gerelateerd. Altijd al tevreden geweest van hulp en advies. Jammer genoeg hebben ze recent een brand gehad waardoor het nu iets te druk lijkt om tijdig de vragen van klanten te beantwoorden. Na 4 weken en enkele telefoontjes is het nog steeds niet duidelijk of een bepaald type binding voorradig is.

Super fast shipment. Good avilability of great broducts!

Direct gefixt,...

Direct gefixt...

Geduld en vakkennis overgebracht naar een nieuwe talentje. TOP!

Bij de aankoop van m'n dochter's eerste wakeboard Top advies en uitleg gekregen. Kan echt niet beter. :-)

Tof product maar matige service

Product besteld, na een werkweek nog geen bericht over verzending, geen respons op mijn vraag naar de status, geen respons op mijn verzoek tot annulering (gezien het inmiddels niet meer op tijd zou arriveren). Later wordt het product alsnog verzonden. Daarná zeer beknopt respons op mijn verzoek tot annulering (enkel dat het niet meer mogelijk is - duh) Met één tijdig mailtje extra was het een goede beoordeling geweest :) helaas!

Geweldige service

Heel klantvriendelijk en correcte service.

Ondanks hun tegenslag, fantastisch geholpen!

Zeergoede ervaring!!

Topservice

Snelle service met een goede kwaliteit!

I didn't receive my product

I have been waiting for 2 weeks and still didn't receive my product and don't have information about it

• Would you recommend us? No

TOP board shop

top service, always good advises, friendly crew

TOP board shop

top service, always good advises, friendly crew

Top mensen met top service!!!

Iedereen die interesse heeft in een board sport, West-Site is the place to be

Amazing!

What can I say!!! Absolutely amazing how quick it got to me in Lithuania. Thanks for making me extremely excited for the upcoming season. A+ Service and Shop Thanks!

Ottimo acquisto. Servizio perfetto.

127 Nederkouter

Gent 9000