Goede betrouwbaar bedrijf

Mijn tweede full glass cover voor Iphone 13 gekocht. Eerste was helaas in mijn broekzak gebroken maar mijn telefoon was nog heel! Kreeg zelfs nog een beetje korting omdat het mijn tweede cover in 3 maanden tijd was. Kortom tevreden en hoop dat deze cover iets langer heel blijft.

Perfecte service

Had een verkeerde besteld, kon zonder probleem en heel snel de verkeerde terugsturen terwijl de goede alweer onderweg naar mij was. Uitstekend!

Correcte afhandeling bestelling, goed product

Zeer goede opvolging van de bestelling en het product voldoet volledig aan de verwachting.

Snelle levering en nette afhandeling als een product wordt teruggestuurd.

Goede en snelle service

Een vraag ivm de afmeting van het hoesje werd zelfs in het weekend beantwoord via mail. Ik heb eindelijk een riemhoesje voor de Galaxy ultra s21 5g gevonden waarin ook het toestel met hoesje past.

Goed geregeld.

Snelle service en betrouwbaar.

Delivered on time to be a HNY gift :)

Nice gadget, wife was happy since she reads a lot from the phone. Now it comes in handy.

Prima service!

Het gekochte riemtasje moet zich nog bewijzen, maar de service tijdens de aankoop was perfect.

Uitstekend product van kwaliteit

Met de aankoop van een nieuwe Iphone SE 2020, koos ik wederom voor een insteekhoesje van Valenta. En ik wist waarom: In 2013 kocht ik voor mijn eerste smartphone, een Samsung Galaxy Young, reeds een Valenta-insteekhoesje. Ik heb altijd gehouden van dit geweldige ontwerp, uitgevoerd in glad bordeaux-leder. Het geselecteerde leder is hoogwaardig en degelijk aan elkaar genaaid, waardoor het hoesje heel lang meegaat. Een perfect ambachtelijk product voor de bescherming van een hoog technologisch product, een mooie combinatie. Toen ik nu, 8 jaar later opnieuw koos voor Valenta voor mijn Iphone SE 2020, werd ik niet teleurgesteld. Het insteekhoesje heeft een perfecte pasvorm en is mooi uitgevoerd in zwart leder. Kwaliteit heeft men bij Valenta dus nog steeds hoog in het vaandel. Met de handige lus trek je aan de bovenkant de telefoon uit het hoesje. Zo behoud je de originele 'feeling' van de telefoon in de hand, daar waar andere hoesjes het mooie ontwerp van de telefoon veelal verbergen door er een plastic huls over te maken. Valenta biedt hier dus een geweldige oplossing voor aan.

Prima telefoonhoesje.

Ik had hiervoor een ander merk hoes zag er mooi uit, was ook iets goedkoper maar de bediening aan de zijkant van mijn telefoon ging zo zwaar dat het ik een andere wilde, Ik heb nu een Valenta telefoonhoes gekocht ziet er goed uit, en alles werkt soepel.

Het product was als beschreven en heel erg blij mee, goede kwaliteit naar mijn mening. Waar ik nog meer over te spreken ben is de service. Ik belde omdat ik zeer kort dag het product wilde. Er werd aangegeven dat ze hun best zouden doen om het zo snel mogelijk te laten lukken en met succes. Mede door deze goede en vriendelijke service zal ik zeker in de toekomst ook producten van Valenta gaan aanschaffen. Heel erg Bedankt!

Bestelling snel afgehandeld

Prima webshop

De telefoonhoesjes van Valenta zijn de enige die ik wil gebruiken. Degelijk, sterk en van mooi materiaal. Deze gaan tenminste een telefoon leven mee zonder na een paar maanden al uit te zien alsof ze door het riool zijn gehaald. in een woord: Perfect.

