Kwaliteit voor een zéér redelijke prijs

Bij een nieuwe smartphone hoort een nieuw Valenta hoesje, maar alleen omdat het oude niet meer past! Ze zien er met jaren nl alleen maar beter uit, en dat is een bewijs van kwaliteitsleder !

Fantastische clutch!

Een geweldige aankoop die ik niet betreur! Ik ben zelf 16 en heb een clutch gekocht. Ik gebruik hem elke dag met dit mooie weer, perfecte oplossing voor mij als meid die nooit zakken heeft. Love het hoesje en de service.

Perfecte en snelle service

Vriendelijk geholpen met de keuze van mijn nieuwe iPhone hoesje. Kwaliteit is heel goed sluit zich mooi aan bij de prijs. Snelle levering.

al jaren is mijn keuze Valenta voor telefoonhoesjes

al jaren gebruik ik leren Valenta hoesjes voor m'n telefoon. Ze beschermen altijd top, passen altijd perfect, multifunctioneel en ze hebben stijl. Nu ook een business-card holder gekocht. Helemaal goed. Blijft lekker klein en handelbaar. Ook vakjes voor visite kaartjes en natuurlijk je plastic 'cards' zoals creditcard, rijbewijs etc. Ook nog eens skim-proof!. Ik ben weer helemaal blij. Ga zo door!

Zeer nette pasjes houder

Ben erg tevreden over dit model, mooi dun, voldoende ruimte voor m'n pasjes en de knop aan de onderkant is superchill. Zeker een aanrader!

Fantastische service en mooie producten!

Ik was op zoek naar een zowel praktisch als stijlvol telefoonhoesje. De klantenservice raadde mij vervolgens via de telefoon de clutch aan. Een telefoonhoesje die je smartphone beschermt maar ook kan worden gebruikt als portemonnee en het meest geweldige is dat je hem als een tas om je heen kan dragen! Ik kan mijn pasjes en briefgeld erin kwijt en d.m.v de magneetstrip kan je je telefoon er gemakkelijk uithalen op het moment dat je wordt gebeld. Ik ben zo blij met mijn nieuwe aanwinst! Mooi product welke exact overeenkomt met de foto, snelle levering. Kortom top! Echt een aanrader!

105 Impuls

Purmerend 1446WL

0299 66 70 80

Über Valenta

Valenta is een mode- en lifestyle merk voor mobiele accessoires. Het bedrijf werd gevestigd in 2003 met als missie om de meest innovatieve producten te produceren die een oplossing zouden bieden voor alle mobiele telefoons om hiermee de huidige levensstijl van de mens te vergemakkelijken. De producten worden voornamelijk uitgevoerd in prachtige materialen zoals leder of hoogwaardig PU leder. Geïnspireerd door ervaring en passie voor accessoires en door de wensen van onze klanten is ons eigen designteam, gevestigd in Nederland, dagelijks bezig om creatieve en unieke producten te ontwikkelen. Onze kracht zit in de details en creativiteit en dit om te zetten in functionele en stijlvolle producten.

Kiyoh Bewertungen