Produkt voldoet niet

Besteld een inschuifhoesje ( pocket classic black 43 ) voor een samsung A51 . Dit hoesje is voor meer toestellen geschikt echter voor de A51 is dit hoesje net even te smal, de telefoon zit er heel strak in en daardoor staat constant het scherm aan. Na aanleiding van mijn beoordeling over dit hoesje, werd er na een paar dagen contact met mij opgenomen, na mijn uitleg wat er niet goed was met dit hoesje, hebben ze gelijk onderzocht wat en niet goed aan was. Nadat ze dit gedaan hadden , werd mijn gelijk een perfect passend hoesje gratis toe gezonden. Dit is nou een perfecte service.

Kwaliteit - prijs uitstekrnd

ik heb nu verschillende msjes gehad door andere tel. Zeer tevreden.....

goed product

6 jaar lang een cover voor een iphone6 gebruikt en die is nog steeds goed op de gebruikelijke gebruikssporen na, vandaar dat ik opnieuw een cover heb besteld voor me nieuwe telefoon.

Tevreden aankoop

Prima product gekregen van goede kwaliteit en redelijk geprijsd. Telefoonhoesje (etui) past goed. Snelle levering en duidelijke communicatie via mail over de bestelling. Hier een tevreden klant.

Prima product, goede service

Snelle levering, prima service. Geen op- of aanmerkingen over het bestellen. Het telefoonhoesje is alleen zo krap/strak dat de Galaxy A51 uit gaat wanneer je 'm in het hoesje doet; je moet het hoesje eerst oprekken voordat je 'm voor je telefoon kunt gebruiken. Verder ziet het er prima uit, het hoesje is van goede kwaliteit. -> Aanvulling: n.a.v. mijn review heeft Valenta contact met me opgenomen en kostenloos een nieuw hoesje toegestuurd. Dit past perfect. Top!

Uitblinkend in service!

Vintage Telefoonhoesje iPhone XS. Na enkele problemen met het overigens zeer mooie hoesje, is het probleem op een correcte manier opgelost.

Mooi product trage levering

Ik heb een prima telefoontasje gekregen, helaas was de aflevering voorzien op vrijdag en is uiteindelijk pas maandag door GLS afgeleverd. Al eerder hele slechte ervaring met de aflevering door GLS. Als ik geweten had dat jullie hebben gekozen voor deze transporteur had ik hetzelfde product via een andere website besteld.

Krappe hoesjes - snelle levering

Levering is snel en goed. De maten van de hoesjes zijn aan de krappe kant, waardoor de telefoon erg strak in het hoesje zit. Hou bij bestellen rekening met bescherming van de telefoon zoals een backcover, de aanbevolen hoes voor je toestel zal dan al snel te klein zijn.

Te klein helaas!

Grootste hoesje van Valenta gekocht, maar absoluut niet geschikt voor een Samsung S20 ultra. Breedte was veel te klein samen met de beschermhoes (De meesten gebruiken die toch?!?), hierdoor werd het toestel letterlijk ingeklemd. Ook de hoogte was onvoldoende helaas en kon het flapje niet goed dicht. Prima kwaliteit dus maar totaal ongeschikt voor een Samsung S20 ultra met een beschermhoes We hebben het leer mechanisch proberen op te rekken (nat maken en iets insteken wat het hoesje optrekt. Helaas geen succes. Positief punt: Ik kan hem wel gebruiken voor mijn Galaxy Note 8, alhoewel nog steeds niet ideaal... tijd voor een 7XL en 8XL Valenta?!!

Top product

Gebruik al jaren Valenta producten. Is en blijft het betere merk in mijn optiek. Prijs/ kwaliteitsverhouding is prima. Aanrader

Perfect!

Had al eerder een telefoonhoes van Valenta. Ze zijn van uitstekende kwaliteit. Ben er heel blij mee. Kortom - perfect!

Fantastische service!

Voor mijn zieke broer ( die op ruime afstand van ons in een zorgvilla woont) wilde ik een Belt kopen om te voorkomen dat zijn mobiel steeds zoek raakte met een lege accu als gevolg. Tijdens de Corona- sluiting konden wij hem hierdoor vaak ook niet bellen. Valenta hielp me in april met veel telefonische assistentie en begrip meer dan keurig . Bij mijn broer bleken de Zorgmedewerkers helaas over te weinig tijd te beschikken om alles goed met hem te kunnen bekijken. Pas na lang doorzeuren bleek na geruime tijd, dat het hoesje een maat te klein was. Toen een groter model in de verkoop kwam, kreeg ik hiervan van Valenta meteen bericht, zoals beloofd. Intussen hoorde ik, dat het te kleine hoesje niet te vinden was in de kamer van mijn broer en wij mochten zelf toen nog niet bij hem naar binnen. Door gebrek aan mogelijkheden voor wat extra hulp van de Zorg hebben we uiteindelijk verder afgezien van omruilen. Toen ik de belt in juli bij mijn broer terugvond, mocht ik hem na ca. drie paar maanden nog steeds kosteloos retour zenden en kregen we zonder meer ons aankoopbedrag terug! Heel veel dank en complimenten voor deze fantastische en hartverwarmende service van uw medewerksters!

