Prima kwaliteit, snelle levering.

Tasje past uitstekend bij Apple fone.mooie zachte kwaliteit. Mooie brede riemlus.

is het derde hoesje van Valenta

Just appropriate for my phone (incl. back cover)

The 'Pocket Uni Black Large' turns out to be just appropriate for my phone, including back cover. With the help of a leather-stretch spray (which I have on the shelf...), I made it even a little more flexible for my Motorola Moto G30 (+ protective back cover).

Precies wat ik wou.

Het hoesje voor de gsm is mooi afgewerkt en past precies. Andere kleurtjes dan zwart zou leuk zijn, maar zwart is ook prima.

alles oké

alles oké

Prettig contact aan de telefoon, prima in de afhandeling

Valenta levert een prima product, hoesjes voor de mobile telefoon, Dit is de derde die ik nu aanschaf voor een nieuw mobieltje en ook deze bevalt weer goed.

Super quality

I bought a Valenta belt pouch about 6 years ago. It still works but looks a little worn by now, so I wanted to replace it. I bought the same super quality that was delivered quickly with no problems.

Snel en netjes

Een nieuwe telefoon gekocht maar in de winkel geen hoesje te krijgen(problemen met levering uit buitenland?????) Snel de juiste maat gevonden besteld en thuisbezorgd. Goed werk valenta ik weet waar ik voortaan als eerste ga shoppen.

Kwaliteit heeft z'n prijs

Al vele jaren gebruik ik Valenta. De Durban. Hopelijk blijft die nog lang in het assortiment. Bij voorkeur met een iets steviger riemlus, geschikt voor een paar millimeter bredere riem ;-)

Vlotte service

Bestelde artikelen worden vlot geleverd.

Telefoonhoesjes voor aan de riem zijn slecht te krijgen. Valenta heeft wel verschillende soorten. Daar heb ik er ondertussen al een aantal van gekocht. Kwalitatief zijn ze prima. De prijs valt mee.

Niet de kwaliteit die ik verwachtte

Ik bestelde bij Valenta een hoesje voor mijn nieuwe Iphone 12 mini, omdat ik in het verleden ook al een hoesje van Valenta had in leer: dat was erg mooi en kwalitatief hoogstaand leer. Het hoesje dat ik nu ontving voldeed niet aan de kwaliteit die ik verwachtte en voordien gewend was. Het voelde erg goedkoop en 'plastiekerig' aan. Ook de 'cognac-kleur' vond ik niet mooi, alleszins niet wat ik verwacht van een cognac-kleur. Ik heb het helaas moeten terugsturen.

All expectations were met.

Easy to navigate webshop. Fast delivery. Nicely designed leather sleeve for iphone. Seems to be good quality, I shall be able to confirm that after a few years of usage,

Eerlijk en goed geholpen

Van het product dat ik wilde kopen was er nog slechts één exemplaar beschikbaar. Dit exemplaar had een krasje. Ik ben door de verkoopster netjes geinformeerd over het krasje. Nadat ik een foto van het product gezien had, heb ik besloten het toch te kopen. Heel eerlijk om mij over de kleine beschadiging te informeren.

uitstekend produkt

produkt voldoet aan de verwachtingen ... snelle levering

Korrekte, snelle service

vlotte, snelle afhandeling van de bestelling bij Valenta. Heel tevreden!

uitermate prettig, vlotte levering, product in werkelijkheid fraaier afgewerkt dan ik verwacht had.

Na aanschaf van een nieuw mapje voor mijn mobiele telefoon bij de de phonehouse vond ik aan de binnenzijde een kaartje waar ik de QR code van schende en zo op de site van Valenta terecht kwam. Was niet op de hoogte van hun andere producten, was op zoek naar een andere portemonnee voor mijn pasjes en eventueel nog wat klein geld. bijzonder mooie gevonden exact het zelfde leer als mijn telefoonhoes. En zag ook nog een mooie leren laptop tas ook maar gekocht met een (knappe korting), zal wel de laatste zijn geweest in die kleur mosterbruin. ook bijzonder mooi afgewerkt ieder onderdeel van echt leer gemaakt.

Mooi product en prima service.

Een probleem met de vervoerder van het pakket werd professioneel en klantvriendelijk opgelost. Klasse!

Gewoon goed

Op tijd geleverd tegen redelijke prijs

fijn hoesje

Als ik een kanttekening zou moeten plaatsen zou het de afwerking van het stikwerk aan de binnenkant zijn. Mijn vorige hoesje van Valenta was van leer het hoesje wat ik nu heb gekregen is dat duidelijk niet. ik hoop dat het net zo lang goed blijft als mijn vorige??

Mooi mapje voor mijn telefoon.

Mooi product waar ik mijn telefoon goed in kwijt kan. Goed op de hoogte gehouden van de levering.

Superrrrrrrrr

Eindelijk weer eens een bedrijf dat zijn afspraken na komt

Snelle verzending en goede service

Mooie producten tegen een redelijke prijs

Mangelhafte Ware wird nicht zurück genommen?

Sehr unfreundlich.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Top product en snelle verzending

Top product past goed en goede kwaliteit. Snelle service en verzending

105 Impuls

Purmerend 1446WL

0299 66 70 80

About Valenta

Valenta is een mode- en lifestyle merk voor mobiele accessoires. Het bedrijf werd gevestigd in 2003 met als missie om de meest innovatieve producten te produceren die een oplossing zouden bieden voor alle mobiele telefoons om hiermee de huidige levensstijl van de mens te vergemakkelijken. De producten worden voornamelijk uitgevoerd in prachtige materialen zoals leder of hoogwaardig PU leder. Geïnspireerd door ervaring en passie voor accessoires en door de wensen van onze klanten is ons eigen designteam, gevestigd in Nederland, dagelijks bezig om creatieve en unieke producten te ontwikkelen. Onze kracht zit in de details en creativiteit en dit om te zetten in functionele en stijlvolle producten.