Het elastiek in deze Valenta vind ik teleurstellend in vergelijk tot eerdere hoesjes

Ik heb voor al mijn iPhones uit het verleden een Valenta hoesje gekocht. Het elastiek in het hoesje voor de iPhone 13 vind ik duidelijk minder. Het is afwachten hoe deze het houdt. Ik vind het teleurstellend dat het hoesje afgeleverd werd met POST.NL Zij beloven veel maar voldoen absoluut niet aan de verwachtingen. Het werd niet binnen de gestelde tijd afgeleverd. Het hoesje werd op een ander adres afgeleverd! Dus ik moest zelf maar op zoek waar deze was afgeleverd.

Zoals ik van Valenta had verwacht!

Al sinds mijn eerste smartphone heb ik hoesjes van Valenta. Helaas zijn ze amper meer in een echte winkel te koop dus dan maar op internet bestellen. Ik pas mijn hoesje graag even omdat ik niet wil dat mijn telefoon er zomaar uitvalt maar ook niet te stroef er uit gaat. Dit hoesje is fenomenaal! Niet te strak niet te los, gewoon zoals je het wilt en verwacht van Valenta. Alle stiksels zijn goed strak afgewerkt en gaat eindeloos mee omdat het een echt lederen hoesje is en daardoor ook tegen een stootje kan.

Goed zoals gewend

Uiterst gemakkelijke broeksriem hoesjes!

Mijn vorige telefoon ook lang in een Valentahoesje aan mijn broeksriem gedragen. Toen één van de twee magnetische sluitingen stuk ging, nieuw hoesje ontvangen! Mijn huidige (volgende) telefoon is een stuk groter dan mijn oude. Dus gebeld en van Natasja deskundig advies gekregen voor mijn bestelling. Dankjewel voor het meedenken! Zeer tevreden!

Toffe produkten en super leveringen !

Produkt van eerste bestelling zeven jaar geleden nog in gebruik !

Een minder goede ervaring.

Helaas was mijn bestelling er tussendoor geglipt en na een telefoontje 6 dagen later wel snel opgepikt door jullie. Nu 8 dagen naar de bestelling is mijn pakketje nog niet binnen binnen maar wordt morgen verwacht. Post nl heeft helaas behoorlijk vertraging.

Het beste hoesje

Dit is al mijn 8 hoesje verschillen telefoons zou niet anders willen top kwaliteit.

Uitstekend !

Leuke producten met, waar nodig, een goede handleiding. Zeer snel geleverd en keurig verpakt. Hulde !

Goed, en snel geleverd

Correct en snel geleverd

Snelle levering goed product

Uitstekende service en kwaliteit

In eerste instantie had ik vergeten een voucher code in te vullen en werd mijn bestelling direct teruggetrokken uit het systeem door Valenta en correct verrekend. Bij de definitieve bestelling kon de gepersonaliseerde opdruk niet aangebracht worden conform de kwaliteit eis van Valenta en werd een correcte oplossing gevonden met prima persoonlijk contact

Prima service en product

Ik had een hoesje besteld voor mijn S21 met daarop een tekst. Deze is prima geplaatst na telefonisch contact. Snelle levering

105 Impuls

Purmerend 1446WL

0299 66 70 80

Über Valenta

Valenta is een mode- en lifestyle merk voor mobiele accessoires. Het bedrijf werd gevestigd in 2003 met als missie om de meest innovatieve producten te produceren die een oplossing zouden bieden voor alle mobiele telefoons om hiermee de huidige levensstijl van de mens te vergemakkelijken. De producten worden voornamelijk uitgevoerd in prachtige materialen zoals leder of hoogwaardig PU leder. Geïnspireerd door ervaring en passie voor accessoires en door de wensen van onze klanten is ons eigen designteam, gevestigd in Nederland, dagelijks bezig om creatieve en unieke producten te ontwikkelen. Onze kracht zit in de details en creativiteit en dit om te zetten in functionele en stijlvolle producten.

Kiyoh Bewertungen