Goede kwaliteit en fijn product.

De valenta telefoonhoesjes zijn kwalitatief top. Al meerdere keren (voor verschillende telefoons) besteld. Altijd insteekhoesjes en erg blij mee.

Was gewoon goed

Top, zoals een product hoort te zijn.

Zeer degelijk, geen namaakleder maar echt. Maatgeving correct.

Grandioos

Grandioos en dat zegt genoeg

Prima product en service

Goede pasvorm voor iPhone SE 2020. Goede materialen gebruikt.

Handig in gebruik

Het hoesje werkt erg prettig en daardoor is er geen screenprotector meer nodig. Wel mis ik de pasjeshouder waardoor ik die niet meer bij mijn mobiel kan bewaren.

Ik had bij mijn vorige telefoon ook al een Valenta smartfoon hoes. Ik ben er super tevreden over. Mooi materiaal en handig in gebruik.

Telefoonhoesje is top! Had per ongeluk verkeerde postcode bij het adres gegeven, maar de helpdesk heeft me zeer vriendelijk geholpen.

correcte kwaliteit en goede service

Dit hoesje voldoet volledig aan mijn kwaliteit verwachtingen, het past perfect voor mijn gms en ik ontving een zeer snelle correcte levering.

Snelle levering en een keurig product

Kwalitatief een zeer goed produkt.

Top product

Heb nu voor 3 telefoons een mooie leren insteek hoes van Valenta gebruikt. Mooi ontwerp, handig in gebruik en beschermt de telefoon prima. Geen krassen of schermbreuk gehad.

Heel goede service en een mooi product.

Mijn vorige Valenta telefoonhoesje gaf mij aanleiding om in eerste instantie weer voor een Valenta hoesje te gaan. Op het moment dat ik mijn A32-4g kocht (net op de markt) waren er nog geen hoesje beschikbaar. Bij navraag bij Valenta kreeg ik een berichtje van Natascha dat de productie van de 5g was gestart, maar dat het voor mij nog wel een week of vier kon duren voor het 4g hoesje op de markt zou komen. Na een aantal weken weer eens geïnformeerd en Natascha berichtte toen dat ze te koop waren en ik heb er direct één besteld. Conclusie: Service naar volle tevredenheid en het wachten meer dan waard, een heel mooi product.

Prima alles netjes geregeld

Goede info op de site en bestelling snel in huis

Super snelle service

Hoesjes besteld die te groot waren, retour gestuurd en gevraagd om nieuwe..alles binnen een week geregeld! Super service en snel!!

Kwaliteit

Dit is al mijn zesde Valenta hoesje. Beter dan dit is er voor mij niet.

telefonisch goed geholpen en juiste bestelling ontvangen

zeer degelijke kwaliteit van de geleverde telefoonhoes.

degelijke- en betrouwbare kwaliteit.

Valenta kwam het dichtst bij het leren hoesje dat helaas ter ziele was gegaan. Ook van Valenta, maar dan van mooi bruin ruw leer. Die wordt tot mijn verdriet niet meer gemaakt; dan maar zwart. Functioneert ook uitstekend.

Degelijk tasje

Fijn afgewerkt en goede kwaliteit

Alles bij dit bedrijf klopt service, bereikbaar, vriendelijk, en behulpzaam kortom een10

Goede kwaliteit, goede service.

Valenta levert goede kwaliteit en goede service.

Verkeerd hoesje

Service was erg aardig, maar het bleek een verkeerd hoesje te zijn, helaas. Staat een naam op dus vette pech.

Good product and fast service

Bought a personalized case for my headphones. Order delivered promptly and was delighted with the case.

Eenvoudig bestellen en snel geleverd

Eenvoudig bestellen en snel geleverd

snel, super kwaliteit

de telefoonhoes is top kwaliteit. Mooi leer, goed afgewerkt en het werd snel geleverd. De lus is breed en blijft mooi strak aan het lichaam.

105 Impuls

Purmerend 1446WL

0299 66 70 80

About Valenta

Valenta is een mode- en lifestyle merk voor mobiele accessoires. Het bedrijf werd gevestigd in 2003 met als missie om de meest innovatieve producten te produceren die een oplossing zouden bieden voor alle mobiele telefoons om hiermee de huidige levensstijl van de mens te vergemakkelijken. De producten worden voornamelijk uitgevoerd in prachtige materialen zoals leder of hoogwaardig PU leder. Geïnspireerd door ervaring en passie voor accessoires en door de wensen van onze klanten is ons eigen designteam, gevestigd in Nederland, dagelijks bezig om creatieve en unieke producten te ontwikkelen. Onze kracht zit in de details en creativiteit en dit om te zetten in functionele en stijlvolle producten.