Super tevreden!

Erg goede en snelle service! Meer als voldoende informatie mogen ontvangen in een persoonlijk advies. Top product ik raad het iedereen aan!

Ik heb een goede ervaring

Ik loop al jaren met schouderspijn door mijn zware werk en nachten niet kunnen slapen,door het olie te gebruiken is mijn pijn stuk minder en beter kunnen slapen .

Super geweldig

Dit product is geweldig. Meteen merk dat je rustig van wordt. Goed te gebruiken bij deprimerende momenten. Werkt sneller dan andere cbd producten. Aanrader

Fijne service en effectief middel

Voor een familielid dit met enige aarzeling aangeschaft. Maar na gebruik erg tevreden. Werkt rustgevende bij depressie en angst en werkt ontspannen. Ook geeft het een goede nachtrust en betere slaap. Ik kan het aanbevelen probeer het eens zelf uit.

Werkt goed tegen slaapproblemen.

Goede ervaring met het product en de verkoper! Slaap stuk beter Hierdoor.

Al binnen zeer korte tijd positief effect ondervonden!!

Na ruim 4 jaar met vervelende klachten van mijn been en heup gelopen te hebben waarbij ik diverse behandelingen en middelen heb geprobeerd ook een ander olie soort ( met helaas geen effect) kom ik de advertentie van CBN OLIE tegen niet geschoten is altijd mis dacht ik nog! INDERDAAD! Verbluft van het effect!! Heb ik mijn leverancier maar es gevraagd of dat wat ik verbeterd voel of dat van de CBN olie kan komen en inderdaad blijkt zo te zijn!! Wat ben ik blij!! Ik kan binnen erg korte tijd al een heel stuk meer!! Minder pijn, positief gevoel! Meer energie!! Ben zeer benieuwd hoe het zich verder ontwikkelen gaat!! De vooruitzichten zijn erg goed! Enorm blij mee!!

Sinds ik en mijn zoon CBN olie gebruiken, ervaren wij een betere nachtrust. Mijn zoon slaapt lekker door, en word ook uitgerust wakker. Daardoor wordt hij ook door de dag heen ook rustiger en minder druk. Ik ervaar ook meer rust en een ontspannen gevoel door de dag heen. Pleuni ( de verkoopster) is zeer behulpzaam, heeft veel kennis over CBN olie en heeft al mijn vragen goed beantwoord. Wat ik ook fijn vind is, dat ze snel reageert op vragen. Kortom Ik ben zeer tevreden over CBN olie en raad het zeer zeker aan.

Uitstekend!!!

Eindelijk iets gevonden wat helpt. Mijn nachtrust is sinds dat ik de olie gebruik zo veel beter geworden. Slaap veel beter, en als ik wakker wordt voel ik mij uitgerust. Pleuni is een lieverd en staat voor al je vragen klaar. Spierpijn, hoofdpijn, kortom verschillende gezondheidsklachten is weg of minder sinds ik het gebruik. Ik ben eindelijk blij na jaren iets gevonden te hebben wat echt bij mij past. Hartelijk dank Pleuni! Groetjes Sally

Ik slaap beter

Ik gebruik nu 2 weken de CBN olie. Heb het rustig opgebouwd. Merk dat de spierpijn minder is, hoofdpijn klachten zijn verminderd de smaak was wel wennen.

Heel positief!

Op zoek naar 100% natuurlijke CBN olie kwam ik uit op de CBNolieshop. Wat een goede keuze was dit. De CBN olie werd verzonden en de eigenaresse nam direct contact op via app om de dosering vd druppels te bespreken. Ik heb nu een week ervaring met de druppels en ik ben heel positief over de werking. Tinnitus is verminderd, daar ben k zo blij mee, want het lawaai in m'n hoofd was niet te doen. Het slapen is verbeterd, ik word uitgeruster wakker dan voorheen en ik heb toch echt wat meer energie. En dat na een eerste week! Ik kan het iedereen van harte aanbevelen, ook omdat het een aanrader is voor je immuunsysteem!

