Altijd goede kwaliteit

Prima kwaliteit en service

Na reeds eerder een riemtasje voor iPhone met tevredenheid jaren gebruikt te hebben nu voor een nieuwe telefoon weer een grotere besteld. Alles naar volle tevredenheid over kwaliteit en snelle service.

Handy-Cover passt perfekt, sehr saubere Verarbeitung

Top Ware, sehr schneller Versand, prima Kommunikation, sehr gerne wieder!

As expected!

Very robust and nice 360 case

Super handig

Bestellen gaat simpel. Netjes bezorgd door DPD Precies zoals foto en omschrijving is. Erg fijn in gebruik en passend bij al mijn outfits

kwalitatieve producten en een geweldige service

Ik gebruik al jaren de broekriemhoes van Valenta voor verschillende merken mobiele telefoons, een supersterke en goed dragende telefoonhoes, ook de service is uitstekend en klantvriendelijk. met vriendelijke groet, Jaap de Boer

Past perfect

Ziet er goed uit mooie kwaliteit

Passt perfekt aber……

Leider hat die sonst wirklich perfekt passende Hülle ein paar Sachen die mich stören . Es gibt keine Abdeckung des Stummschalters und auch keine für den Ladeanschluss und die Lautsprecher.

Super kwaliteit en goede service

slecht

product was eerst goed met een band om de riem. nu is het een clip met een drukkertje. twee stappen lopen, 1 keer bukken en je bent je telefoon met hoesje en al kwijt, graag gewoon weer met een vaste band om de riem. zodat hij er niet vanaf kan vallen.

Mooi tas, rits is niet goed

Mooi tas maar de rits is niet goed, daarom ga ik het terug sturen.

Artikel voldeed aan verwachting

Meerdere Valenta-artikelen aangeschaft. Snelle levering, jaren plezier van gehad.

Bestellvorgang, Service, Lieferung und Qualität der Ware hervorragend.

Die bestellte Ware (Gürteltasche und Gürtelhülle für Smartphone) wurde schnell und in sehr guter Qualität geliefert. Eine Anfrage bezüglich dem Bestellvorgang wurde von dem Service (Natascha) super gelöst.

Product past als een bus en de tekst (maximaal 6 letters, optie) ziet er erg mooi uit!

Super producten, super website, super stipt

Bij alle bestellingen die ik deed steeds tevreden over het bestelde product. Bestel- en leveringsproces was top.

Super degelijk en handig

Dit is de derde telefoonstandaard die wij van Valenta hebben. Gewoon omdat de eerste twee zeer goed bevallen, hebben wij een derde besteld. Snelle en correcte levering, al de volgende dag.

Vertrouwde kwaliteit

Ik heb nu een FULL COVER TEMPERED GLASS BUMPER ZWART APPLE IPHONE 13 PRO gekocht. Ben er erg tevreden mee ziet er goed uit en alles goed te bedienen.

Duidelijke instructies en een prima prijs

In afwachting van retourzending

Nog niet bekend; niet afgerond! Telefonisch contact gehad naar tevredenheid toezegging ontvangen..... We wachten af!

Uitstekende kwaliteit, snelle levering.

Ruime keuze, top kwaliteit. Al meerdere bestellingen gedaan en iedere keer naar volle tevredenheid.

Ik heb een privacy case besteld voor mijn iPhone en ik vind het echt top. Ik vond het lastig om er een te vinden die zowel de voor- als achtercamera kan bedekken, dus ik ben hier heel blij mee. Ook de verzending ging snel.

prima product

goede service

Ok

Schlüsselanhäger ist bei der Montage gebrochen, Schraube nur mit zwei Finger angezogen, war wohl ein Materialfehler. Nach anfänglichen Schwierigkeiten mit der Kommunikation, wurde der Betrag zurück überwiesen. Also alles gut

OK

OK

Toestel er uit nemen gaat moeilijk.

Verbetering t.o.v eerdere is de verwijdering van riemklem. Nadeel nu is het is moeilijker om het toestel eruit te halen. De gleuf om hem op te wippen is te klein. De ruimte is er niet doordat met een wel erg brede riem is gerekend (50mm?) Bij mijn gebruikelijk 35 mm riem kan de opdruk gleuf dus 15 mm hogerop komen waardoor het eruit nemen van het toestel gemakkelijker gaat.

105 Impuls

Purmerend 1446WL

0299 66 70 80

About Valenta

Valenta is een mode- en lifestyle merk voor mobiele accessoires. Het bedrijf werd gevestigd in 2003 met als missie om de meest innovatieve producten te produceren die een oplossing zouden bieden voor alle mobiele telefoons om hiermee de huidige levensstijl van de mens te vergemakkelijken. De producten worden voornamelijk uitgevoerd in prachtige materialen zoals leder of hoogwaardig PU leder. Geïnspireerd door ervaring en passie voor accessoires en door de wensen van onze klanten is ons eigen designteam, gevestigd in Nederland, dagelijks bezig om creatieve en unieke producten te ontwikkelen. Onze kracht zit in de details en creativiteit en dit om te zetten in functionele en stijlvolle producten.