Prima service benieuwd hoe het product zich in gebruik houdt

Snelle service product zoals omschreven Padt goed bij de iPhone 13 mini

Top product

Prima topproduct voor m n nieuwe iPhone 13ProMax. Alles past, voelt goed aan. Geen spijt van!

Unkomplizierte und schnelle Abwicklung!

unkompliziert schnelle Abwicklung super Produkt So stellt man sich das vor!

Snelle en goede service

De full body cover is van goede kwaliteit en was er erg snel na de bestelling. Duidelijke communicatie via de mail. Echt een aanrader.

Niet best

Perfect hoesje! Althans dat dacht ik! Snap niet waarom jullie de sluiting ineens aan de achterkant hebben bevestigd ipv aan de voorkant! Totaal niet handig! Hoop dan ook echt dat dat nog wordt aangepast!

Mooi produkt

Voor mijn Iphone 13 zocht ik een hoesje die ik aan mijn riem kon bevestigen. Bij Valenta vond ik het riemhoesje Durban die de volgende dag werd afgeleverd. Het hoesje bevalt mij prima en ziet er netjes uit.

Een goede case voor de iPhone 13 pro. Past perfect en een goede bescherming.

Topklasse

Valentijn telefoonhoesjes zijn de beste

Product keurig op tijd en correct geleverd.

Dit is de zoveelste keer dat ik voor een nieuwe telefoon een hoes nodig heb en omdat mijn ervaring met dit bedrijf heel goed is heb ik hier weer hetzelfde product maar met de juiste maat besteld. Dit is heel snel geleverd, sneller dan de telefoon zelf.

Nog niets ontvangen !!!!

?

Prima hoesje voor de telefoon

Al jaren maak ik gebruik van een insteekhoesje van Valenta. Ook deze keer weer voor mijn nieuwe telefoon. Enige wat erg jammer is, is dat de lederen insteekhoestjes tegenwoordig alleen nog in het zwart te verkrijgen zijn. Ik heb altijd cognackleur (bruin) gehad wat ook altijd mijn voorkeur was en is. Maar Valenta is nog een van de weinigen die insteekhoestjes levert dus ik kon niet anders. (andere hoesjes zijn niet handig voor mij omdat ik de telefoon in de auto in een Brodit houder heb zitten. En dan zit een hoesje in de weg). PvK

Top !

Hoogwaardig , mooi en stijlvol.

Goede kwaliteit.

Top!!

Ik had per ongeluk een foute bestelling gedaan. iPhone 13 hoesje ipv iPhone 13 pro. Dat hebben ze snel opgelost. Voordat de verkeerde verstuurt werd.

Gewoon klasse

Top producten en geweldige service!

Super hoesjes!

Ik ben zeer tevreden met mijn valenta hoesjes, mobiel is goed beschermd, ik gebruik deze al jaren, bestel uiteraard wel telkens een nieuwe wanneer dat nodig is!

Mooi product. Goede bescherming voor de telefoon Als je verder geen case of rand bescherming wilt. Past ook in het hoesje wanneer je er een bescherm glas plaatje op heb zitten.

Mooie producten, goede service

De enige reden dat ik mijn eerdere Valenta telefoonhoesje heb vervangen, is omdat ik een andere telefoon heb gekocht. Ik weet niet precies hoelang ik mijn andere hoesje heb gebruik maar ergens rond de 3 jaar schat ik en die ziet een nog steeds goed uit. Nu een iPhone 13 pro gekocht en daar hoort uiteraard een mooie hoes bij. Zo ben ik weer bij Valenta uitgekomen. Ik was wat vergeten in te vullen op de website maar ben dezelfde dag gebeld om deze gegevens door te kunnen geven. De nieuwe hoes en AirTag hoesjes heb ik snel ontvangen en in gebruik kunnen nemen. Het ziet er prachtig uit en werkt heerlijk met de magnetische bookcover. Helemaal top!

Von der Bestellung bis zur Lieferung alles perfekt.

Alles perfekt.

goede kwaliteit en snelle levering

Goed advies gekregen snelle levering en kwaliteits product.

Blij dat ik een riematsje vond voor mijn Nokia G10

Binnenafmetingen zijn duidelijk vermeld op website

Prima bestelling en levering!

Mijn bestelling is prima verlopen! Ik werd ook steeds op de hoogte gehouden hoever men met mijn bestelling was!

De levering was prima alleen een iPhone 13 Pro Max past eigenlijk niet in het hoesje

De iPhone 13 Pro Max hij past wel maar het is te krap en te strak om je iPhone uit het hoesje te halen en dagelijks gebruik

keurig verzorgde webshop

Webshop heeft een keurige uitstraling en uiteindelijk zie je dat ook weer terug in de producten en de afhandeling van de order. Product is zoals omschreven en levering zoals beloofd!

105 Impuls

Purmerend 1446WL

0299 66 70 80

About Valenta

Valenta is een mode- en lifestyle merk voor mobiele accessoires. Het bedrijf werd gevestigd in 2003 met als missie om de meest innovatieve producten te produceren die een oplossing zouden bieden voor alle mobiele telefoons om hiermee de huidige levensstijl van de mens te vergemakkelijken. De producten worden voornamelijk uitgevoerd in prachtige materialen zoals leder of hoogwaardig PU leder. Geïnspireerd door ervaring en passie voor accessoires en door de wensen van onze klanten is ons eigen designteam, gevestigd in Nederland, dagelijks bezig om creatieve en unieke producten te ontwikkelen. Onze kracht zit in de details en creativiteit en dit om te zetten in functionele en stijlvolle producten.