Goed en snel geleverd

Prima product, precies zoals verwacht

Zeer goed snel geleverd

Goed product past goed met de iphone 14 Top service

snelle levering van een mooi en goed product

het telefoon broekriem etui voor mijn Fairphone 4 , was precies wat ik al kende van Valenta, mooie kwaliteit en perfect passend

Goede kwaliteit

Gewoonweg perfect!

Uitzoeken, bestellen, prompte aflevering. Hoesje overeenkomstig de gegevens. Kwaliteit is top = ervaring met het vorige hoesje. Zeker het geld waard!

Goed en mooi product.

Mijn 2e Valenta telefoonhouder, na 7 jaar dagelijks gebruik en nu pas is het aan het eind van z'n levensduur. Kortom een duurzaam product.

Mooie kwaliteit snelle levering.

Een mooi leder hoesje met tekst. Bevalt menreuze goed.

Levering was bijna goed.

Levering was snel, maar er is mij een verkeerde kleur hoesje geleverd. Het is OK en ik hou het, maar er werd dus niet geleverd wat ik besteld heb. kwaliteit is perfect.

GSM tasjes voor alle modellen en tegen schappelijke prijzen

Voor mijn te ontvangen Iphone 14 kon ik op voorhand al een riem tasje vinden. Zeer groot assortiment en snelle verzending, gunstige prijs.

Goed product en goede service

Sticker besteld voor de MagSafe battery op een iPhone 11. Werkt perfect de battery blijft goed zitten. Eerder elders een hoesje gekocht, maar dat plakte amper. Perfecte oplossing voor wie er nog een wat oudere iPhone heeft.

snel en in goede conditie ontvanegn

Prettig dat het bedrijf doet wat het beloofd en met 2 dagen de producten geleverd heeft. Deze waren perfect verpakt, van zeer goede kwaliteit en onbeschadigd aangekomen . Top!

helemaal ok

Vlot besteld, makkelijk besteld, vlot geleverd en mooie kwaliteit.

Prima product en snelle levering.

Bestelling simpel en goed te plaatsen

Bijzonder nette service

Ik vind de service van Valenta echt heel goed; snel en correct en heel vriendelijk. En de kwaliteit van de producten is top.

prettig en een mooie hoes

Goede service en een erg goed product

Mooi en handzaam.

Het is een mooi geheel waar mijn Samsung mooi in blijft plakken door middel van magneet, met ruimte voor papiergeld en een aantal pasjes.

Goede prijs en snelle levering

Snelle en keurige levering

Na het plaatsen van de bestelling van de Universele sticker voor Magsafe keurig op de hoogte gehouden van de voortgang van de levering d.m.v. email en track&trace. Het product is van goede kwaliteit en doet precies wat het moet doen! Handig met een mal incl. beschrijving hoe het product te installeren.

Vlg dag direct geleverd i.d. brievenbus

Prima bestel site. Voor riemhoesjes staat er precies 6xxl etc bij welke inwendig afmetingen in mm het hoesje heeft.

Jullie doen wat jullie beloven in een zeer korte tijd en leveren een uitstekend product

Ik zag het kabeltje voor mijn iPhone op YouTube en dacht dat is handig en bestelde het. Prompt kreeg ik een orderbevestiging en een aanduiding wanneer het er zou zijn. Dat bleek meteen de volgende dag al. En het kabeltje is echt een aanrader! Het overtreft de verwachtingen!

Vind het een geweldige en stijlvolle telefoonhoes

De telefoon past perfect. Voldoende mogelijkheden voor mijn pasjes en super afgewerkt!

Handige etui zonder poespas.

Beschermt telefoon aan alle kanten.

Alles prima geregeld.

Eerder bestelde ik al Valenta telefoonhoesjes via andere websites. In winkels zie ik ze (helaas) nauwelijks. Nu rechtstreeks bij de makers besteld. Ik zie weinig mensen die telefoonhoesjes voor aan de broekriem gebruiken, terwijl ze zo handig zijn. Voor de iPhone 13 mini nu de broekriemhoes Durban Zwart XXXLarge (vreemde naam, zo extreem groot is deze niet) gekocht en die bevalt uitstekend. Verder een goede website, duidelijk bestelproces en snelle, correcte levering.

Lekker snel geleverd.

Perfect zoals het hoort

Je wordt goed op de hoogte gehouden over het product . Ze zijn echt klant vriendelijk en je krijgt wat je hebt bestelt. Snelle levering .

105 Impuls

Purmerend 1446WL

0299 66 70 80

About Valenta

Valenta is een mode- en lifestyle merk voor mobiele accessoires. Het bedrijf werd gevestigd in 2003 met als missie om de meest innovatieve producten te produceren die een oplossing zouden bieden voor alle mobiele telefoons om hiermee de huidige levensstijl van de mens te vergemakkelijken. De producten worden voornamelijk uitgevoerd in prachtige materialen zoals leder of hoogwaardig PU leder. Geïnspireerd door ervaring en passie voor accessoires en door de wensen van onze klanten is ons eigen designteam, gevestigd in Nederland, dagelijks bezig om creatieve en unieke producten te ontwikkelen. Onze kracht zit in de details en creativiteit en dit om te zetten in functionele en stijlvolle producten.