Aan de ruime kant.

Aangeschaft omdat voor het model staat aangegeven "geschikt voor de iPhone 13 mini". Zit netjes om de riem, mooi leer, goed afgewerkt, sluit goed met de magnetische sluiting maar is voor de telefoon iets te ruim in de breedte (gemeten 144 mm binnenmaat met telefoon in het hoesje na enkele dagen gebruik). De opgegeven maat is 136 mm, gevolg speling zelfs met een hoesje. Om passend te zijn mag dat best wat minder zijn.

Fijn bedrijf

Gemakkelijk kiezen op website, eenvoudig bestellen en zeer snel bezorgd. Mooi hoesje, goed afgewerkt.

Uitstekend hoesje en snelle bezorging, top!

Uitstekend hoesje. Een van de weinige merken met een broekzak hoesje. Werkt uitstekend dus ik ben blij dat Valenta dit product blijft aanbieden!

Prima product tegen goede prijs

Voor mijn vorige iPhone kocht ik ook al een hoesje van Valenta. Dat ziet er nog steeds mooi uit. Kortom dit hoesje gaat langer mee dan de iPhone.

Mooi hoesje slechte MagSafe

Hoesje is mooi past goed ben ik tevreden mee. Het enige wat jammer is is dat de MagSafe die wel ondersteund word erg slecht werkt. Mijn oude hoesje had een veel sterkere magneetwerking.

unieke kwaliteits produkten

Mijn ervaring is heel positief, Bedrijf levert producten in prachtige hoogwaardige kwaliteits leder. Personeel heeft een passie om creatief stijlvol en unieke producten, vriendelijk , snel, in een leuke verpakking te leveren tegen een goede prijs.

Alles bestens

Alles bestens

Schnelle Lieferung und erstklassiges Produkt

Schnelle Lieferung und erstklassiges Produkt

Goede snelle service

Artikel prima en snel geleverd

Gute iPhone Hülle und schnelle Lieferung

Gute iPhone Hülle und schnelle Lieferung

Vertrouwde kwaliteit

Ik gebruik de Valenta Durban hoesjes al vele jaren. Na het aanschaffen van een nieuwe, grotere telefoon weer zonder twijfelen zo'n hoesje aangeschaft.

Passt gut, sieht gut aus!

Die Lieferung aus Holland hat etwas lang gedauert, aber das Anbringen am Gerät funktionierte wunderbar. Gute Idee ist auch das Reinigungsset!

perfect broekriem-tasje voor mijn telefoon

In tegenstelling tot veel andere hoesjes-verkopers die aangeven voor welke toestellen hun hoesje geschikt is, maar verzuimen de binnenmaten van de hoesjes te vermelden staan die bij de Valenta hoesjes nauwkeurig vermeld, zodat ik voor mijn nieuwe (in Nederland nog maar nauwelijks bekende) Pixel-telefoon weer een perfect passen tasje kan aanschaffen. Inmiddels mijn derde Valenta broekriem-tasje. Niet vanwege slijtage, maar vanwege de grotere maten van de telefoon ten opzichte van de vorige.

Alleen maar positief

Bestelling gemakkelijk en soepel verlopen, niks op aan te merken. Kwaliteit van tasje zeer goed en past perfect, maar was ik al aan gewend omdat het niet het eerste tasje was van valenta wat ik besteld heb.

Snelle levering en uitstekende kwaliteit van het telefoonhoesje.

KWALITEIT!

Onlangs een Valenta broekriemtasje voor mijn telefoon gekocht. Mooi zwart lederen design en degelijk geconstrueerd. Zeer makkelijk als je regelmatig je telefoon gebruikt. Nu maar hopen dat het hoesje niet teveel afgeeft als ik lichte broeken draag.

Product voldoet aan alle eisen

Relatief snel geleverd, goede kwaliteit

Snelle service en goede kwaliteit producten

Prettig en kwalitatief goede producten.

Snelle levering.

Fijn adres waar je veel keus in kwalitatief goede smartphone hoesjes hebt. Ze leveren altijd snel.

Prima service!

Mooie hoesjes, gekocht vanwege goede ervaring

Al jaren Valenta hoesjes gebruik. Deze zijn ook weer keurig. Se hoesje met ruimte voor een pasje bevalt super. Insteek ruimte voor hoesje is mooi afgewerkt en strak zodat de kaart er niet uit zal vallen. Hoop dat ze wederom weer lang meegaan. Gekocht ivm upgrade van prive en zakelijke mobiel.

Mooie case, alleen gravering valt tegen

Alles super op tijd ontvangen en is een mooie case en netjes gevraagd nog welke kleur ik wilde voor de gravering. Echter De letters van de gravering vallen tegen, erg rechthoekig en niet mooi. Daar heb ik spijt van.

Mailbombing

Dear Valenta! The ordering process on the homepage was super Easy and I'm still looking forward to receive your products, since they sadly should have arrived 2 days ago. Besides this i think you're having some issues with your mailserver which send me like over 50 emails within the same hour/day on shipping updates, which is way to much! Anyway both things don't really bother me (delay and email bomb) but perhaps other customers. Thanks and best regards, Giorgio

Snel en correct

Snelle levering! Alles is perfect!

Mooie kwaliteit voor goede prijs

Artikel is keurig op tijd bezorgd. Mooie kwaliteit. Blij mee

105 Impuls

Purmerend 1446WL

0299 66 70 80

About Valenta

Valenta is een mode- en lifestyle merk voor mobiele accessoires. Het bedrijf werd gevestigd in 2003 met als missie om de meest innovatieve producten te produceren die een oplossing zouden bieden voor alle mobiele telefoons om hiermee de huidige levensstijl van de mens te vergemakkelijken. De producten worden voornamelijk uitgevoerd in prachtige materialen zoals leder of hoogwaardig PU leder. Geïnspireerd door ervaring en passie voor accessoires en door de wensen van onze klanten is ons eigen designteam, gevestigd in Nederland, dagelijks bezig om creatieve en unieke producten te ontwikkelen. Onze kracht zit in de details en creativiteit en dit om te zetten in functionele en stijlvolle producten.