Goede kwaliteit

Het telefoon hoesje is heel stevig. Het hoesje is nu al een paar maanden in huis en nog steeds geen klachten! werkt uitstekend. Precies zoals omschreven.

Samsung Galaxy S10 past perfect, handig lipje om de telefoon uit het hoesje te halen. Goed materiaal.

perfecte standaard (2x)

De standaard, die geschikt is voor smartphone, tablet en notebook is puur degelijk, rustig maar fraai uiterlijk, en voor transport opvouwbaar. Hoe simpel kan het zijn.

goede kwaliteit

Al twee keer eerder voor andere telefoons een Valenta insteekhoesje gekocht. Blijft mooi en beschermt goed. Deze is voor de Samsung A52 wel een beetje te groot, dat is wel jammer.

Prima service en super snelle levering

Prima service en super snelle levering

Goed product en prima service!

Goed product en prima service, niet alleen online maar ook telefonisch.

Zeer goede service

Ik heb een hoesje besteld die achteraf niet leverbaar was. Vervolgens hebben ze mij 2 foto’s gestuurd van alternative hoesjes. Ik heb vervolgens één van de twee besteld en wilde de andere er voor een lagere prijs bij hebben. Uiteindelijk heb ik beide hoesjes gekregen voor de prijs van 1. Top service!

Slecht

Ik had een riemhoes bestelt bij de samsung S21 afdeling. Toen ik hem binnen kreeg bleek mijn S21 er niet in te passen, dus ik kijken of ik een fout gemaakt had, maar hij staat er echt als ik mijn typpe mobiel kies en dat terwijl het hoesje te klein is.

Great Service

After one week the straps broke and would not hold the phone case. I emailed and got an immediate answer and within a fee days I had a new strap! Thanks!

goede kwaliteid en snel verstuurd

hoesje is van goede kwaliteit, en de volgende dag al verstuurd

Goede kwaliteit hoesje

Mooi leder hoesje dat een goede bescherming geeft aan mijn telefoon.

Geweldig telefoon-broekriemtasje

Het is een prachtig stevig tasje dat ook stevig aan de broekriem zit.ijn Samsung S21 past er perfect in.

Alles vlot verlopen

Alles vlot verlopen

Perfect telefoonhoesje

Goede kwaliteit. Altijd goed van dit merk.

Ok

Ok

snelle levering, goed afgewerkt product

snelle levering, goed afgewerkt product

prima service

Prima info en netjes afgeleverd en snel top

Ziet er mooi uit en blijft heel lang netjes.

Snelle en correcte levering. Gemaakt van goede materialen, daarom ziet het er heel lang mooi uit.

Goede bestel procedure en snelle levering

Goed product

Zien goed hui, goed product, ik gebruik altijd deze hoesje dat vind ik wel fijn, Bedankt

Heel tevreden met dit hoesje

Superfijn hoesje en top dat het de camera’s zo goed afschermt. Gevoel van privacy is weer terug.

Snelle levering en prijs/kwaliteit in orde

2 Hoesjes besteld voor Iphone 12 mini. Volgende dag in huis. Kwaliteit is in orde en voldoen aan de gegeven omschrijving van het product.

Waar voor je geld

Al vaker valenta producten gekocht. Prima kwaliteit voor je geld.

goed product

gaat lang mee

Heel goed !

Eenvoudig bestellen, informatie op de site is heel duidelijk. Snel geleverd en keurig verpakt. Hulde !

105 Impuls

Purmerend 1446WL

0299 66 70 80

About Valenta

Valenta is een mode- en lifestyle merk voor mobiele accessoires. Het bedrijf werd gevestigd in 2003 met als missie om de meest innovatieve producten te produceren die een oplossing zouden bieden voor alle mobiele telefoons om hiermee de huidige levensstijl van de mens te vergemakkelijken. De producten worden voornamelijk uitgevoerd in prachtige materialen zoals leder of hoogwaardig PU leder. Geïnspireerd door ervaring en passie voor accessoires en door de wensen van onze klanten is ons eigen designteam, gevestigd in Nederland, dagelijks bezig om creatieve en unieke producten te ontwikkelen. Onze kracht zit in de details en creativiteit en dit om te zetten in functionele en stijlvolle producten.