Alles gaat fout...

Helaas gaat alles fout en dat voor een hoop geld € 350,- .... - 3 weken wachten; - Diamant valt eruit binnen 1 minuut; - Extra bandjes (2stuks) vergeten mee te leveren; - Slechte communicatie; - Afwikkeling van de klacht en het gehele proces erg slecht, zonder compensatie of er bovenop te zitten en wederom frustratie en vertraging. Zou hier niet weer bestellen, helaas..

prijs/kwaliteit niet in verhouding

Minitials maakt mooie sieraden en de service is uitstekend maar ik vind de prijs/kwaliteit echt niet in verhouding. In juli heb ik mijn (as) ring opgehaald en een maand later zat er een kras op het hartje. (ik heb een zittend beroep en doe verder niks geks waardoor dit snel kan gebeuren). Ik heb de ring toen opgestuurd en het is gemaakt. 2 maanden later wederom een kras op zowel het symbool als de letter. Ik vind dat dit niet zou moeten mogen voor het materiaal waar de ring van gemaakt is. Ik woon niet om de hoek dus even langsgaan zit er niet in. Voor het bedrag wat ik heb uitgegeven aan de ring en wat ik er voor heb gekregen vind ik het wel wat teleurstellend.

Snelle levering van ‘n mooi product!

Ketting opgestuurd ter reparatie, dit werd kosteloos gerepareerd. Heel erg dankbaar voor deze service.!

Super tevreden

Een hele prettige plek, een prachtig winkeltje. Je ziet de goudsmid gewoon aan het werk en de medewerker heeft alle tijd voor je. Een heel mooi tijdloos sieraad!

Geweldige service!

Na de geboorte van onze tweede dochter wilde ik de Minitials ketting uitbreiden met een extra initiaal en de ketting laten schoonmaken. Ik mailde Minitials met mijn verzoekje en kreeg een berichtje terug met een helder stappenplan. Het leukste? Voordat de medewerkster van Minitials het stappenplan met mij deelde feliciteerde ze mij eerst met de geboorte van onze dochter en vroeg ze hoe het met haar -en ons- ging. Attent! Inmiddels draag ik mijn mooie ketting weer mét initialen van onze 2 dochters. Een persoonlijke, betrokken en goede service van Minitials! Top!

Vriendelijk en professioneel

Bij binnenkomst warm welkom geheten en daarbij goed geholpen door één van de medewerksters. Achteraf bleek na de aankoop een kleine hapering in de ketting. Ik ben diezelfde week teruggegaan en zij hebben deze klacht direct verholpen. Service is super.

Prachtig, speciaal en zo mooi

Goede service en fijn contact om af te stemmen naar mijn speciale wensen. Echt heel mooi!

Verkeerde kleur bandje omgedaan op mijn bestelling , totaal niet de kleine die erop leuk

En op die dag waren er bandjes omgedaan die er nu afliggen

Verliefd

Zo verliefd op mijn nieuwe ketting!

Cadeaubon binnen een paar dagen in huis.

Cadeaubon besteld voor dochter, die daar een letter voor wil laten maken nadat haar dochter in oktober geboren is. Alleen jammer dat de opdracht die ik erbij had geschreven niet op de bon stond.

Hee erg mooi, en erg sjiek verpakt.

Hele mooie ketting en de verpakking is ook erg sjiek. Ben er hee blij mee!!

Hele mooie persoonlijke sieraden die liefdevol worden gemaakt.

Er is van alles mogelijk. Ze denken met je mee. Wat ik geweldig vindt is dat het een echt persoonlijk sieraad is wat je nergens anders kunt kopen. Ze nemen de tijd voor je en je krijgt het ook nog eens mee in een super gaaf doosje. Ik ben alweer aan het sparen voor nog meer mooie sieraden

Super service!

Eerste keer een bestelling gedaan, werd door vriendelijke dame gebeld omdat ik een regel vergeten was. Had er een spoedbestelling van gemaakt die de volgende dag in huis was en op tijd voor het geven bij diplomering!

Een mooi bedrijf met mooie mensen. Waar ze de tijd en een luisterend oor voor je hebben. Nogmaals heel erg bedankt! Ook namens Puck, ze wil nog steeds bij jullie komen werken als ze later groot is. ♡

Dankbaar

Ze maken zo’n mooie sieraden. Voor mij soera met een speciale betekenis. Mijn dierbaren altijd heel dicht bij me. En wat een lieve vrouwen met goede adviezen.

wij waren bij jullie in de zaak en vonden het super gaaf.

Ik heb bij jullie voor mijn twee dochters een armbandje cadeau gedaan als herrinnering aan hun oma (mijn moeder) die pas is overleden.We werden super lief geholpen en het armbandje vonden ze alle twee super.Bedank hier voor. Groetjes Hermien Gielen

Ik had een kettinkje uitgezocht in de winkel en kreeg daarna een voorbeeld, dit ging helaas 2 keer fout door een miscommunicatie van beide kanten. Ze pakte het super goed op en maakte gewoon iedere keer weer een nieuwe opzet tot ik tevreden was! Top service dus!

Super vriendelijk

Erg klantvriendelijk, nemen de tijd. Super service!

Fijne service

Tt

Prachtige gepersonaliseerde ketting. Love it!

Zo blij met mijn nieuwe ketting. Mooie kwaliteit! Mijn dierbaren dragen dicht bij mijn hart.

Beetje teleurgesteld

Op de applicatie is minitials gegraveerd. Op de zijkant. Dit is helaas niet goed gelukt. De letters zijn voor de helft en daardoor deels niet leesbaar. Tis ook erg klein om daar te graveren. Doch het stoort mij, had beter niks gestaan of direct correct en naar behoren.

Top zoals altijd !

Blije vrouw :)

Prachtige sieraden met herinnering.

Contact online en in de winkel was warm en met aandacht. Ontzettend blij met het mooie sieraad met aszetting.

Top Service

Zeer goed geholpen door Minitials personeel. Geduldig en nemen echt de tijd voor je en mede daardoor met een prachtig verlovingscadeau naar huis gegaan !

Victoriapark 8

5611BM Eindhoven

+31634862622

Over Minitials

Minitials is een sieradenmerk gevuld met liefde. Opgericht in 2011 door Marshia en Marloes om hun kinderen altijd dichtbij zich te dragen op een stijlvolle en subtiele manier. De persoonlijke sieraden van Minitials zijn handgemaakt in Nederland van 18 karaat goud.