Fijn hoesje

Zie boven

Had een hoesje besteld voor mijn iPhone maar bleek de verkeerde te zijn. Retour gezonden en binnen een paar dagen het aankoopbedrag terug gestort op mijn bankrekening . Was echt positief verbaasd. Zeer goede retour service. Daarom gelijk weer het goede hoesje besteld Top.

Good Customer Service And Fast Delivery

They were quick to answer my questions and the delivery was very fast.

Good. Een minpuntje pasvakjes geven afdrukjes op het beeldscherm

Al jaren trouwe klant

Al jaren dat ik bij elke nieuwe gsm een nieuwe pouch aankoop bij Valenta. Top!

Goed bedrijf

Gebruik de Valenta hoesjes al vanaf mijn iphone 5

Gebruik de telefoon hoesjes al vanaf de iphone 5. Ben nu aan mijn 5de versie toe voor de iPhone 12.

zeer mooi hoesje. Fijn in gebruik.

Ik zou het een ieder aanraden.

Waarom in het Engels

Shirley’s is een geweldige vrouw en heeft service hoog in haar vaandel staan. Hulde

• Would you recommend us? No

gewoon geweldige service

bestellingen en service in een woord , gewoon geweldig. alles wordt mooi geregeld en afgehandeld, ook als er klachten zijn wat natuurlijk uit mijn ervaring bijna nooit voorkomt.

zeer snelle levering, goede kwaliteit

zeer snelle levering, goede kwaliteit (al 3de hoesje van dit merk)

Gewoon goed

Één van de weinige broekriemhoesjes die niet zo snel slijten.

Het perfecte mooie hoesje voor mijn Samsung

Uitmuntend product. Gemakkelijke bestelprocedure. Snelle levertijd. Echter een negatieve opmerking over de besteldienst. Ik kon aankruisen hoe ik afgeleverd wilde hebben. Postbezorging in mijn brievenbus stond daar niet bij. Ik ontving bericht op welk tijdstip (een slot van 3 uur) de bezorger de bestelling af zou leveren en mijn handtekening voor ontvangst was vereist. Echter de bezorger heeft het in de brievenbus gedaan en zelf een handtekening gezet en vermeld dat ik getekend had. Voor niets thuisgebleven en een afspraak verzet. Ik vind dat zeer slordig en adviseer een andere bezorgdienst te kiezen bijvoorbeeld PostNL of DHL. Ik heb daar uitstekende ervaringen mee.

De broekriem hoes bij uitstek

Dit is mijn derde broekriem hoes van Valenta. Ze gaan met de tijd mee en zijn prima om je telefoon in goede conditie te houden. Maak er 'n gewoonte van om je telefoon in de hoes mee te nemen en op te bergen, dan zit je nooit zonder. De enige leverancier van n 6X hoes!

Tevreden over de producten

Tevreden over de producten die ik gebruik Gaan lang mee in gebruik

Mooi product

Ik heb de Tablethouder van Valenta voor mijn IPad Pro. Het product voldoet prima, is stevig en ziet er ook fraai uit. Kortom ik ben heel tevreden met de aanschaf.

Prima klantvriendelijkheid en wederom een topproduct

Ik heb contact gehad met een bijzonder vriendelijke dame, kijk even na wie. Haar info, moeite om te begrijpen wat mijn aarzeling was (bij het hoesje voor mijn iPhone 5 was ik slechter hoorbaar dan bij het hoesje met de harde case) overtuigde mij om tot aankoop over te gaan.

Ik gebruik de telefoonhoesjes van Valenta al vele jaren naar volle tevredenheid.

Ik gebruik de hoesjes al jaren voor inmiddels vier verschillende telefoons en ze bieden een goede bescherming en passen altijd perfect. Eigenlijk niks op aan te merken.

Prima producten!

Dit is mijn tweede iPhonecover. Na de iPhone 8 nu voor de 11Pro Max. In vergelijking tot de aangeboden covers bij de grote ketens hebben de producten van Valenta een betere kwaliteit, zien er aanmerkelijk beter uit en lijken een goede bescherming voor de zeer dure telefoons te bieden. Ik kan geen aanmerkingen vinden...

Superfijn

Prachtig gsm-hoesje. Vervangt het exemplaar dat na +/- 6 jaar begon te slijten.

Bijna perfect!!

Ken dit merk vanuit verleden. Leveren degelijke waren. Niet alleen aan particulieren maar ook aan bedrijven.

Prima product, gebruik het al jaren.

Prima product. Voor mijn telefoon, iPhone XI, zou 5XL een fractie groter mogen zijn. Gaat er moeilijk in/uit en sluit net niet goed. Product werd thuis bezorgd hoewel het tijdig veranderd is naar een GLS licatie.

Dit is mijn 2e Valentijn map. Goed spul

TOP

Prima, TOP

105 Impuls

Purmerend 1446WL

0299 66 70 80

Über Valenta

Valenta is een mode- en lifestyle merk voor mobiele accessoires. Het bedrijf werd gevestigd in 2003 met als missie om de meest innovatieve producten te produceren die een oplossing zouden bieden voor alle mobiele telefoons om hiermee de huidige levensstijl van de mens te vergemakkelijken. De producten worden voornamelijk uitgevoerd in prachtige materialen zoals leder of hoogwaardig PU leder. Geïnspireerd door ervaring en passie voor accessoires en door de wensen van onze klanten is ons eigen designteam, gevestigd in Nederland, dagelijks bezig om creatieve en unieke producten te ontwikkelen. Onze kracht zit in de details en creativiteit en dit om te zetten in functionele en stijlvolle producten.

Kiyoh Bewertungen