Snel en correct het gewenst product geleverd.

Snelle service, goede prijs/kwaliteit.

Binnen 2 dagen, draagketting stuk

De hoes is fijn, geheel naar wens. Helaas is de draagketting op dag 2 al gebroken. Hieronder de reactie van Valenta, kun je zelf uit opmaken wat je daarvan vindt! Ik heb niet echt goed gereedschap, en had veel moeite om de schakel weer door de open schakel te duwen, dichtknijpen ging makkelijk. Het is dus uiteindelijk gelukt. Reactie van Valenta: Aangezien deze klacht waarschijnlijk zelf makkelijk verholpen kan worden, door de open schakel dicht te knijpen met een knijptang, verzoek ik je dit zelf te proberen of via een schoenmaker even dicht te laten knijpen. Mocht dit uiteindelijk niet lukken, zullen we moeten kijken naar een andere oplossing. Hopelijk kunnen we het op deze wijze oplossen. Alvast bedankt voor de medewerking.

Vriendelijk geholpen al meer dan 20 jaar

Na aanschaf van een nieuwe tel eerst maar eens gebeld voor een passend hoesje. Al sinds de eerste iPhone de 4 een tevreden gebruiker

Helemaal goed

Ik heb al vaker hoesjes van Valenta en die zijn kwalitatief uitstekend.

Netjes op tijd. Hoog kwaliteit

Top product

Super kwaliteit!

Snelle levering, ben er blij mee.

Stevig hoesje - zelfs na val op rotsen

Ik heb mijn hoesje gekocht om mijn iphone pro max 14 te beschermen op reis in het Midden-Oosten. Zelfs na een valpartij van 1m hoogte op enkele rotsen waren zowel de hoes als de telefoon onbeschadigd. Ook werkt de afdekking voor de camera's momenteel heel goed voor zowel privacy als bescherming van de lenzen. Om een volledig waarheidsgetrouwe review te kunnen geven heb ik meer tijd nodig dan 1 maand, vandaar de 4 sterren, maar tot dusver beveel ik het zeker aan.

zeer goede ervaring gehad, en een top service!

top service!

Zeer tevreden en blij mee!

Goeie en degelijke kwaliteit mooie spullen! Met leuke kortingen! Vriendelijk en snel benaderd! Kom zeker terug!

Prima product!

Gebruik de hoesjes al enige jaren en ze bevallen mij rima!

Vlugge bezorging, netjes verpakt

Vriendelijke service

Ik had een verkeerd hoesje ontvangen en dit werd binnen een dag weer opgelost. Heel vriendelijk en correct.

Goed maar toch opmerking,

Bestelling zeer vlot verlopen (broekriemhoesje S20+) Kwaliteit hoesje prima zo te zien, gebruikers gemak niet helemaal wat ik dacht: Ik heb telefonisch contact gehad omtrent een hoes voor de S20+5g (stond tevens op webpage als geschikt) en die besteld. Nu zie ik net,dat in de hoes geen uitsparingen zijn voor bv. laden in auto/powerbank, Maar goed had ik beter moeten kijken, Tenslotte zijn er ook broekriemhoesjes waarbij je het mobiel omhuldt met eigen hoes kan obergen in de broekriemhoes of wordt het dan een boodschappentas hangend aan je zijde..... Nogmaals ik ben tevreden en moet beter opletten). vriendelijke groet Ton

uitstekende telefoonhoes

uitstekende telefoonhoes

Opzich prima

Het materiaal is niet sterk genoeg en het leerwerk van de lus ging dan ook in de eerste of tweede week van het dragen kapot. Goed dit heb ik zelf makkelijk kunnen repareren en nu is het zelfs sterker dan geleverd maarja dat zou zo niet moeten zijn natuurlijk. Dessalniettemin gebruik ik het ding nog steeds en zal ik het voorlopig ook nog blijven gebruiken. Kortom, kwaliteit moet beter maar het ontwerp zelf is wel prima.

Na een defect item te hebben ontvangen netjes een nieuw exemplaar gekregen!

Vakkundig en vriendelijk

Telefoon hoesjes kun je overal kopen. Mooi design en kwaliteit moet je naar zoeken.

Mooi maar kwetsbaar hoesje

Mooi hoesje, maar het kunstleer laat snel los bij de zijkanten.

Prima broekriemhoes voor mijn telefoon

Hoes is van echt leer en goed gestikt. Hij houdt het ongeveer een jaar vol bij mij. Daarna beginnen de magneten te verschuiven en sluit hij niet meer goed.

Goed pasvorm en sluiting.

In mijn werk heb ik regelmatig gebruik van de telefoon en door dit hoesje pakt het makkelijk en vooral sluit het goed.

Erg fijne ervaring.

Hoesje past perfect en beveiligd mijn telefoon goed. Super snel geleverd!

Prima telefoon hoes

Snelle, persoonlijke en goede service

Prachtige producten voor een goede prijs en met een zee persoonlijke benadering!

Mooie kwaliteitsproducten

Al vele jaren gebruik ik de hoesjes van Valenta en dat heeft uiteraard zo zijn redenen. De hoesjes zijn mooi, doordacht en daardoor prettig in gebruik en ze zijn van een prima kwaliteit materiaal. Heel soms is het een beetje een gok welk formaat het beste past bij de telefoon. Persoonlijk kies ik meestal een formaat dat in aanvang een fractie te krap is maar dat door gebruik wat soepeler wordt en dan juist optimaal van formaat is. Perfectie bestaat niet. Vandaar geen 10 als waardering maar dit merk levert zeker producten die boven de middelmaat uitsteken.

105 Impuls

Purmerend 1446WL

0299 66 70 80

Über Valenta

Valenta is een mode- en lifestyle merk voor mobiele accessoires. Het bedrijf werd gevestigd in 2003 met als missie om de meest innovatieve producten te produceren die een oplossing zouden bieden voor alle mobiele telefoons om hiermee de huidige levensstijl van de mens te vergemakkelijken. De producten worden voornamelijk uitgevoerd in prachtige materialen zoals leder of hoogwaardig PU leder. Geïnspireerd door ervaring en passie voor accessoires en door de wensen van onze klanten is ons eigen designteam, gevestigd in Nederland, dagelijks bezig om creatieve en unieke producten te ontwikkelen. Onze kracht zit in de details en creativiteit en dit om te zetten in functionele en stijlvolle producten.

Kiyoh Bewertungen