Snel geleverd en een erg mooi product

Mooi product. Goede kwaliteit

Zelf gebruik ik mijn pasjeshouder al jaren en dat bevalt prima.

Oudere model was beter ontwerp

Ik heb model van vorig jaar en daar kun je het hele scherm gebruiken. Bij degene die ik nu heb gekocht heb werken de knoppen aan de zijkant zwaar en heb je aan de buitenkant van het scherm problemen, omdat niet dicht genoeg op het glas van je mobiel zit.

Zeer tevreden over de snelle en correcte levering. De telefoonstandaards zijn mooi, functioneel en werken prima. Leuk als cadeautje. Hele ervaring is positief.

goed tasje snel geleverd

goed tasje snel geleverd

Mooi en degelijk hoesje

Goed product aan goeie prijs en snel geleverd

Product ziet er heel goed uit

Stipte inforamtie en aflevering.

Mooi hoesje en nette levering

Mooi hoesje en nette, snelle levering

Mooi hoesje en nette levering

Mooi hoesje en nette, snelle levering

Geweldige service

Helemaal tegen mijn principes in moest ik een artikel terug sturen omdat de maat niet helemaal goed was. Binnen een paar dagen was alles geregeld en kan ik alsnog genieten van mijn aankoop in de juiste maat.

Altijd Valenta erg tevreden

Erg tevreden

Prima product en mooi op tijd geleverd

In de afgelopen jaren al vele hoezen (riem-bevestiging) gebruikt omdat de telefoons ook steeds qua grootte veranderen. Prima product, stevig, stabiel

Waanzinnige case en hoge kwaliteit

prijs, uitstekend product, snelle levering, zeer betrouwbaar bedrijf. Ik zal mijn volgende aankopen zeker weer bij Valenta doen zonder enige twijfel. Dank aan het Valenta Team.

prima telefoonhoesje!

gemakkelijk in gebruik, degelijk en stijlvol. niet voor niets dat ik voor de derde keer mijn telefoon in een valenta hoesje steek!

Mooie producten

Mooie hoesjee en snelle levering. Goede kwaliteit en snelle levering. Aanrader.

Prachtig telefoonhoesje

Hoesje is van prima kwaliteit, tijdig geleverd en keurig op de hoogte gehouden van de levering.

Zeer goede en mooie kwaliteit insteekhoes

Ik gebruik al jaren de insteekhoesjes van Valenta De kwaliteit is zeer goed blijven na jaren gebruik nog steeds mooi, top kwaliteit en mooi om te zien

Super service en mooie design artikelen

We zijn erg blij met onze telefooncovers en bijbehorend tasje van Valenta! Ze zien er erg goed en sterk uit. Goede kwaliteit. Hier kunnen we zeker mee voor de dag komen! De service was ook erg goed en de bezorging ook lekker snel! Kortom top en een aanrader!

Snelle levering en goede kwaliteit

Had een broekriem telefoonhoesje besteld, welke snel verstuurd werd. De kwaliteit van Valenta telefoonhoesjes is heel goed. Jammer dat ze niet meer gewoon in de winkel verkrijgbaar zijn... maar niet veel mensen zullen de broekriemhoesjes gebruiken, denk ik.

Keurig op tijd geleverd.

Goed product en snelle levering

Goede service en volgende keer weer bij Valenta.

goede service bestellen en in 1 dag thuis

goede service bestellen en binnen een dag thuis

105 Impuls

Purmerend 1446WL

0299 66 70 80

About Valenta

Valenta is een mode- en lifestyle merk voor mobiele accessoires. Het bedrijf werd gevestigd in 2003 met als missie om de meest innovatieve producten te produceren die een oplossing zouden bieden voor alle mobiele telefoons om hiermee de huidige levensstijl van de mens te vergemakkelijken. De producten worden voornamelijk uitgevoerd in prachtige materialen zoals leder of hoogwaardig PU leder. Geïnspireerd door ervaring en passie voor accessoires en door de wensen van onze klanten is ons eigen designteam, gevestigd in Nederland, dagelijks bezig om creatieve en unieke producten te ontwikkelen. Onze kracht zit in de details en creativiteit en dit om te zetten in functionele en stijlvolle producten.