geen

geen

Was een dakkoepel geleverd en zat een scheur in onder het karton. Gemaild en was meteen opgelost. Week erna een nieuwe geleverd zonder enige problemen. Top service.

Goede en snelle levering Contact over leverings datum omdat ik geen bevestigings mail had super goed gebeld meteen geholpen en nieuw mail gehad Wel 1 min punt bij de polycarbonaat enkelwandig Lopen van de hoeken naar het midden smaller weet niet of dit een productie fout

Goede en snelle levering

Goede prijs en levering!

Goede prijs en levering!

Snel geleverd,, super netjes aangeleverd

Snel geleverd,

Snelle levering en prima prijs/kwaliteit!

Snelle levering en prima

Zeer goede en snelle service toen ik vaak voor levering de bestelling wilde veranderen. Zonder ingewikkeld te doen, werd dat snel geregeld!

Zeer goede en snelle service bij wijziging bestelling

Redelijk omdat de eerste aflevering

Redelijk omdat de eerste aflevering vande bestelling foutief was. Herstel was ok door prima medewerker.

goede prijs snelle levering

goede prijs snelle levering

Goede communicatie over de levering vam mijn bestelling. Bestelling snel geleverd.

Goede communicatie over de levering vam

Zeer behulpzaam,wij hadden geen mail

Zeer behulpzaam,wij hadden geen mail ontvangen ivm de leveringstijd,na een telefoontje te hebben gepleegd werd er gelijk actie ondernomen.Werd ook op de hoogte gehouden wanneer de bezorger er bijna was,dus wij zijn super tevreden over dit bedrijf de golfplaten zijn netjes afgeleverd.

Snel en makkelijk, goed product voor een goede prijs

Snel en makkelijk

Goede service . Echte mensen aan de telefoon die kundig en snel van advies dienen . Vlotte uitlevering

Snelle reactie op de vragen die wij hadden. En een snelle nette levering. Erg bedankt.

Erg tevreden

Snelle service , vriendelijke bezorger

I.v.m. lekkage was vervanging nodig. Na telefonisch contact met DaglichtDirect zeer goed advies gekregen en een lichtkoepel besteld. Door een fout had de bezorger een verkeerde koepel bij zich. Na een telefoontje met het bedrijf werd nog dezelfde dag de juiste lichtkoepel geleverd, en nog wel gebracht door de directeur zelf. Een ongekend goede service.

Zeer goede service

Snel en goed geleverd. Even een berichtje wanneer geleverd wordt. Keurig bedrijf. Attente chauffeur!

Snel en goed geleverd

Super duidelijk advies, scherpe prijs en snelle levering!

Super duidelijk advies

Nu voor de 2e keer een levering gehad

Nu voor de 2e keer een levering gehad en kan niet anders zeggen als dat we zeer tevreden zijn.Snel, compleet en netjes geleverd.Een vraag gesteld via de mail en ook die werd binnen zeer korte tijd beantwoord.Super blij met deze mooie Polycarbonaat golfplaten

mooie prijzen,goed product. snel geleverd. alleen geen communicatie de dag ervoor mbt levertijd,tevens geen communicatie geweest dat er mbv een heftruck gelost diende te worden,uiteindelijk goed gekomen

mooie prijzen,goed product.

Product prima, bezorging vreemd. Wordt vroeg in de ochtend zonder aanbellen en zonder sms in de voortuin gelegd. Niet zoals vooraf gecommuniceerd.

Product prima, bezorging vreemd

Ik heb de bestelling telefonisch geannuleerd. Het bedrijf was vol begrip en heeft hier direct op gereageerd door de reeds betaalde rekening direct terugte storten.

Perfecte service.

Fijn en snel geholpen

Fijn en snel geholpen

Binnen een week geleverd. Platen en schroeven volgens afspraak. Tevens een halfuur voor levering zoals besproken gebeld door de chauffeur. Top.

Binnen een week geleverd

duidelijke site, concurrerende prijzen, snelle klantvriendelijke levering met complimenten aan de chauffeur!!

duidelijke site

28 Kervel