Prima snelle levering

Al het 3e hoesje bevallen prima

Een echt leren telefoonhoesje van prima kwaliteit.

Met Valenta heb ik een goede ervaring. De bestelling werd keurig verpakt op de toegezegde dag afgeleverd.

Goede kwaliteit en snelle levering

Deze hoesjes gaan naar mijn ervaring het langste mee en blijven het mooist! Daarnaast ook supersnelle levering en gratis verzending. Weer erg blij mee. :)

Zoals bij vele webwinkels ging de bestelling in eerste instantie vlekkeloos. Er ging alleen iets mis met de verzending. Nadat ik dit meldde is meteen actie ondernomen, zodat ik alsnog op tijd mijn bestelling heb ontvangen. Mijn bestelling bleef onder de aandacht totdat ik aangaf dat alles goed ontvangen was en ik het juiste artikel in huis had. (En, niet onbelangrijk, heel blij met het artikel dat ik had besteld.) Om een webwinkel te kunnen beoordelen moet je naar mijn mening vooral kijken naar de manier waarop ze problemen oplossen. In dit geval ben ik echt heel tevreden! Ze zijn bij Valenta echt heel klantgericht, reageren snel en lossen op inclusief een stukje nazorg. En, wat ik heel fijn vond, je kunt ze bellen. Niet alleen per mail bereikbaar. Dat vind ik echt een groot pluspunt. Dus top!

uitstekende kwaliteit, goed prijs kwaliteit verhouding snelle service

Dit is ons 4e hoesje van Valenta en het blijft uitstekende kwaliteit, goed prijs kwaliteit verhouding en een snelle service.

Snel en correct.

Snel. Duidelijk. Correct. Prima kwaliteit.

Mooie kwaliteit en hip hoesje

Goede kwaliteit en ook nog mooi, voelt lekker aan en belangrijkst, beschermt mijn mobieltje als de beste!

Heel mooi product!

Snel het product ontvangen, goed op de hoogte gehouden van de status van de verzending. Product precies wat ik er van verwachtte.

Prima product en prima internet shopping proces

Goed en stevig hoesje en correct bezorgd

Mijn telefoonhoesje is mooi en van goede kwaliteit. Bestelprocedure en bezorging is prima verlopen.

Reeds derde hoesje

Geweldig, nooit eerder beter ervaren dan nu!

Zeer snelle levering (ruim binnen 24 uur na bestelling). Voort de rest ook alles naar wens afgehandeld. Voor de toekomst mijn "hofleverancier" bij belangstelling voor het door Valenta aangeboden assortiment.

Leren Insteek Hoesje iphone 12 pro

Eerder al met mijn iPhone SE jaren een leren hoesje van Valenta gebruikt en bleef al die jaren perfect op maat.... dus nu een nieuwe besteld voor mijn nieuwe iPhone 12 pro en ook nu past hij precies netjes... iets minder strak maar dat is ook nodig gezien de aan/uit knop aan de zijkant niet te strak in het hoesje mag zitten !! het is handwerk dus onderling kunnen de hoesjes iets ruimer uitvallen.... het is tenslotte handwerk !!! THNX Valenta voor de goede service !!!!

Een uitstekend product

Ik gebruikte een Valenta voor mijn iPhone 8 plus en dat beviel mij uitstekend en daarom kocht ik deze maand weer een Valenta voor mijn nieuwe iPhone 12. Een goed product! Aan te bevelen!

Fantastische producten en service

Ik gebruik al vele jaren tot grote tevredenheid de lederen Valenta hoesjes voor verschillende generaties iphone. Ze zijn van zeer goede kwaliteit zacht leder en passen perfect rond de smartphone zodat het geheel een elegante look krijgt. Verder zitten ze zeer goed in elkaar om vlot de smartphone in en uit te halen. Ik heb ook al verschillende keren gecommuniceerd met Valenta en kan alleen maar bevestigen dat de service uitstekend en uitermate vriendelijk is. Dit is een betrouwbare en degelijke firma met kwaliteitsproducten, en is mijn vast adres voor smartphone hoesjes.

Erg prettige telefoonhoes van hoge kwaliteit

Voor mijn vorige telefoon (iPhone X) had ik ook een Valenta lederen hoes en die is mij zo goed bevallen dat ik voor mijn nieuwe telefoon wederom voor een Valenta heb gekozen. De flexibele rand om de telefoon was bij mijn oude hoes wel geel geworden maar bleef elastisch. Hopelijk blijft deze helder. De rand komt best een eindje boven het scherm uit. Dat is goed voor de bescherming maar maakt 't wat lastiger om aan de randen te scrollen.

Gemakkelijke site.

Onmiddellijk gevonden wat ik zocht. Snelle levering. Perfect

UITSTEKEND!

Heel blij met mijn mooie Valenta standaard voor mijn iPad. Ook handig in gebruik ben er zeer tevreden over.

Beste hoesjes

Valenta is beste hoesjes kan makelijk 3 jaar lang mee topie

Mooi hoesje, supersnelle levering

Past perfect om mijn nieuwe i-phone 12

Bedankt voor de goede rechtzetting

Pocket bleek niet geschikt voor SamsungA40 2019 wegens verkeerde afmetingen, te krap dus. Klantendienst valenta heeft dit per direct aangepast op de website en mijn betaling teruggestort, ook al had ik de verpakking reeds weggegooid en kon de pocket niet worden geretourneerd. Bedankt voor deze goede rechtzetting! Overigens zeer tevreden over de kwaliteit van vorige aankopen ;)

Zeer goed produkt. Kwaliteit is echt super

Goede kwaliteit prijsverhouding.

Super ok met jullie service !

Bestelling online gedaan en betaald en twee dagen later gratis geleverd!

Toppie

Super ervaring om hier eens iets te bestellen. Mijn contact met N. Vos was zéér vriendelijk en snel. 10+ voor de service en 11,9 voor N.

Top en snel

Snel

105 Impuls

Purmerend 1446WL

0299 66 70 80

About Valenta

Valenta is een mode- en lifestyle merk voor mobiele accessoires. Het bedrijf werd gevestigd in 2003 met als missie om de meest innovatieve producten te produceren die een oplossing zouden bieden voor alle mobiele telefoons om hiermee de huidige levensstijl van de mens te vergemakkelijken. De producten worden voornamelijk uitgevoerd in prachtige materialen zoals leder of hoogwaardig PU leder. Geïnspireerd door ervaring en passie voor accessoires en door de wensen van onze klanten is ons eigen designteam, gevestigd in Nederland, dagelijks bezig om creatieve en unieke producten te ontwikkelen. Onze kracht zit in de details en creativiteit en dit om te zetten in functionele en stijlvolle producten.