Helpt me de pijnlijke ongemakken te verminderen.

Een paar druppels per dag is voldoende.

Helpt echt bij slecht slapen!

Na het bekijken/lezen (en overleggen met Pleuni) van de site toch besloten om het te proberen. Ik had veel last van overgangsklachten en sliep slecht. Voor mijn overgangsklachten heb ik medicijnen. Het gebruik van deze druppels zorgde ervoor dat ik beter sliep. Ik gebruik deze nu alleen in de avond voor het slapen gaan. Wat ook erg fijn is is dat er veel contact is met Pleuni, ze denkt met je mee en geeft super fijn en vooral eerlijk advies. Mocht je twijfelen dan zou ik het zeker proberen.

Ongelofelijk

Ik heb na een herseninfarct ontzettend veel pijn neurologische pijn, ik heb verschillende pijnstillers gekregen en zelfs antidepressiva voor de pijn maar niks heeft geholpen, cbn was echt mijn redmiddel, sinds ik het gebruik voel ik veel beter stijfheid is minder scherpe pijn is aan de mindere kant

Super service.

Ondersteuning vanuit de organisatie is super. Na enige tijd het gebruiken van de olie voel ik zeker vooruitgang. Ik raad het zeker aan vooral als je onverklaarbare klachten hebt zoals ik. Het is het waard om de olie te gebruiken.

Ik ben er erg blij mee vanaf eerste gebruik merkte ik al verschil ik ben echt tevreden

Na lang twijfelen toch besteld en na 10 dagen al een grote verbetering voor de spierpijnen .ook heel veel info gekregen en lieve woorden van jou. Bedankt

Verrast van het snelle effect.

Na meerdere ongelukken. Kan weer pijn vrij sporten

Heeft mij geholpen met die zenuw prikkels te verbeteren

Ik heb een super goede begeleiding gekregen hoe ik het beste kon doen ik werd ook iedere keer ge app hoe het met de druppels en met mij gaat vond ik heel fijn dank je wel

Een echte aanrader om te proberen voor alle mensen die met allerei soorten pijn te maken hebben!

Hey ik ben Kim vanuit Belgie . Ik wil eve mijn verhaal neerschrijven voor andere mensen die ook dagelijks met pijnen leven . Ik leef al lange tijd met artrose van nek tot onderaan mijn rug waarbij 3 wervels in mijn onderrug licht zijn verschoven...daarbij heb ik ook pds prikkelbare darmsyndroom ...kan je u voorstellen hoe ik smorgens soms niet kan bewegen omdat alles vast zit of als ik een aanval op de buik krijg dat ik alles moet neerleggen alles stopzetten omdat de pijn niet draaglijk is ...ik neem al bij a 4 jaar pleisters met morfine voor de rug en nek daarop diazepam als de spieren vast zitten om te kunne ontspannen lorezapam voor de angst als ik soms niet kan bewegen zaldiar als pijnstilling voor ontstekingen..en kijimea voor de buik dat is een lijst van chemische troep ...ik ben zo dankbaar dat Cbn Olie op mijn pad is gekomen .Ik was eerst wat sceptisch maar hey je kan het alleen maar proberen...en dit is ongelooflijk wat ik nu ga zeggen ...maar mijn ervaring met mijn 1ste flesje was wonderbaar ...ik hoefde niets van pijnstilling meer te nemen buiten mijn pleisters ongelooflijk maar waar...mijn lichaam voelde zo goed aan en ben weer een zonnetje in huis dat is ook de ervaring van mijn grote kids ...mijn pleisters ga ik proberen af te bouwen zodat ik nog enkel de olie inneem en al de chemische troep achter me kan laten ...ik wil maar zeggen voor al de medemensen die in pijnen of angst of ender welk probleem hebben om deze olie eens te proberen ...ik ben god zo dankbaar dat ik CBN olie heb mogen leren kennen ...ik hoop voor jullie allemaal voor diegene die het proberen dat ze hetzelfde als mij mogen neerschrijven ...met veel liefde voor al mijn medemensen grtjs Kim

Prima werking

Voor mijn eczeem en voor het slaapritme van mijn man hebben we beiden het idee dat het helpt en ondersteund. Ik denk ook dat de kwaliteit top is!

Doet precies waarvoor ik het neem

Ik had al jaren last van hoofdpijn rondom mijn ongesteldheid. Sinds ik de Cbd olie neem is dit nagenoeg weg, heel fijn!

Geweldig!!

Ik heb nu al 3 maanden last van tsw (ontwennen van hormoonzalf) die ik 3 jaar lang wekelijks heb gebruikt voor eczeem. Ik had slapeloze nachten en krapte mij zelf s’nachts helemaal open van de jeuk. Sinds ik deze geweldige druppels gebruik, ziet mijn huid er veel rustiger uit (90%) verschil en ik slaap veel beter en geen heftige jeuk aanvallen meer s’nachts. Echt een aanrader!

Gewoon super!

