Ik was sceptisch maar kan niet anders zeggen dat het werkt!

Persoonlijke aandacht, snel antwoord op vragen.

Mijn ervaring met de cbn olie is top. In eerste instantie wilde ik het gebruiken voor mij zelf, maar in de week dat ik de olie binnenkreeg was me dochter van 18 maanden onwijs lastig. Voornamelijk met het slapen/eten. De cbn olie was voor mij gewoon de perfecte moment om het uit te testen. Na een paar dagen merkte ik het verschil met eten. De eetlust kwam echt goed op gang. En in slaap vallen was ook echt goed gelukt. Het gaat momenteel goed ik ben er wel mee gestopt, indien ik zie dat er weer verandering komt zal ik het zeker weer toedienen.

Werkt goed.aanrader

Werkt goed. Een aanrader

Erg snelle levering van de olie. Wat ik ook erg fijn vind, is de persoonlijke begeleiding. Geen vraag te veel en samen denkend naar de juiste dosis druppels voor mij! Kwaliteit van de olie is heel goed en daarom werkt het voor mijn paniekaanvallen en vermindert het de stress waardoor ik haast geen Ménière aanvallen meer heb.

Eindelijk weer slapen en minder pijn

Heerlijk na een tweetal weken gebruik kon ik weer doorslapen. Zenuw pijn in mijn been werd minder en ik kon dus weer beter bewegen. Aanrader wat mij betreft. Jerry

Amazing

Nadat ik er achter kwam dat ik lichen sclerosis heb (los van vele andere klachten) besloot ik er iets aan te doen! Ik ben toen hier “beland” en met het gebruik gebeurde er van alles in mijn lichaam! Het leek alsof “alles” uit mijn lichaam werd gestoten, voordat het eindelijk rustiger werd. Ik heb gelijk mijn tweede flesje besteld en ben echt heel benieuwd naar deze tweede fase van genezing :) Oh en niet te vergeten, super lieve hulp en meedenken ervaren! Kan altijd bij Pleuni terecht en ze vraagt ook uit haarzelf hoe het gaat, nou hoe lief is dat :)

Super fijn product! Had er veel eerder mee moeten beginnen.

Ik was heel onrustig mijn hoofd, had vaak een opvliegerig gevoel. Heb ook daardoor een te hoge bloeddruk dus allemaal stress gerelateerd. Nu ik CBN olie gebruik is dit heel veel minder geworden en slaap veel beter. Ik word niet meer wakker midden in de nacht, slaap aan een stuk door en wordt smorgens heel uitgerust wakker. Ik merk dat ik geestelijk (rustiger ben geworden) en fysiek vooruit ben gegaan. Ik sport veel (vooral kracht), ook mijn lichaam hersteld zich sneller na het sporten. Zelf ben ik medisch massagetherapeut en spreek veel mensen, met of zonder klachten, CBN olie is sowieso alleen al goed voor de weerstand. Ik raad iedereen deze olie aan om te gaan proberen. Ik merkte bij de eerste druppels al dat ik veel beter sliep!

Cbn olie geeft me rust

Ik heb best wat kwaaltjes zullen we maar zeggen en cbn olie kwam op m’n pad. Ik heb al heel veel geprobeerd. Ik heb psoriasis en eczeem, schildklier, allergieën. Sliep slecht. Hormonale klachten. Waardoor ik ook onrustig was. Al die medicatie in m’n lijf vond ik niet fijn dus wilde iets anders. Ik ben nu een tijd verder. Misschien een min puntje dat het iets prijzig is. Ik heb nu veel nodig maar hopelijk wordt dat minder. Het smaakje moet je even aan wennen maar is goed te doen. M’n psoriasis zal nooit weg gaan maar het grappige is door de olie is mijn huid niet meer rood. De ontstekingen die ik vaak had is niet meer. Schilfering wordt iets rustiger. M’n gewrichten zijn niet meer zo gevoelig. Ik ben zelf veel rustiger ook doordat de jeuk en pijn minder is. Ik slaap beter. Ik krijg ineens veel complimenten om me heen van mensen die me er zo goed vinden uitzien de laatste tijd. Dus sinds de olie. Pleuni is een fijne vrouw. Ze pusht niks. Erg betrokken denkt met je mee en erg behulpzaam. Ik ga nog even door met de cbn olie!

