Super happy met m’n aankoop

Duidelijke communicatie en prima service

Hele fijne ervaring!

Mooie ketting en goede dienstverlening. Prachtig cadeau om te geven aan een moeder!

Prachtig

Prachtig sieraad wat bij elke outfit past

Dit merk wil je. Rond je hals. Om je arm. Om je vingers. En in je oren.

Om het 10-jarig bestaan van mijn bedrijf te vieren, trakteer ik mezelf deze zomer op Minitials sieraden. Ik heb op dit moment weer een aanval, dus er hangt een nieuwe bestelling in de lucht. Dankjewel voor de goede service, de snelle levering en de allermooiste sieraden. Liefs, Leanne Arts

Hele fijne service, meedenkend, echt geweldig. Sieraden zijn zoals verwacht mag worden van super kwaliteit. Doe ze nooit af.

Echt heel leuk geholpen!

Voelde heel persoonlijk en oprecht.

Wat een heerlijk cadeau.

Altijd weer een geluksmoment als iets van minitials geleverd wordt. Zo een mooie kwaliteit en zo fijntjes gemaakt. Ik ben fan.

Mooi armbandje

Helaas waren de knopen veel te strak gemaakt waardoor het erg moeilijk is om de armband om.te krijgen en af te krijgen..

Altijd fijne service!

Los van dat Minitials best aan de prijs is, blijf ik hier mijn persoonlijke sieraden kopen! Service in de winkel is enorm fijn en ze maken mooie dingen.

Een 2e initiaal gekocht die ze aan mijn ketting hebben toegevoegd. De andere letter meteen opgepoetst.

Prachtige sieraden en top service.

Al ruim een 10 jaar draag ik jullie sieraden. Blijft super mooi en de service is telkens weer super!

Snelle verzending! Mooie oorbellen

Hele mooi oorbellen. Ik krijg ook al heel veel complimenten. Het enige dat ik niet verwacht had is dat ze zo licht zijn qua gewicht aangezien er massief staat bij het product en ook qua kleur het is echt licht goud. Ik wilde ze daarom eigenlijk terugsturen maar heb besloten om ze te houden. Ik zou ook nooit sieraden online kopen heb dit voor het eerst gedaan.

Vriendelijk geholpen, fijne service

Mijn moeder en ik zijn speciaal vanuit Amsterdam naar Eindhoven gekomen voor een afspraak bij Minitials. We werden geholpen door Inge en zij heeft dat uiterst vriendelijk en bekwaam gedaan. We krijgen veel complimenten op onze kettinkjes met de letter N van onze (klein)zoon.

Prachtige sieraden en super service

Onlangs heb ik van mijn vriend een hanger gekregen van Minitials. Aangezien ik er ook graag een ketting bij wilde, heb ik contact opgenomen met ze. Er werd vlug en netjes gereageerd. Ik mocht de hanger retour sturen en dan maakten zij deze aan mijn ketting naar keuze. Al met al is het maar een paar dagen gekost voordat ik de combinatie weer in huis had. Ben erg blij met de prachtige ketting + hanger en mrt de service van Minitials.

TOP!

Geholpen door een allervriendelijkst meisje. Ze heeft alles goed uitgelegd. Mee gedacht. We zijn (moeder en dochter) erg tevreden over haar hulp en inzet. Over de sieraden van Minitials kunnen we alleen maar juichen, zo fijntjes en mooi.

Al jaren een trouwe fan en klant! Bandje 4 zit in de pols! Mijn vader is plots overleden 1e kerstdag, nu aan het sparen om een mooi minitial armbandje te laten maken met zijn as of vingerafdruk.

Gezellige winkel goed geholpen

Prima ketting en mooi ingepakt en op tijd geleverd

Top geleverd en netjes

Super service en heel erg klantvriendelijk

Goed en persoonlijk geholpen en ze nemen de tijd en moeite om je sieraad zo mooi mogelijk te maken...

Super goed advies en mooie sterke ketting en armband

Ik kreeg super goed advies over de samenstelling van een armband met initialen. Er werd zelfs een foto van het armbandje gestuurd om te laten zien hoe het zou worden. Ook over het kettinkje dat ik heb gekocht ben ik goed geadviseerd. De armband en de ketting zijn super mooi en heel sterk!

Fijn geholpen en echt super blij met mijn sieraad! Minitials is echt net een snoepwinkel, je kan bijna niet kiezen. Zoveel moois!

Ik voel me altijd welkom en serieus genomen. Het is er altijd gezellig en ik ben super vriendelijk ontvangen

Mijn wensen samen gekomen in een uniek sieraad

Wat ben ik blij met mijn unieke, handgemaakte ketting! Melanie en de goudsmid waren zeer kundig en meedenkend met mijn persoonlijke wensen. A la minute toverden ze mijn wensen om tot een prachtig sieraad! Geweldig!

Mama blij, maakt ons heel blij!

Prachtig inpakt, snel in huis, helemaal naar wens, top product. We waren en blijven helemaal fan!

Victoriapark 8

5611BM Eindhoven

+31634862622

Over Minitials

Minitials is een sieradenmerk gevuld met liefde. Opgericht in 2011 door Marshia en Marloes om hun kinderen altijd dichtbij zich te dragen op een stijlvolle en subtiele manier. De persoonlijke sieraden van Minitials zijn handgemaakt in Nederland van 18 karaat goud.