Min vierde Valenta....zeer tevreden

Intussen mijn vierde Valenta riemhouder gekocht. Zeer tevreden. Goede kwaliteit en makkelijk als telefoonhouder aan de riem

Snelle levering en goede service

Eerst geleverde product voldeed niet aan mijn verwachtingen wat afwerking betreft. Na een mailtje is snel een nieuwe opgestuurd.

Gewoon prima!

Snel geleverd en goede kwaliteit.

Produkte ist unbrauchbar

Die magnetische Hülle setzt den Vibrator vom iPhone ausser Betrieb. Der Magnet ist zu stark! Produkt ist schlicht weg unbrauchbar, wurde anscheinend vom Hersteller nicht getestet.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Ik heb al jaren Valenta. voor mij niets anders meer.

Ik heb al jaren Valenta voor mij niets anders meer, ik kocht wel eens goedkopere modellen van een ander merk, maar die waren zo kapot. Ze krijgen het ook wel eens te verduren zo aan je broekspijp band. Maar de service van Valenta was altijd top. Dit is trouwens de eerste keer dat ik rechtstreeks bij Valenta bestelde ik werd super geholpen vroegen precies wat voor telefoon,ik had gingen passen wat voor model ik het beste kon nemen . Ja een dikke vette 10 Service is daar nog echt Service.

Top poduct voor een redelijke prijs

Al 10tal jaren gebruiker en aan eind van de telefoon levensduur is de cover en telefoon nog steeds ongeschonden

Degelijke riemtelefoonhoes

Past strak om mijn S22 ultra met beschermcover

Zeer positief

Kwaliteit producten uitstekend en snel geleverd

Heel goed !

Artikel wordt op de site duidelijk omschreven, dit aangevuld met goede foto’s. Het werd snel geleverd ; keurig verpakt en het artikel was nog mooier dan verwacht ! Ik zou dit bedrijf zeker weer eens kiezen, bij een evt. volgende bestelling !

Zeer prettige en stevige telefoonhoesjes

Goede kwaliteit.

Wederom top service bij mijn laatste bestelling.

Heel blij met mijn stijlvolle telefoonhoes van Valenta.

Goede stevige telefoonhoes

De kwaliteit van Valenta telefoonhoes is erg goed. Altijd een hoesje van dit merk gehad, en een van de weinigen (of enige?) die ook hoezen voor aan je riem verkoopt. Dus bij aanschaf van een nieuwe telefoon, moest er natuurlijk ook een nieuw hoesje komen. Alleen de zending liet lang op zich wachten. Het heeft een week op het PostNL sorteercentrum gelegen voordat ik het eindelijk binnen had.

Pakketje door post nl als geleverd gemeld maar niks ontvangen Valenta heeft het super opgelost nogmaals bedankt

Broekriemhoes snel geleverd en voldoet helemaal

Broekriemhoes XL Amsterdam voor Samsung A70 met extra beschermhoesje voldoet 100 %. Niet heel goedkoop, maar reuze degelijk. Je moet je broekriem er doorheen rijgen, maar daardoor kan de hoes er ook niet afvallen.

Mooi product

Snel geleverde phone belt case van goede kwaliteit

Geweldig product

Ik gebruik Valenta mobiel hoesjes al jaren. Ze gaan lang mee en het is een mooi ogend (natuur)product. Ook zitten er handige opbergvakjes in voor je bankpassen. Ik heb hierdoor geen portemonnee meer nodig. Voor mij geld een nieuwe mobiel zondr twijfel gelijk en nieuw hoesje van Valenta.

Snel geleverd .. heel fijn !

Snel geleverd. Zelfs bij de eerste foute bestelling, geld ook binnen een week weer teruggestort... compliment !Contact verliep ook prima !

Lederen telefoonhoesje in superkwaliteit

Uit ervaring weten we dat de lederen telefoonhoesjes van Valenta zeer lang meegaan, veel langer dan alle namaakhoesjes. Wij vinden dit een superkwaliteit aan een betaalbare prijs!

Top product.

Alle jaren maak ik gebruik van het merk “Valentijn” broekriem houder van mijn iPhone 4 tot de iPhone 12. Controleer regelmatig de stik naden , bevestig aan de broekriem ( verlies ) alles is aan slijtage gebonden. Effe langs de schoenmaker en je hebt er weer maanden plezier van. Keurig op de hoogte gehouden van A tot Z en een snelle levering.

Goed product met snelle levering

Overzichtelijk en de keuze is reuze

Schnelle Lieferung und guter Preis

Der bestellte Artikel wurde schnell geliefert und über den Bearbeitungszustand laufend informiert. Alles bestens

Beschermd telefoon echt goed!

Tweede keer dat ik het hoesje koop! Beschermd telefoon goed. Eerste hoesje had ik al meer dan een jaar in gebruik voordat het kapot ging, maar geen beschadigingen aan mijn telefoon

Snel en goed geregeld, mooi product.

Zeer pro actief

Snel geleverd prettig contact menselijk

105 Impuls

Purmerend 1446WL

0299 66 70 80

About Valenta

Valenta is een mode- en lifestyle merk voor mobiele accessoires. Het bedrijf werd gevestigd in 2003 met als missie om de meest innovatieve producten te produceren die een oplossing zouden bieden voor alle mobiele telefoons om hiermee de huidige levensstijl van de mens te vergemakkelijken. De producten worden voornamelijk uitgevoerd in prachtige materialen zoals leder of hoogwaardig PU leder. Geïnspireerd door ervaring en passie voor accessoires en door de wensen van onze klanten is ons eigen designteam, gevestigd in Nederland, dagelijks bezig om creatieve en unieke producten te ontwikkelen. Onze kracht zit in de details en creativiteit en dit om te zetten in functionele en stijlvolle producten.