Super!!

Snel en super mooie sieraden!

De service is prima

Ik ben in Eindhoven mijn sieraad gaan uitzoeken. de vorige keren in de winkel kreeg ik wel een kopje koffie dit was nu niet het geval. maar voor de rest prima. Ik heb wel even op het sieraad gewacht, langer dan de 10 dagen, en op de dag dat ik het sieraad kreeg, bleek maat 55 besteld te zijn ipv 50, daarna is het super snel opgelost en per post keurig verstuurd, de ring blijkt nu iets te groot, maar na contact geven jullie netjes de perfecte service dat deze kleiner gemaakt kan worden en dat jullie hem dan retour sturen.

Mijn favoriete sieraden

Goed en heel persoonlijk geholpen. Nemen alle tijd voor je. Onder het genot van een drankje kan je rustig je sieraad uitzoeken. En je raakt helemaal verslaafd aan deze prachtige sieraden. Draag mijn kettingen elke dag en ziet er nog uit als nieuw! Het volgende sieraad staat al op de planning!

Heel blij met mijn nieuwe oorbellen!

Ik ben heel blij met mijn nieuwe oorbellen! Sieraden van Minitials worden altijd heel mooi verpakt, de service in de winkel en via whatsapp is heel goed.

Enthousiast meedenkend en snel

Gewoon heel goed

Heel mooie armband binnen gekregen!

Mooi Produkt, uitstekende service!

Heel blij met mijn ketting van minitials! Snel geleverd en mooi verpakt.

Heel lief netjes. En gelukkig ook grappig geholpen. Met het uitzoeken van hangertjes voor m’n dochters en mij. En ze te laten vullen met as van hun opa en oma en mijn ouders . Echt top ! Dankjewel hiervoor

Telefonisch doorgesproken wat ik wilde hebben Toen in de winkel de puntjes op de i gezet en daarna snel en vakkundig in orde gemaakt Top service

De ketting was super mooi verpakt geleverd in een rond champagne kleurig doosje met een mooi tasje en er zaten worstenbroodjes bij ivm de nieuwe collectie voor vaders. Helaas was het varkensvlees en konden we er zelf niet van genieten

Wat een super bedrijf!

Alle aandacht in de winkel. Meedenken, showen, geduldig en ontzettend vriendelijk. Uiteindelijk online gekocht en werd als een ècht cadeau verstuurd. Helemaal happy!

Minitials ketting was gebroken. Ketting kosteloos (alleen verzendkosten) en snel gerepareerd door Minitials. Bedankt!

Wat een service!

Enige tijd geleden heb ik 2 kettinkjes gekocht met ieder eigen hangertjes. Omdat de kettinkjes steeds in elkaar verstrikt raakten wilde ik graag van twee kettinkjes 1 maken. Minitials heeft dit direct opgepakt. Ik heb alles opgestuurd en binnen een paar dagen had ik mijn bestelling terug: 1 ketting met alle hangertjes eraan zonder verdere kosten. Wat een service!

Super service en mooie sieraden!

Met veel plezier draag ik non stop mijn koord armbanden. Geniet er iedere dag van.

Top! Heel fijn

Ja was top! Hele fijne hulp bij het uitkiezen van een ketting. Bijzonder vooral, heel speciaal

Totally in love!

Van A tot Z dik in orde! Zowel de bestelling, productie als de levering verliepen vlot. En het juweel is nog mooier in het echt dan op de foto! Niet twijfelen om te bestellen, gewoon doen!

Top product en topservice

Geweldige service

Super snelle service. 4 jaar geleden heb ik een ketting met de initial gekregen, nu kwam er een nieuwe letter bij. Ik vond het erg spannend om mijn huidige ketting op te sturen. Na 1 dag kreeg ik al een telefoontje dat de ketting goed was ontvangen! En om het nog eens mondeling door te nemen hoe mijn nieuwe ketting eruit kwam te zien!! Geweldig geweldig geweldig

Prachtige sieraden en top service

Ik heb een Minitials drie signature ketting en twee satijnen armbanden (two unchained en oval signature) en alles is even mooi en blijft dat ook. Ik raad het iedereen aan, het zijn met liefde gemaakte sieraden

Vriendelijke

Goed geholpen

Goed geholpen!

Fijn geholpen door de medewerkers. Het was erg druk, dus ze hielp ons buiten. Dat was voor ons geen probleem. Fijn dat we daardoor sneller aan de beurt waren. Erg blij met de aankoop. Het maantje is erg scherp. Binnenkort ga ik even terug dan verhelpen ze dit, het is geen probleem.

Goede service!! Denken goed mee!!

Goede service en ze denken goed mee!!

Fantastisch!!!!!

Minitials armband

Mooie armband met gouden balk en eigen gepersonaliseerde tekst

Top ervaring

Goeie service denken altijd mee en niks is hun te veel. Aanrader als je een mooi sieraad wil kopen.

Victoriapark 8

5611BM Eindhoven

+31634862622

Over Minitials

Minitials is een sieradenmerk gevuld met liefde. Opgericht in 2011 door Marshia en Marloes om hun kinderen altijd dichtbij zich te dragen op een stijlvolle en subtiele manier. De persoonlijke sieraden van Minitials zijn handgemaakt in Nederland van 18 karaat goud.