Goede service. Gekozen op basis van kwaliteit vorige hoesje. Mooi leer.

Dit is mijn 2e hoesje van jullie. Zo tevreden ben ik over de eerste, maar ja, nieuw toestel. Nu is mijn 2e hoesje niet aangekomen, en heb ik vandaag erg leuk en hulp vol mail contact gehad met Shirley. Zij stuurt een nieuw hoesje, en gaan uitzoeken waar het 1e hoesje is gebleven. Super service. Ooit een nieuwe telefoon, kom ik zeker weer bij jullie.

Te strakke hoes

Bij het in schuiven van de iPhone in de hoes Komen de knopen te de zijkant van het hoesje. Dan gaat de volume omlaag of de aan knop uit knop of aan Met iPhone de 2016 nooit een probleem met het hoesje

Ben voor mijn nieuwe telefoon wederom op hetzelfde hoesje uitgekomen

Zeer tevreden over de firma en zijn dienst na verkoop

Ik ben reeds klant van 2018 en ben zeer tevreden over de firma, haar service en haar producten. Mijn bestelling van begin deze maand werd correct en en op tijd geleverd, doch het product vertoonde een kleine fabricagefout. Toen ik dit jullie meldde, werd zonder probleem voor mij een nieuw exemplaar in bestelling genomen, waarvoor mijn dank. De levering van het nieuwe exemplaar laat echter nog op zich wachten, doch volledig buiten jullie wil. De transporteur GLS is blijkbaar niet zo punctueel als jullie. De levering was aangekondigd voor 23/07, vervolgens voor 24/07 en hopelijk lukt het voor 27/07. Nogmaals dank en vriendelijke groeten.

In een zin

Degelijk en mooie telefoonhoes, maar voor iPhone 11 eigenlijk te groot voor aan de riem , wel kwaliteit s product

Ik heb een week moeten wachten op mijn bestelling. Dat is niet meer van deze tijd.

Prima product, prima site en bestellen gaat eenvoudig. Helaas heeft het leveren een week geduurd. Chatten over de levering ging prima, en ook direct antwoord. Maar ja...we zijn verwend tegenwoordig en verwachten dat zaken binnen één of twee dagen bezorgd worden. Dus advies om dat ook te gaan doen of vooraf te melden dat het een week gaat duren. Jullie medewerker leek totaal niet verrast dat ik mijn bestelling na vier dagen nog niet had ontvangen, dus jullie waren op de hoogte. All goed eind goed, want ik ben tevreden met het product.

wat!!!! een service en dat voor een hoesje van € 14,95

Dat ik een hoesje bestelde, maar vergeten was dat ik om mijn nieuwe telefoon al een bescherm rand had zitten. Dus het hoesje paste niet. Hierover gebeld, heeft Valenta een ander hoesje gepast en mij hierover binnen 5 min. terug gebeld. Dit opgestuurd en ik had het de volgende dag in huis. (het andere hoesje teruggestuurd) IK HAD ZO'N SERVICE NOG NOOIT MEEGEMAAKT> BEDANKT!!!

Super communicatie

Diverse e-mail berichten waardoor je goed op de hoogte wordt gehouden.

Hoesje was binnen 3 maanden stuk, maar klacht netjes afgehandeld

Mijn in april bestelde hoesje is nu (6 juli) al kapot. Zeer teleurstellend, dit ben ik niet van Valenta gewend. Edit 28/7: Ik heb vanuit Valenta een nieuw hoesje opgestuurd gekregen, nu afwachten of deze het langer volhoudt.

Geweldige bescherming

Heel fijn hoesje

Mooi en snel

Mooie degelijke riemtas voor mijn telefoon. Zéér snel geleverd

Prima webshop met kwaliteit producten!

Ik heb een aantal cases besteld. Ze zijn van goede kwaliteit en goed geprijsd. Later bleek dat ik de cases niet nodig had, omdat ik mijn 2e telefoon niet zou gebruiken, heb ik ze teruggestuurd. Geen enkel probleem bij Valenta, bedrag werd terug gestorneerd. Kortom, zeer goede ervaringen mee.

105 Impuls

Purmerend 1446WL

0299 66 70 80

Über Valenta

Valenta is een mode- en lifestyle merk voor mobiele accessoires. Het bedrijf werd gevestigd in 2003 met als missie om de meest innovatieve producten te produceren die een oplossing zouden bieden voor alle mobiele telefoons om hiermee de huidige levensstijl van de mens te vergemakkelijken. De producten worden voornamelijk uitgevoerd in prachtige materialen zoals leder of hoogwaardig PU leder. Geïnspireerd door ervaring en passie voor accessoires en door de wensen van onze klanten is ons eigen designteam, gevestigd in Nederland, dagelijks bezig om creatieve en unieke producten te ontwikkelen. Onze kracht zit in de details en creativiteit en dit om te zetten in functionele en stijlvolle producten.

Kiyoh Bewertungen