Toegankelijk, snel, professioneel en verfijnd.

Na eerdere bestellingen, zowel online als in de winkel, ben ik overtuigd geraakt van de betrouwbaarheid en het vakmanschap van dit bedrijf. Ook mijn laatste online aankoop verliep perfect. Zorg, aandacht voor de kleinste details, tot en met de verpakking, snelle verzending: alles klopte bij minitials. Aangename ervaring.

Fijne mensen goede service

Heel goed geholpen en mooie sieraden

Super service!!!!

Hele mooie sieraden. En een hele goede service

Top service!

Ketting was kapot en is kosteloos gemaakt, wat een goede service!

Zeer snelle en goede service

Ik heb al tweemaal gebruik gemaakt van deze service en ben zeer tevreden. Of je product nu kapot is of wanneer je bijvoorbeeld een lettertje/ steentje oid wilt toevoegen aan je huidige Minitials product, zij werken zorgvuldig en snel.

Super tevreden

Zéér tevreden over de vlotte communicatie toen ik een vraag aan hun stelde. Ze gaven mij extra tips mee. Levertermijn werd ook correct gerespecteerd. Eenmaal de ketting hier was was deze zeer mooi ingepakt en prachtig afgewerkt!! Zeker een aanrader en een blijvend aandenken aan onze dochter!!

Een beleving om te ontvangen !!

Van het tasje tot het cadeau doosje alles ziet er leuk uit , passend bij elkaar !

Ontzettend goed geholpen en erg tevreden! ❤️

Heel goed! Alles verlopen zoals gepland!

Perfecte service!

Minitials kijkt mee, helpt, adviseert maar laat jou je persoonlijke keuze maken. Alles is duidelijk. Zowel online als telefonisch en persoonlijke vragen en/of afspraken worden perfect behandeld

Hele speciale sieraden

Zo'n mooie kwaliteit. Voelt echt heel speciaal. Lekker snelle levering.

Mooie ketting met initialen, op tijd geleverd

De mooie initials ketting was netjes binnen de levertijd bezorgd. Helaas een blauw doosje gekregen ipv de roze die ik opgeheven had. Het maakte nu niet zoveel uit, maar ik kan me voorstellen dat bij bepaalde kettinkjes de kleur wel uitmaakt (bijv. een roze doosje als het de initialen van een meisje betreft)

Super goede service!

Het is een hele fijne ervaring bij Minitials. Ik heb een vraag gesteld inzake een toekomstige aankoop via instagram, en had de volgende dag al een reactie. Daarna ben ik heel erg goed geholpen in de winkel en waren ze ook super klantgericht. Later in het tasje zag ik ook dat er een handgeschreven berichtje in was gedaan. Het is al met al echt een fijne ervaring bij Minitials! En de producten zijn natuurlijk tijdloos en van super kwaliteit.

Snelle levering, feestelijk verpakt, letters mooi maar kleiner dan verwacht

OK.

Geweldige ervaring, afspraak is afspraak.

Ik heb de ketting gekocht voor mijn vrouw en ben goed geholpen aan de telefoon. Ze is er heel blij mee en de ketting staat haar heel goed! Nogmaals bedankt.

Mooi resultaat en snelle service

Erg tevreden

Perfect!

Snelle levering, de ketting was prachtig verpakt voor mijn verjaardag! Ik ben er ontzettend blij mee!

Goede ervaring

Mooi product, snelle levering.

Een cadeau voor het leven ♡

Fijne service, er wordt goed de tijd genomen en meegedacht om een geschikt sieraad te vinden. Laagdrempelig contact en snelle productie. Het resultaat was boven verwachtingen. Uiteindelijk een prachtig persoonlijk cadeau mogen geven! Ik zou Minitials zeker aanbevelen!

Tegenvaller

Uitstekende service en kwalitatief erg mooie en unieke sieraden!

Uitstekende service en kwalitatief erg mooie en unieke sieraden!

Snelle goede service

Echt geïnteresseerd in wat je wil hebben en bij twijfel ook extra advies voor wat er allemaal mogelijk is

Ik werd geholpen door Maartje een super lieve meid, ze nam uitgebreid de tijd om mij te helpen en goed advies te geven.Ik ben ontzettend blij met mijn aankoop

Bedacht op maandag,dat ik iets wolde bestellen ,maar wat ik wel dinsdags nodig had... Via WhatsApp bevestiging gekregen dat dat moest gaan lukken, en voor de zekerheid de factuurbon met bestelnummer door wilde sturen,dan zouden ze het meteen in orde maken. Top ,dinsdags voor 12 uur al in huis,mooi in gepakt,blij mee.....

Wauw! Wat een prachtig kettinkje! Daarnaast petje af voor de uitstekende service; eerst was per ongeluk de verkeerde kleurstelling geleverd. Een dag later had ik het juiste kettinkje in handen! Dit was de eerste bestelling, maar dat gaat zeker niet de laatste zijn ;-).

Victoriapark 8

5611BM Eindhoven

+31634862622

Over Minitials

Minitials is een sieradenmerk gevuld met liefde. Opgericht in 2011 door Marshia en Marloes om hun kinderen altijd dichtbij zich te dragen op een stijlvolle en subtiele manier. De persoonlijke sieraden van Minitials zijn handgemaakt in Nederland van 18 karaat goud.