Het helpt echt!!!!

Ik slaap veel beter en heb minder last van mijn oorsuizen. Ik voel me ook veel beter! Kortom ik kan nog steeds niet geloven dat het waar is!

Een uitstekende ervaring!

Mijn ervaring met cbn shop is erg goed. Ik kan altijd terecht wanneer ik vragen heb. In het begin was ik erg sceptisch over de olie en de werking van de olie, waarna ik toch heb besloten om een flesje te kopen. In de eerste twee weken merkte ik al verschil en daar was ik erg verrast over. Al met al zeer tevreden over de olie en de goede service. Bedankt!

Zoveel voordelen in 1 olie!

Deze olie helpt me zodra ik wat minder goed in m’n vel zit en ik daardoor minder goed in slaap val. Hierdoor word ik weer wat meer uitgerust wakker. Ook heb ik een eczeem aanval gehad waarbij Pleuni adviseerde de olie in te nemen en te smeren. Niet alleen verlichtte het de jeuk, de eczeem trok ook weg! Een paar weken geleden is mijn schouder uit de kom geweest. Dit doet zo’n zeer, ook het herstel met hulp van de fysiotherapeut. Ik heb gemerkt dat het innemen van de olie de pijn verlicht, zoveel voordelen had ik niet verwacht van een olie. Ik kan me voorstellen dat er gedacht kan worden dat de prijs wat hoog is, maar ik heb zoveel andere dingen al eerder geprobeerd, met helemaal geen resultaat. Deze olie heeft zoveel voordelen voor verschillende aandoeningen, ik wil niets anders meer!

Super begeleiding en ondersteuning

Mijn vader heeft 2 vormen van dementie: vasculair en Lewy body. Vooral de laatste vorm geeft veel hallucinaties en onrust. Niet alleen voor de omgeving, maar ook voor mijn vader zelf. Nog geen maand bezig en je merkte direct de verandering bij het gebruik. Onrust en hallucinaties verminderden en praktisch weg. Mijn vader slaapt nu weer gehele nachten heerlijk en is ook veel helderder. Begin periode werd hij even wat doffer, maar dit trok goed bij. Blij dat we deze stap hebben genomen.

Mijn redding deze druppels

Sinds 2 weken gebruik ik deze geweldige druppels. Heb een depressie en een burn out en chronisch slaap tekort al 2.5 jaar door me kleine meid die 3x per nacht wakker word elke dag. En 2 kindjes met een bepaalde handleiding wat veel energie vreet. Ik was echt op en kon gewoon niet de mama zijn die elk kindje verdient. Me lontje was echt opgebrand en kon niks meer hebben of ik werd boos of ik begon te huilen. Nu dankzij deze druppels ervaar ik weer rust in me hoofd en lijf. Waar ik normaal van 0 naar 100 ging als iets me tegen zat of als ik slecht nieuws kreeg kan ik nu gewoon rustig blijven en de probleem aan gaan en op een rustige manier gaan handelen. Ook zijn alle hersenkronkels en nare gedachtes uit me hoofd. Zet niet overal meer een vraagteken achter omdat ik nu gewoon rust in me hoofd ervaar waardoor ik een soort van helder na kan denken. Nee deze druppels zijn echt geweldig en 100x beter dan al die medicatie die je voor geschreven krijgt als het gaos is in je hoofdje. De communicatie die ik heb met de verkoopster is ook in 1 woord top en geweldig. Ze is echt geïnteresseerd hoe het met je gaat en stuurt dagelijks wel een berichtje... en als je vragen hebt neemt ze ook echt de tijd voor je. Dus al met al zeer tevreden met alles en raaf mensen dit echt aan

super olie

Een tijd geleden had ik een zona (gordelroos) van een halve cirkel. Zeer pijnlijk. kwam dan bij toeval op de website van CBN olie en heb een paar flesjes besteld. Normaal gesproken kan die pijn maanden aanslepen, maar dankzij de olie die ik innam en op mijn huid heb gesmeerd was ik na een paar weken van de pijn verlost. Ben dankbaar dat ik deze olie heb gevonden. Ook prima om beter te slapen. Een echte aanrader!