Super tevreden

Ben het gaan innemen tegen diverse klachten. Voornamelijk tegen lichaamlijke klachten bii een burn-out Hierdoor ben ik van mijn slaapmedicatie af waar ik alleen maar een hele dag suf van was. Ik kan nu door deze olie heerlijk inslapen en doorslapen. Happy me. Ik neem het ondertussen al 12 weken in en kan al vertellen dat ik me al veel beter voel en al minder lichaamlijke klachten heb. Na 8 jaar last te hebben van een pijnlijke slijmbeursontstekking in mijn heup. kan ik eindelijk weer liggen op mijn zonder pijn te hebben. Zoals je zelf al zei pleuni ik ben op je pad gekomen. En daar ben ik je alleen maar dankbaar voor. Kan alleen maar zeggen dat je zo'n lieve vrouw bent. En die echt tijd neemt voor zijn klanten. Bedankt voor al je hulp en advies. En op naar nog meer resultaat met dit top product. Want dat is het echt !!

Super product doet zijn werk goed

Stress en angst verdwijnen in mum van tijd, ik kan dit product alleen maar aanraden.

Ik wou dat ik dit eerder had ontdekt!

Oke er komt een heel verhaal. Maar in het kort. Mijn zoon van 8 heeft PDD NOS, ODD, ASS en ADHD. Zijn woede aanvallen zijn mega heftig, daarnaast hield hij met niemand rekening, geen berouw heeft als hij iemand pijn deed of iets kapot maakte, niets was zijn schuld en niet corrigeerbaar en niet reagerend op straf en altijd schreeuwde of boos of geïrriteerd. Sinds een paar weken met CBN olie begonnen en absoluut verschil! In pure wanhoop na een avond googlen kwam ik ergens een ervaringsverhaal tegen over CBN olie. Een andere variant dan cbd olie en al helemaal niet te vergelijken met het spul in de reguliere winkels. Na alle goede ervaringen te hebben gelezen contact opgenomen via Facebook en onze situatie uitgelegd en daarin heeft de ze ons super geadviseerd en geïnformeerd over alles . De prijs is wat kostbaar, maar echt elke cent waard!! Wat een verschil met de druppels! Een totaal ander kind, geen geschreeuw, er gaan geen dingen meer kapot, hij accepteert nee, geen frustratie en woede. Degene achter deze organisatie houdt ook steeds vinger aan de pols en advies en staat werkelijk elke keer voor je klaar. Heel prettig.

Redding!

Mijn broertje heeft een vorm van autisme en LVB. Had erge last van woedeaanvallen. Wij, als gezin, waren opzoek naar alternatieven in plaats van direct beginnen aan medicatie. Na het advies en toedienen van de druppels merken we enorme verschil bij hem. Hij heeft meer geduld, slaapt wat langer door en woede aanvallen zijn afgenomen. Ook fijn het communiceren via WhatsApp om advies te vragen.

Uitmuntend

Goed product en goede begeleiding en nazorg. Mijn zoon 15 jaar met verstandelijke beperking en moeilijk verstaanbaar gedrag inheeft er veel baat bij. Pleuni geeft goede adviezen; zegt wat ze doet en doet wat ze zegt.

Om te beginnen wil ik zeggen dat ik super ben geholpen door Pleunie. Zij beantwoord zorgvuldig je vragen en geeft je graag advies over je klachten. Ik ben zeer te spreken over haar correcte en integere manier van werken, uiteraard ook van de snelle levering van de bestelling. Sinds ik de cbn olie dagelijks gebruik voel ik mij lichamelijk en mentaal rustiger. In mijn dagelijkse leven hiervoor had ik last van angst en paniek aanvallen. Sinds dat ik het gebruik.. Niet meer. Ik zie het als een super health supplement die je dagelijks kan gebruiken voor ondersteuning voor je lichaam!

Ben er zo blij mee. Goed service en goed product.

Goed advies, en begeleiding

Door het gebruik van CBN olie ben ik meer in balans. Voel me rustiger.

