Fijn, enige zijn de afdrukken, ik hoopte dat het minder zou zijn.

Fijn dat het goed in de hand zit. Ik had altij van Valentina een bookcase en dacht dat ik deze zou missen. Alleen voor pasje mee te nemen soms.

Super service en snelle levering!

Erg fijn en mooi hoesje van goede kwaliteit.

Prima mobiel riem tasje

Alles heel netjes geregeld

Goed geholpen en goed product

Perfect, kwalitatief riemhoesje voor mijn iphone 12 mini

Voor mij is een riemhoesje de perfecte oplossing om steeds handenvrij met smartphone mij overal te kunnen verplaatsen zonder te hoeven na te denken waar deze zich bevindt. Valenta heeft nu het lucca hoesje dat exact op maat van de iphone 12 mini is gemaakt. Het is een slank hoesje van mooi, zacht leder dat onopvallend aan de riem hangt. Het in- en uithalen van de iphone gaat ook super vlot. Een aanrader!

Niet minder dan geweldig.

Prettig en snel.

duidelijk overzichtelijk betrouwbaar

dit zegt genoeg

Super Qualität, tolles Preis-Leistungsverhältnis, sehr schnelle Lieferung!

Alles prima!

Mijn bestelling van een bookcase telefoonhoesje is snel afgehandeld en afgeleverd. Hoesje is van goede kwaliteit en ziet er mooi uit.

Iets duurder, maar kwalitatief veel beter!

Al jaren gebruik ik een telefoonhouder aan mijn broeksriem. Eerst de een goedkoper merk. Deze waren na een paar weken kapot. Toen een iets duurdere van Valenta. Hier doe je jaren mee! Dus voor mij geen ander merk meer.

Was en ben nog steeds superblij met deze aankoop, doen.

Bij mijn vorige mobiel ook Valenta hoesje en ziet er na 2 jaar nog steeds super uit, superkwaliteit. Nu nieuwe mooie en deze is kleiner dus weer voor Valenta gekozen, niet de goedkoopste maar wel de beste, echte aanrader. Ronald Kraaijenbrink

Schnelle und unkomplizierte Lieferung

würde wieder bei VALENTA kaufen

Prachtig product wat volledig aansluit bij mijn wens.

Het product voldoet volledig aan de verwachting en is van kwalitatief hoog niveau.

snelle afhandeling

Datgeen gekregen wat ik verwacht heb

Super tevreden !

Erg tevreden over de artikelen die ik heb besteld. Een goede service en een snelle levering.

Perfect passend hoesje.

Perfect passend hoesje om mijn iPhone in te vervoeren in mijn jaszak bijv. Verder staat de iPhone in een houder op mijn buro te shinen in zijn oorspronkelijke vorm. Dus zonder lelijke case of cover. Mijn vorige Valenta hoesje heb ik, misschien wel 15 jaar geleden, gekocht voor een HTC telefoon, daarna nog gebruikt voor een iPhone 5 en een SE en als mijn nieuwe iPhone erin had gepast was het ongetwijfeld nog jaren mee gegaan.

Prima site

Bestellen ging vlot. Hoesje was snel binnen. Goede kwaliteit.

Goede kwaliteit voor een goede prijs

Twee maal contact gehad via de telefoon. Prettig te woord gestaan.

Stijlvol en degelijk hoesje voormijn telefoon

Via Valenta zelf verkregen, mijn tweede Valenta hoesje, heel stijlvol en je ruikt het echte leder

precies wat ik zoek

mijn eerste Valenta hoesje een beetje toevallig gekocht. En sindsdien nooit geen ander merk meer gehad. Beschermt goed . Geen screen protector nodig. Kan ondertussen steeds van het mooie design van mijn iPhone genieten. En het leder wordt mooier en soepeler naarmate het ouder wordt. Enkel te vervangen indien de maat van het nieuw toestel anders is.

Mooi product

Snelle levering.

aanrader

goede service en snelle levering.

Schönes Produkt mit schneller Lieferung

Great product and fast delivery...

Super!!!!!!!!!!

Zeer tevreden elke keer weer, goede prijs kwaliteit verhouding.

super snelle levering!

mooie kwaliteits hoesjes voor de telefoon, valenta is en blijft nummer 1 in deze categorie.

105 Impuls

Purmerend 1446WL

0299 66 70 80

About Valenta

Valenta is een mode- en lifestyle merk voor mobiele accessoires. Het bedrijf werd gevestigd in 2003 met als missie om de meest innovatieve producten te produceren die een oplossing zouden bieden voor alle mobiele telefoons om hiermee de huidige levensstijl van de mens te vergemakkelijken. De producten worden voornamelijk uitgevoerd in prachtige materialen zoals leder of hoogwaardig PU leder. Geïnspireerd door ervaring en passie voor accessoires en door de wensen van onze klanten is ons eigen designteam, gevestigd in Nederland, dagelijks bezig om creatieve en unieke producten te ontwikkelen. Onze kracht zit in de details en creativiteit en dit om te zetten in functionele en stijlvolle producten.