Erg blij met aankoop!

Een iphone 13pro full cover besteld, snel geleverd en ben er zeer tevreden over. De iphone past er perfect in en is aan alle kanten beschermd. Een beter hoesje heb ik nog niet kunnen vinden en kan hem iedereen dan ook aanraden.

Goede producten snelle levering

Mooie kwaliteit en betaalbare prijzen. Het product is mooier en beter dan ik verwachtte. Tot nog toe de beste webshop voor telefoon hoesjes. Ik heb eerder elders dat besteld maar de kwaliteit kan hier zeker niet aan tippen. Kortom, een enorm goede aankoop waar ik erg blij mee ben!

Valenta is nog klant gericht

Super goed geholpen ik gebruik al jaren voor meerdere telefoons valenta insteek hoesjes maar voor mijn laatste telefoon paste het hoesje niet samsung Galaxy s22 gebeld met valenta om het goede hoesje te vinden heel goed geholpen met het vinden van een goed passend hoesje deze gebruik ik met volle tevredenheid bedankt voor de goede service

Goed product en snelle levering

Goed product en snelle levering

Een mooie broekriem-etui waar ook een mobiele telefoon met een backcover in kan. Niet meer in je colbertje en/broek, je hebt meer beweging vrijheid.

In 1 woord: top

Dit is alweer mijn vierde Valenta product, en ik ben en blijf weer zeer tevreden. Prima kwaliteit, mooi leer, goede prijsverhouding, snelle levering. Ik bestel eigenlijk altijd hetzelfde of vergelijkbaar artikel, zowel voor mijn Samsung S7+, S9+, S10+ en nu de S22+ Dus wat betreft een aanbeveling

De snelle service én klantvriendelijkheid is een voorbeeld voor menig ondernemer

Ik had snel een kaarthouder nodig. Met één belletje was het geregeld en lag het de volgende dag al in de brievenbus. Ik kreeg zelfs nog een kortings voucher voor de volgende aankoop. Deze service,,de accuraatheid en snelheid is erg prettig en voelt erg klantvriendelijk aan.

Er zit dus verschil in n hoesje en een valenta hoesje

Zoals zoveel mensen heb ik altijd een hoesje bij mijn telefoonwinkel gekocht. Die gingen best vaak binnen jaar kapot. Ik kwam in contact met Valenta via vriend. Prachtige produkten, snelle service. Helemaal goed.

snel en goede kwaliteit

snel en goede kwaliteit

praktische hoes voor telefoon en passen

Het hoesje past perfect, Een schot in de roos!!

Goed produkt.

Zeer mooi produkt met een goede prijs/kwaliteit verhouding.

Voldoet aan de verwachtingen

De beschrijving van de telefoonhoes voor aan de riem, klopt. Uitstekende kwaliteit en makkelijk.

Excellent!

Top service!

De sleeve is ideaal als bescherming zonder dat je telefoon vast zit aan een Wallet of ontsiert wordt door een dikke bumper rand

[Updated review] Excellent customer service!

Na eerst een slechte versie te hebben te ontvangen van een pad waarmee ik een koord bevestigt aan mijn iPhone. Kreeg ik al snel een vervangende pas die kwalitatief super is. Snelle handeling, Snelle verzorging! Excellent customer service!

Prima product en prima service

Prima product en prima service. Gebruik al jaren Valenta smartphone hoesjes en met veel plezier.

De beste

Heel goed top

Product van hoge kwaliteit, en de pasvorm is zeer goed

Met het aanschaffen van een nieuwe telefoon (Iphone 13 pro max) had ik ook een nieuw hoesje nodig. Aangezien je een iphone ook voor het ontwerp koopt wilde ik niet een hoesje waarbij je dat niet meer ziet. Aangezien ik in de jaren alleen maar goede ervaringen met valenta heb was dit mijn eerste keuze om te zoeken. Op de website was het bepalen van welke hoes ik nodig had zo gemaakt, dus besteld en was binnen enkele dagen binnen.

Prima hoesje voor mij S22 met back cover

Kwalitatief hoesje van echt leer, dat goed beschermd, niet snel uit elkaar valt doordat het goed gestikt is.

Snelle levering en prettige klantenservice

Snelle levering van de telefoonhoes. Contact met de klantenservice was prettig. Ik zou zo opnieuw een artikel bestellen.

Handig en keurig

Dit is mijn tweede Valenta tasje, handig in het gebruik, degelijk en mooi uitgevoerd.

goede website, snelle levering

goed materiaal geen troep zoals vele hoesjes

snelle levering en goed verpakt

105 Impuls

Purmerend 1446WL

0299 66 70 80

About Valenta

Valenta is een mode- en lifestyle merk voor mobiele accessoires. Het bedrijf werd gevestigd in 2003 met als missie om de meest innovatieve producten te produceren die een oplossing zouden bieden voor alle mobiele telefoons om hiermee de huidige levensstijl van de mens te vergemakkelijken. De producten worden voornamelijk uitgevoerd in prachtige materialen zoals leder of hoogwaardig PU leder. Geïnspireerd door ervaring en passie voor accessoires en door de wensen van onze klanten is ons eigen designteam, gevestigd in Nederland, dagelijks bezig om creatieve en unieke producten te ontwikkelen. Onze kracht zit in de details en creativiteit en dit om te zetten in functionele en stijlvolle producten.