Deken van rust

Ik heb meerdere cbn olies geprobeerd, maar ik zal nu alleen nog maar bij Pleunie bestellen. Dit omdat de olie een natuurlijk proces is en daardoor alle goede stoffen nog bevat. Ook ervaarde ik bij de andere olie niet het effect waarvoor ik het besteld had. Voordat ik de olie al binnen had zocht Pleunie al contact met mij en legde mij van alles uit. Ze denkt met je mee en deze service heb ik nog niet eerder zo gehad. Ik gebruik nu de cbn van 25% zodat ik langer met het flesje kan doen. Ik slaap goed en wordt ontspannen wakker, overdag ervaar ik een dekentje van rust.

Heb al jaren last van menstruatie pijnen en krampen. Sinds ik dit ben gaan gebruiken zijn mijn krampen helemaal afgenomen. Ik heb geen pijnstillers meer nodig en zit velen malen beter in mijn vel. Wonderen en wondermiddeltjes zijn de wereld nog niet uit. Dank je wel voor dit product! Ik raad het een ieder van harte aan! ✨❣️

mijn pijnklachten zijn aanzienlijk minder!

Ik gebruik de olie nu een maand tegen rusteloze benen en zenuwpijn. Als het even niet gaat neem ik een extra druppel en dan worden de klachten binnen 30 minuten minder. Ik ben tevreden met de olie. Gebruik het tevens tegen onrust in de avond welke daardoor een stuk minder is geworden. (Ik ben 81 jaar oud)

Bevalt erg goed!

Ik gebruik de olie voornamelijk bij onrust en slecht slapen. Ik heb tot nu toe (+- een maand in gebruik) nog geen nachtmerries of paniek aanvallen gehad s nachts dus ik ben erg tevreden. Tevens is mijn chronische voorhoofdsholte ontsteking bijna weg!

Top product!

Eindelijk iets gevonden wat werkt tegen de innerlijke onrust, pijn in mijn kniepees,en slecht slapen, en dit al na 1 week tijd ,wat betreft depressie kan ik nog niet oordelen, maar ik heb er vertrouwen in !!

Super product

Ik gebruik deze olie vandaag 3 weken, voor chronische pijnklachten en rosacea huidaandoening en eczeem. Dus smeer t ook op mijn gezicht. Mijn gezicht is rustig, minder jeuk en stekende pijn. Ik ben bijna van mijn diazepam verslaving af. Van 4 tabletten zit ik nu op 1 en kwart tablet. Verder heb ik een hernia en minder rugpijn. Voorheen cdb olie gebruikt maar hielp weinig. Dus smeren en oraal deze olie werkt voor mij super. Merkte na 1 week al verschil in mijn huidaandoening en rugpijn. Ben erg tevreden, super snel binnen 1 dag geleverd en persoonlijke service.

Een blijvertje!

Voor aan deze CBN olie te beginnen had ik nog nooit eerder CBD olie geprobeerd. Na veel lezen en ervaringen van bekenden toch een gokje gewaagd, want het prijskaartje hield mij eigenlijk een beetje tegen. ... Het is iedere cent waard. Ik voelde eigenlijk vrijwel direct een verschil. Ik had geen slaapproblemen, maar merkte dat ik uitgeruster wakker werd, de spanning in mijn nek/schouders verdween, en ik voelde mij minder mistig in mijn hoofd, en zwaarmoedig in stemming. De klantenservice is een voorbeeld voor anderen. Pleuni is altijd beschikbaar om vragen te beantwoorden, neemt de tijd voor je, en denkt met je mee in oplossingen.

Bijzonder rustgevend

Sinds dat ik de CBN olie gebruik voel ik mij zo veel rustiger, ik had veel last van hartkloppingen en nu is dat veel minder.

Top product!

Mijn haren zien er veel gezonder uit deze olie heeft zo veel voordelen subhan Allah het is echt het proberen waard! Sinds ik de olie gebruik ben ik veel minder prikkelbaar en kan me beter concentreren dan voordien. Ben nog maar zo'n 2 weken bezig en ondanks ik de druppels onregelmatig inneem (soms 3x3 druppels/dag soms 2x3 druppels) merk ik al een verschil dus voor degene dat nog twijfelen.. "niet nadenken, gewoon doen!" Ook heel belangrijk is de top service en super klantvriendelijkheid !

P C Hooftstraat 52

5344 XD Oss

Over CBN Olie Shop

CBN Olie Full Spectrum is een nieuw natuurlijk product wat voor veel mensen een toegevoegde waarde zou kunnen hebben.