waarom nu prima en niet goed. Ik was altijd zeer blij met mijn hoesje van Valenta, maar deze laatste vind ik echt minder van kwaliteit. Misschien heb ik zelf een verkeerde keuze gemaakt. De kwaliteit is online ook lastig te bepalen.

Uiterst correcte afhandeling van bestelling

Duidelijke website, zeer goede materialen

Stevige houder

Stevige houder voor aan een riem, telefoon blijft er prima in zitten.

Vlotte service en goed product

Goede nette omschrijving vt product en vlotte service. Product netjes ontvangen en zoals omschreven. Echt heel tevreden!

Mooi en kwalitatief insteek hoes van Valenta. Mijn Nokia 7.2 past erg goed in size 38.

Perfect proces en snelle leveting

Duidelijke site en informatie. Volgende dag al geleverd

Fijne hoesjes

Ik gebruik al jaren de insteekhoezen van valenta. Ik vind het fijn dat zowel de voor- als achterkant goed beschermt is in mijn tas. Daarnaast blijft de telefoon slank wanneer je hem gebruikt, omdat je het hoesje er dan afhaalt. Met de toch steeds grotere telefoons vind ik dat erg handig. Het enige om op te letten is dat je je telefoon natuurlijk niet tijdens het gebruik uit je handen moet laten vallen. Maar dat is voor mij nooit een probleem geweest.

Prima afgeleverd

Lekker alles bij de hand in 1 hoesje en geen tas mee!

Ik vind mij hoesje van Valenta echt super handig: ik heb altijd mijn 3 belangrijkste pasjes bij de hand en zo nodig mijn rijbewijs Ik hoef daarom niet een hele handtas mee te nemen als ik even gauw een boodschap ga doen. Bovendien beschermen de hoge randen mijn Iphone perfect!

Solving of problems

Shirley made a phantastic job by solving my problem of not getting my goods and I am deeply impressed about her abilities and friendliness. I would be happy to have a staff like her in my own company.

Artikels snel ontvangen. Alles was perfect

Mijn bestelde hoesje voor mijn telefoon voldoet aan alle verwachtingen. Zeker kwa kwaliteit en prijsverhouding. Ook tevreden over het bestellen en verzenden.

lang geduurd maar volledig opgelost.

probleem volledig opgelost

Prima bescherming rondom

Al jaren gebruik ik een pocket (insteekhoesje) van Valenta. Degelijk, van echt leer en het biedt bescherming rondom. Ook is de telefoon er makkelijk en snel uit te halen.

Makkelijk telefoon broekriemhoesje

Ik had deze nu drie jaar in gebruik en wilde dit broekriemhoesje opnieuw bestellen. Dit ging zonder problemen, en ik hoop er weer een aantal jaar mee te doen.

Uitstekende kwaliteit, snel geleverd

Al aan mijn zoveelste Valenta broekriem hoesje bezig, met iedere nieuwe gsm (die steeds groter worden) weer een nieuwe versie maar ze houden het allemaal heel lang uit! Eigenlijk die 2 jaar wel die ik met een gsm doe gemiddeld. Dus goede kwaliteit!

Prima kwaliteit en service!

Twee bookcases gekocht voor iPhone 11 van mijn vrouw en mij. Gekozen voor de kwaliteit van Valentijn o.b.v. eerdere ervaringen met cases voor iPhones 4 en 5. Wat strubbelingen met de bezorging zijn perfect opgelost!

Vlotte service

Vlotte service. Mooie, duurzame producten.

Prima, snelle levering

Fijne telefoon hoes.

Super service en prachtig product

Ik heb de clutch in het zwart en ben er zo blij mee! Kwaliteit is zeer goed (prachtige ketting erbij) en het magnetische hoesje erin is zo handig! De levering was zeer snel en netjes verpakt! Echt een aanrader!

Prima product

Deze bestelling was de vervanger van hetzelfde product wat ik heel wat jaren gebruikte maar versleten was. De oude had twee iPhones overleefd en nu moest toch een nieuwe holster komen. Natuurlijk exact dezelfde want waarom naar iets anders zoeken wanneer je tevreden bent. Gelukkig was die nog steeds te krijgen en past mijn iPhone 7 erin als gegoten. Zo kan ik weer jaren vooruit, mist de volgende iPhone niet meer past. Zou erg jammer zijn.

Prima service!

Kwalitatieve produkten, vlot te bestellen online en heel snel geleverd, zélfs nu de meeste bezorgdiensten vertraging hebben bij het leveren in deze coronatijd.

prachtig product, zeer mooi afgewerkt.

Mooie riemhoes in goede kwaliteit en degelijk afgewerkt. Alleen als ik een valbeschermings hoesje (TPU) om de telefoon aanbreng past de iPhone helaas niet meer. Is er een riemtasje leverbaar wat in totaal ongeveer 7/8 mm breder is, zodat de telefoon plus bescherm etui makkelijk past in het riemtasje? Hoor het graag..

Snel geleverd en uitstekende kwaliteit!

Uitstekende kwaliteit, snelle levering (binnen 24 uur geleverd). Jammer dat een, net iets beter passend, hoesje voor mijn Samsung 10e, niet beschikbaar is. Tip voor Valenta: stop het hoesje in een envelop in plaats van een, relatief groot, doosje. Bespaart vast verzend kosten.

Eindelijk een stijlvol hoesje gevonden!

Super dun hoesje van leer, met een kaart slot. Voldoet aan al mijn wensen!

105 Impuls

Purmerend 1446WL

0299 66 70 80

About Valenta

Valenta is een mode- en lifestyle merk voor mobiele accessoires. Het bedrijf werd gevestigd in 2003 met als missie om de meest innovatieve producten te produceren die een oplossing zouden bieden voor alle mobiele telefoons om hiermee de huidige levensstijl van de mens te vergemakkelijken. De producten worden voornamelijk uitgevoerd in prachtige materialen zoals leder of hoogwaardig PU leder. Geïnspireerd door ervaring en passie voor accessoires en door de wensen van onze klanten is ons eigen designteam, gevestigd in Nederland, dagelijks bezig om creatieve en unieke producten te ontwikkelen. Onze kracht zit in de details en creativiteit en dit om te zetten in functionele en stijlvolle producten.