Men wordt zeer vriendelijk te wordt gestaan en goede producten.

Excellent product & excellent service

I contacted Valenta by e-mail as they did not have an option to deliver to the Uk, and they immediately opened the option for me to do so and then despatched the order the same day.

Overzichtelijke website

Op zoek naar een telefoonhoesje voor mijn Motorola G71, kwam ik op de site van Velenta. Daar waar op de meeste websites alleen de keus gemaakt kan worden via merk en type, heeft de site van Valenta ook de afmetingen van de hoesjes er bij staan. Omdat mijn Motorola vrij recent was uitgekomen (Feb. 2022) was er nog geen specifiek hoesje beschikbaar. Dankzij de maten op de Valenta site heb ik hier een keuze in kunnen maken.

Functioneel, duurzaam, mooi

Ooit had ik een kunstlederen mobieltasje. Die sleet te snel kapot. Het echt lederen riemtasje van Valenta gaat wel lang mee. Voor mij de ideale manier om m'n mobiel altijd bij me te hebben. Inmiddels heb ik m'n derde Valenta. Want dat is het enige nadeel: ze groeien niet mee met de steeds weer groeiende mobieltjes. Bij elke volgende, grotere mobiel heb je een nieuwe nodig. Bij de vorige ging wel één magneet los van de klep. Met superlijm was dat snel opgelost, met het had natuurlijk niet mogen gebeuren.

Excellent

fragiel

de clip waar het hoesje aan de riem wordt vastgezet is fragiel. Na 4 dagen bijna afgescheurd.

Alles bestens

Es ging schnell und unkompliziert.

Aanrader

Snelle levering en top producten ontvangen. Erg blij mee.

All good. The case is perfect.

All good and fast. There was a mistake in my order that Valenta solved very fast. And the case is perfect.

Prima hoesje en snel geleverd.

Ik gebruik al ruim 10 jaar leren Valenta hoesjes. Fijn in gebruik en prima kwaliteit. Voor mijn nieuwe mobiel weer 1 gekocht, is mijn 4e. Bevalt weer uitstekend. En door mijn positieve ervaring heeft mijn man er nu ook 1 besteld.

Mooie slanke hoes en super service

Omdat ik in de bouw werk zocht ik voor mijn nieuwe iPhone 13 pro een hoes die niet al te lomp is en goede bescherming biedt. Toevallig stuitte ik op Full Covered Tempered Glas Bumper van Valenta. De hoes leek ok voor de prijs. Besteld en de volgende dag in huis. Na het openen van het pakketje zag ik dat ik de verkeerde hoes had besteld. Voor Pro Max. Ja hoor!!! Nu moest de hoes geruild worden. Reourformulier ingevuld, de hoes ingepakt en opgestuurd. De volgende ochtend kreeg ik email van Valenta dat de de hoes omgeruild is en dat het pakketje onderweg is. Helemaal Happy. Volgende dag had ik hem in de brievenbus. De hoes past perfect om mijn iPhone, is super slank en geschikt voor draadloos opladen. En dat voor een mooie prijs. Hoe dan ook een mooi product, goede prijs en super service!!! P.S. Valenta heeft ook Full Covered Tempered Glas Bumper voor iPhone 13 pro max.

Hele goed

Op advies van de helpdesk het verkeerd bestelde hoesje omgeruild voor en andere die prima paste.

correcte service en prima product

goed product

De smartphone hoes van Valenta voor samsung S20FE is top

De smartphone hoes van Valenta voor de samsung galaxy S20FE is van zeer goede kwaliteit, heeft een perfecte pasvorm en bied een uitstekende bescherming.

Heel vriendelijk en telefonisch goed te bereiken

Mooie producten, snelle en goede service.

Al jaren de ideale oplossing

Gebruik al jaren Valenta hoesjes om mijn telefoons te beschermen.

Uitstekend!

Wij hebben een FULL COVER TEMPERED GLASS BUMPER BLACK voor IPHONE 13 PRO gekocht maar ging barsten tijdens het eerste gebruik. Contact opgenomen met Valenta en het werd direct serieus behandeld en kreeg een nieuwe case opgestuurd binnen 2 dagen, top service van de heer Sander en zijn team!

zeer aardige dame aan de telefoon!!

geweldig

goede service

goede kwaliteit en service.aan te raden

Artikel snel geleverd

Keine schöne Qualität beim Druck

Leider ist der Druck sehr schlecht Kommunikation mit Kundendienst schleppend warte immer noch auf meine Rückerstattung hätte den Artikel lieber zurückgeschickt

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Alles perfect

Overzichtelijk en snel geregeld. Mooi product en exact op maat.

Hoop op een beter product dan vorige.

Vorig telefoonbroekriemhoesje had dusdanige sterke magneten dat in korte tijd 1 magneet al niet meer te gebruiken was omdat het plaatje uit het sluitklepje is getrokken. De andere is amper een jaar later gehemeld. Nu poging 2 in de hoop dat deze langer meegaat.

Goede website en snelle levering

Ik heb deze hoesjes al jaren, goed gemaakt en duurzaam. In een woord, geweldig!

105 Impuls

Purmerend 1446WL

0299 66 70 80

Über Valenta

Valenta is een mode- en lifestyle merk voor mobiele accessoires. Het bedrijf werd gevestigd in 2003 met als missie om de meest innovatieve producten te produceren die een oplossing zouden bieden voor alle mobiele telefoons om hiermee de huidige levensstijl van de mens te vergemakkelijken. De producten worden voornamelijk uitgevoerd in prachtige materialen zoals leder of hoogwaardig PU leder. Geïnspireerd door ervaring en passie voor accessoires en door de wensen van onze klanten is ons eigen designteam, gevestigd in Nederland, dagelijks bezig om creatieve en unieke producten te ontwikkelen. Onze kracht zit in de details en creativiteit en dit om te zetten in functionele en stijlvolle producten.

Kiyoh Bewertungen