Mooie ketting en een waar cadeau om uit te pakken.

Ketting is erg mooi en voldoet aan mijn verwachtingen. Het uitpakken was een cadeautje op zich in die mooie/luxe verpakking.

Fijn en gezellig geholpen

Had geen afspraak gemaakt maar kon wel meteen geholpen worden. Gezellige entourage en fijn personeel. Alles naar volledige tevredenheid. Ik wist niet dat ik mijn ketting meteen mee kon nemen maar de goudsmid ter plekke heeft meteen de letters eraan gemaakt. Kom zeker hier terug

Heel leuk!

Ik vind de sieraden echt onwijs leuk en mooi! Ook een snelle levering en als je een vraag hebt wordt deze snel beantwoord. Heel fijn! Het enige minpuntje is dat ik het wel heel duur vind.

Vriendelijk personeel en goede service

Snelle levering , mooi product en mooie verpakking!

Super gezellig

Was met mijn kleinkind, we werden heel gezellig ontvangen. En heb twee armbandjes gekocht voor mijn kleinkind en haar zusje die bijna geboren word.

Super gastvrij

Heel fijn contact. Ondank dat er in eerste instantie is mis ging met de bestelling, werd alles super netjes opgelost zodat ik toch nog op tijd mijn sieraad kon dragen. Heel blij met mijn mooie sieraden

Aardige hulp

Bij het uitzoeken in de winkel kregen we alle hulp die we nodig hadden. Er werd echt de tijd voor je genomen. Ook kon je daar alles passen, zodat je kon zien wat het beste bij je past.

Erg goed geholpen door Maartje. Ring is mooier dan verwacht. Heel erg blij mee. Bedankt!

Helemaal naar onze wens

Ontzettend goed meegedacht en veel geduld bij het ontwerp van de gravure in de sparkle snake ketting. Goede service en snelle bezorging.

Top service!!!

Altijd een goede service

1 ketting en 2 armbanden heb ik. De ketting was al eens stuk en er kwam nog een initiaal bij. Ik word altijd goed op de hoogte gehouden en het ziet er altijd perfect uit.

Gewoon de allermooiste sieraden!

Top team, altijd veel aandacht voor de klant en wat de wensen zijn. Sieraden echt prachtig, altijd complimenten over gekregen. Inmiddels mijn eerst gekochte ketting al bijna 6 jaar om en geen dag van mijn nek af geweest!

Luxe ervaring op afspraak!

Een afspraak maken die vervolgens helemaal om jouw draait is heerlijk! We werden enorm goed geadviseerd in Eindhoven en zijn met een prachtige gouden ketting met 2 initialen vertrokken! Dolgelukkig en super leuke en geïnteresseerde collega’s in Eindhoven!

service zoals je hem verwacht

Geen woord gelogen als ik zeg dat je van deze service gewoonweg erg blij wordt. Duidelijk vriendelijk en erg professioneel en bovenal persoonlijk. ga zo door verlies die benadering nooit gr Jan Huls

Stoer en vrouwelijk armbandje

Snelle levering, mooie kwaliteit. Ik snap alleen de extra bandjes niet, want dan zou ik deze moeten doorknippen en die andere zelf moeten knopen (hoe?! geen idee). Het armbandje zelf helemaal naar wens! Verpakking erg mooi!

Bestelling was op tijd ondanks dat ikzelf iets veranderde. Super geholpen door de heel vriendelijke verkoopster

Snelle en duidelijke communicatie en hele goede service. Ik ben heel blij met mijn gerepareerde kettinkje.

Super lieve mensen. Denken mee, geven advies, passen maatwerk toe. Goede service, persoonlijk, Deskundig, eerlijk, gezellig. Minitials is gewoon on of a kind. Gewoon een feestje om te komen. Al bijna 10 jaar tevreden klant! En blijf blij met alles wat ik heb.

Of het gaat om een grote bestelling of alleen even mijn koordjes wisselen, de vriendelijkheid en service zijn altijd super!

Heel fijn en goede service .

Heb mijn kettinkje al een aantal jaar en helaas was deze kapot gegaan . Heb contact gezocht met minitials en werd super vriendelijk en snel geholpen . Via de mail krijg je snel een reactie . En de service is echt super ! En het werd ook nog eens gratis gemaakt .

Het ultieme cadeau en top service!

Ik heb nu meerdere minitials armbanden cadeau gegeven. Blijft leuk om te geven. Service is ook goed bij vragen en verzoek om andere bandjes.

Heel mooi!

Alles snel en helder geregeld. Mooie ketting ontvangen staat heel mooi zoals verwacht. 1 klein minpuntje: de sluiting. Zelf krijg ik hem niet dicht omdat het zo klein is. Moet mijn vriend doen.

Verkeerd geleverd, vriendelijkheid ver te zoeken.

Twee verschillende items besteld via de webshop en twee keer hetzelfde gekregen, waarbij er 1 vuil was en 1 verbogen. Kan gebeuren natuurlijk maar komt niet echt goed over. Eerst gebeld waarbij ik zelf aan moet geven dat het ook in de winkel geruild kan worden i.p.v. een langdurige retour procedure. Was helaas niet op voorraad... moet ik zelf een week later maar bellen of het dan wel binnen is. I.p.v. "oh erg vervelend ik los het op en bel zodra het wel binnen is..". Na zelf gebeld te hebben kan er amper een verontschuldiging vanaf en waren ze vooral met zichzelf bezig....een kleine compensatie was wel op zijn plaats geweest... Jammer, ze hebben echt mooie spullen maar het lijkt erop dat ze het te druk hebben (met zichzelf) om een klant netjes te behandelen. Het zit toch ook in een prijsklasse waar je iets meer toegevoegde waarde mag verwachten..

Victoriapark 8

5611BM Eindhoven

+31634862622

Over Minitials

Minitials is een sieradenmerk gevuld met liefde. Opgericht in 2011 door Marshia en Marloes om hun kinderen altijd dichtbij zich te dragen op een stijlvolle en subtiele manier. De persoonlijke sieraden van Minitials zijn handgemaakt in Nederland van 18 karaat goud.