Super snel geleverd

Goed product en super snel geleverd.

Doen we t.z.t. Weer

Makkelijk, snel en een goed product.

Heel tevreden met mijn hoesje voor mijn iPhone, rondom beschermd. En een goede prijs. Top!

Ze doen wat ze beloven

Alles keurig op tijd geleverd en prima service.

Uitstekend product

Erg mooi telefoonhoesje. Groot voordeel: sluiting aan de linkerkant. Als nu het hoesje open is hangt er niks voor het scherm.

Hochwertige Hülle mit gutem Kameraschutz

Die Handyhülle fürs iPhone 12Pro ist sehr gut gearbeitet, sieht edel aus und passt sehr gut. Die Kameraabdeckung für die Rückseite ist sehr gut und hält auch geschlossen. Die kleine Abdeckung für die Frontkamera deckt zwar gut ab, aber sie öffnet sich immer selber wieder, da es keinen richtigen Schließmechanismus gibt. Es klickt nirgends ein und somit ist es "nur" ein Schieber, der aber immer mal nach oben schiebt und die Kamera unfreiwillig frei gibt. Wenn das noch verbessert werden würde, dann ein Top Schutz fürs Handy und der Privatsphäre.

Perfecte service en correcte afhandeling. Supersnelle levering!

Uitermate tevreden! Een foute levering werd probleemloos rechtgezet met een supersnelle levering van het correcte artikel. De chatfunctie is echt en werkt hier op een zeer professionele manier.

Duidelijk, snelle levering, goed is in goede kwaliteit.

Ik heb een lederen portemonnee besteld. Mijn bestelling snel geleverd.

Top product

Ik ben goed geholpen met wel hoesje ik voor mijn wensen en telefoon het beste is. Ik heb vaker hoesje van Valenta gehad, ze overleven de telefoon, dus goede kwaliteit. De prijs iet wat hoger dan een hoesje van de markt maar dat maakt de kwaliteit weer goed.

gewoon prima

Prima hoesje

Insteekhoesje van mijn Samsung Galaxy S20 zat bij ontvangst net te strak, waardoor de aan-uit knop op de zijkant permanent werd ingedrukt als ik mn telefoon erin stak. Hierdoor ging de telefoon constant aan en uit. Heb hem van binnenuit opgerekt, en met gebruik wordt het leer al snel iets soepeler. Het probleem was toen al snel opgelost. Prima service van Valenta die meteen aanboden om een nieuw hoesje op te sturen. Dit was dus uiteindelijk niet nodig.

Gewoon top

Top service na een product te hebben gekregen waar ik niet geheel over tevreden was. Pasvorm was te ruim, netjes geregeld door nieuwe op te sturen en de oude kon ik houden.

Snelle levering; goed produkt voor goede prijs

Na eerdere goede ervaringen met Valenta, weer een foonhoesje besteld. Werd snel geleverd en dit (duurdere) exemplaar is zeer goed afgewerkt. Beter dan de vorige die het maar 4 maanden volhield omdat de stiksels snel afsleten. Bestelproces is eenvoudig en werkt prima. Snelle levering en weer een goed produkt.

Degelijke

Goede kwaliteit telefoonhoesje

Mooi afgewerkt, stevig, handig.

---

Zeer goede service

Snel en goed klachten worden gelijk behandeld en verholpen

perfecte kwaliteit en snelle levering

als hierboven

Goed product, hoop dat ik weer 2 jaar vooruitQQAQQ

Goed product, na zeer intensief gebruik na 2 jaar totaal versleten.

Fast shipment and great product

The case is great and I love the camera covers. I didnt give a 5 stars just because the only thing I think is missing is a credit card slot holder as I’m used to have it in previous cases.

snel en goede kwaliteit

snel en goede kwaliteit

My shipping address was somehow wrong and and one of my items missing

I bought my items with no problem, and everything seemed to be going smoothly. As I was tracking my package it said that they tried to deliver it but somehow my address was incorrect. I'm not sure if that was Valentas fault or the shipping company. Anyways after I received my package it was missing one of the items that I had ordered. It didn't look like the package had been opened, I think they only sent one of my items instead of two.

• Would you recommend us? No

Snelle levering en kwalitatief product

Duidelijke website en dus snel gevonden wat het beste bij mijn telefoon paste. Mooie kwaliteit leer.

prima product

het product is van een goede kwaliteit leer. Het verdient aanbeveling om de maten (lengte en breedte) van de mobiele telefoon zelf op te meten en aan de hand daarvan het broekriemtasje te kiezen. Want geef je op de website het typenummer (Samsung Galaxy A51) in, dan kom je op een te krap tasje uit.

105 Impuls

Purmerend 1446WL

0299 66 70 80

Über Valenta

Valenta is een mode- en lifestyle merk voor mobiele accessoires. Het bedrijf werd gevestigd in 2003 met als missie om de meest innovatieve producten te produceren die een oplossing zouden bieden voor alle mobiele telefoons om hiermee de huidige levensstijl van de mens te vergemakkelijken. De producten worden voornamelijk uitgevoerd in prachtige materialen zoals leder of hoogwaardig PU leder. Geïnspireerd door ervaring en passie voor accessoires en door de wensen van onze klanten is ons eigen designteam, gevestigd in Nederland, dagelijks bezig om creatieve en unieke producten te ontwikkelen. Onze kracht zit in de details en creativiteit en dit om te zetten in functionele en stijlvolle producten.

Kiyoh Bewertungen