Ik kreeg een flesje aangeboden door mijn baas (zit namelijk thuis met een hernia) en het werkt echt geweldig, ik slaap beter, ben minder gestrest, bewegen gaat ook beter, aan de smaak moet je wel even wennen, maar het helpt echt ontzetten goed! (Het is ook goed voor je als je last hebt van migraine aanvallen, het verlicht de pijn, paracetamol en ibuprofen werken namelijk niet bij mij, dit is echt een top middel!)

Ik probeer alles wat zou kunnen helpen

Ik weet sinds een dik jaar dat ik LS heb Ook irritatie/schimmelinfectie’s van vaker op 1 dag toilet papier gebruik Gebruik sinds kort Cbn olie 2x3 druppels en s’avonds 4 druppels Ik slaap beter door … Jeuk zo goed als weg Nog geen schimmel infectie weer gehad tot nu toe Dus mocht er naar 1 iemand naast mij baat erbij hebben, is het dat meer dan waard denk ik

Kalmerend

Tijdens de nacht werd ik vaak rond 4 u angstig wakker. Ik neem nu de CBN druppels voor ik ga slapen en slaap rustig door tot de wekker afgaat. Ook om rustig te blokken blijven bij het als alleenstaande opvoeden van een hevige puber helpt het mij. Bij onrust neem ik extra druppels en zowiso s morgens en s avonds. Ik geloof ook dat ik me niet van alle werkingen bewust ben,maar weet dat het goed is. Ook mijn tiener zoon gebruikt ze en is nadien iets redelijker. Het probleem met hem is dat hij anti is voor alles... Soms neemt hij ze zelf,soms herinner ik hem eraan en is goed om ze in huis te hebben als een soort EHBO.

Tja het werkt boven verwachting

Mijn vrouw heeft last van lichen sclerosus. Hierdoor beland bij CBN olie. Zijn nu 5 weken verder. Maar na de eerste paar dagen gebruik had ze al veel minder last. Eerst een beetje ongeloof. Maar zijn nu al weer een tijdje verder en nog steeds geen last meer. Slikt 2x3 druppels. En soms op lokatie aanbrengen. Ook hebben wij samen last van schimmelinfecties. En deze zijn ook weg!! Al Jaren last van!! Tevens heb ik er mentaal ook nog wat aan. Zit nu beter in mijn vel. Pleuni is ook goed bereikbaar voor vragen. Thanks

Ik ben nu een week bezig en heb mijn tramadol 4 x daags al kunnen laten liggen door de cbd. Ik ga nu in de avond mijn diazapam afbouwen en de cbd coor de nacht verhogen . Dan ben ik helemaal medicatie vrij en dat was mijn bedoeling . De pijn is ook echt onder controle dus het is echte super fijn dat dit zo goed werkt . Heb een hele goeie uitleg gehad en ook feedback via Messenger was top . Echt een aanrader

Goede kwaliteit olie en top service

Ik zit in de overgang, slapen lukte niet meer zoals vroeger, cyclus onregelmatig en pijnlijk en ook mijn gewrichten zijn minder soepel en soms wat pijnlijk. In het begin even een wat stevigere dosis gebruikt(3×4 druppels) maar na een paar maanden kwam mijn lijf weer meer in balans . Nu alleen nog voor het slapen gaan 1 tot 3 druppels. Fijne olie!

Hele fijne verzachting van pijn

Verbetering van slaap en minder pijn is de essentie. Ook meen ik goed effect tegen ontsteking te ervaren. ik ben heel blij met de CBN olie. De begeleiding is erg goed, praktisch duidelijk hoeveel in te nemen.

Geweldig vriendelijke begeleiding!

Ik ben in contact gekomen met cbnolie via een fb groep voor ouders maan kindjes met ass. Daar deelden enkel ouders hun positieve ervaring met cbnolie. Ik had op dat moment een zoontje van 4 met ass dat het heel moeilijk had en op het randje was van een meltdown/lock!Maar gelukkig hebben we op tijd deze olie kunnen gebruiken. Het gaf mijn zoontje terug wat rust en kracht. Sinds dien gaat het redelijk goed met mijn zoon. Na maanden had hij het tijdens de feestdagen heel erg moeilijk. We zijn meteen terug begonnen met de olie en na enkele dagen zagen we alweer verbetering. Ook wordt je heel goed begeleid via cbnolie. Je krijgt meteen antwoorden op je vragen en de verzending is super snel ! Een echte aanrader !

CBN full spectrum, top product, uitgebreid en goed advies

Ik had nog nooit geen cannabis of Cbn Olie gebruikt, maar ik ben blij dat het op mijn pad is gekomen. Ik ben super enthousiast en merk nu na ruim 3 maanden al heel veel verschil. Ik gebruik het 2x soms 3x daags voor meerdere kwaaltjes, maar mijn artrose klachten zijn echt een stuk minder en mijn huidklachten zijn ook een stuk rustiger geworden. En zeker niet onbelangrijk, merk ook dat mijn weerstand beter is en mijn immuunsysteem krijgt hierdoor een boost.

P C Hooftstraat 52

5344 XD Oss

Over CBN Olie Shop

CBN Olie Full Spectrum is een nieuw natuurlijk product wat voor veel mensen een toegevoegde waarde zou kunnen hebben.