Sinds mei gebruik ik nu de olie. Het heeft me al goed geholpen en geeft me rust. Ik ben het hoofdzakelijk gaan gebruiken voor de LIchen sclerosus en syndroom van tietze. De LS is rustig, vrijwel geen jeuk of pijn meer. Zelfs op vakantie met dagelijks zwemmen! Dat was vorig jaar echt wel anders. De Tietze is ook rustig soms last maar dan heb ik echt teveel spanningen/stress gehad of te gek gedaan.

Bijzonder

Ik slaap heel slecht, duurt lang voordat ik in slaap val en wordt om het uur weer wakker. Ben begonnen met 1 druppel voor het slapen gaan. Na een paar dagen slaap ik als een roos. Wordt maar 1 x wakker en val daarna ook weer in slaap. Bijzonder na jaren slapeloze nachten.

Fantastisch, Pleunie heeft echt kennis van zaken

CBN heb ik op advies van Pleunie gebruikt. Dit ivm onrustige benen en hierdoor slaapproblemen. Om de dag voor t slapen gaan 3 druppels en ik slaap als een roos in 1 stuk door! Pleunie nogmaals super bedankt!!

Werkzaam, betrokkenheid, a

Cbn Olie, wanneer je klachten hebt, op welk gebied of niveau ook, ik weet zeker dat deze olie je extra steuntje in de rug kan geven. Bij mij duurde het even voordat ik voordelen er van ervaarde. Maar dat is bij iedereen verschillend. Betrokkenheid, eerlijkheid, en enthousiasme zijn de steekwoorden die passen bij de dame achter deze olie #nospon Bij twijfel? Niet doen zeggen ze, ik zeg nu, bij twijfel ZEKER doen. Geef het een kans en zie wat CBD kan betekenen voor jou!

Goed!

Mijn moeder gebruikt deze olie vanwege haar versnelde schildklier alsook omdat ze moeilijk in slaap kan vallen. Sinds het gebruik van de olie zien we degelijk vooruitgang.

Werkt super tegen depressies

Ik gebruik de olie alleen als ik me minder ga voelen. Na 2 a 3 dagen merk ik al duidelijk verschil. Ik ben er heel blij mee en zal ook iedereen het aanraden om het te gebruiken omdat het goed is voor lichaam en geest en het is natuurlijk.

Corona medicijn

Toen ik corona had, nam ik het in en mijn symptomen waren na 2 dagen weg.

Goede ervaring met de olie

Ik slaap goed op 3 druppeltjes elke avond. Ook lijkt mijn huidaandoening rustiger als ik dit gebruik, maar dat is lastig te beoordelen omdat ik overdag vaak vergeet de druppeltjes te nemen. En als het om je huid gaat zijn er ook altijd andere factoren die bepalen of het rustiger of ernstiger wordt.

Positief verrast.

Ik kamp al jaren met slaapproblemen. Veel wakker en nachtmerries en intens dromen. Sinds ik ben begonnen slaap ik snel in en slaap ik bijna 8 uur achter elkaar en word nu maar een enkele keer wakker. Zit nu op 4 druppels voor het slapen. Ga nu proberen te verhogen zodat ook de dromen/nachtmerries verdwijnen. Voor mij is het bereikte resultaat al een hele verbetering.

P C Hooftstraat 52

5344 XD Oss

Over CBN Olie Shop

CBN Olie Full Spectrum is een nieuw natuurlijk product wat voor veel mensen een toegevoegde waarde zou kunnen hebben.