Geweldig product

Ik volg CBN olie page al een tijdje en las voornamelijk de ervaringen van andere mensen, totdat ik besloot het zelf te proberen. Ik had echt zero energie en altijd moe, na een aantal dagen merkte ik het verschil al. Mijn huid is ook enorm verbeterd. Echt een geweldig product, absoluut een aanrader!

Werkt goed voor pijnstillen

Met een paar druppels ging het al pijnstillend werken ik word er ook een stuk rustiger van

verlichting voor mijn klachten

Ik heb last van aangezichtspijn en Cbn olie geeft mij daarin verlichting. Ook heb ik andere klachten zoals reuma en pijn in mijn rug en daarbij helpt cbn olie mij ook. Het is zeker een aanrader om te proberen. Cbd olie deed niet zoveel voor mij maar cbn olie wel en daarom ben ik blij dat ik het geprobeerd heb

Bijzonder dat een paar druppeltjes CBNolie zoveel verschil kan maken.

Al tijden probeerde ik allerlei middelen tegen de jeuk op mijn lichaam. Als het te erg werd gebruikte ik cortisone zalf en dat hielp dan even. Na 1 1/2 week 3x 3 druppels per dag is de jeuk helemaal weg.

Te lang gewacht

Had al veel gelezen over dit maar eigenlijk altijd bij Kruidvat of andere aanbiedingen gekocht maar mensen stop met dat dit is de meest zuivere vorm ik ben minder pijn en slaap elke avond als een roos wel met medicatie maar ik ben al aan het minderen

Hoopvol

Sinds een week of 3 gebruik ik de Cbn olie. Heb last van slaapgebrek, artrose in schouder en soortgelijke pijn in heup en astma/copd. De eerste 2 weken nog geen resultaat maar nu na 3 weken slaap ik beter en de pijn in schouder is minder. Durf te zeggen dat pijn in heup ook de goede kant op gaat. Ik zie de toekomst weer hoopvol tegemoet.

Mooi middel voor veel lichamelijke klachten

Na 12 dagen gebruik van CBN Olie Full Spectrum merk ik dat ik wat langer doorslaap na een paar druppels. Ook mijn lichen sclerosus is rustiger en ik smeer minder dermovate creme sindsdien. Ik had al wel eens cbd creme geprobeerd en dat hielp mij wel een beetje maar niet voldoende. Ook had ik al THC olie geprobeerd, maar daar kreeg ik hoofpijn van. Ik had nog nooit gehoord van CBN Olie maar ik ben erg blij dat ik het heb geprobeerd. Al met al een goed product om te proberen waarschijnlijk ook voor andere ongemakken

Binnen een week merkte ik al resultaat!

Ik ben in contact gekomen met de verkoopster van CBN Olie via FB. Ik heb een vervelende aandoening die LS heet waar helaas niks voor helpt. De verkoopster overtuigde mij van haar product waardoor ik niet langer kon wachten en het meteen heb besteld. Binnen een week merkte ik al resultaat! Mijn klachten verminderde al zo snel dat ik er echt versteld van sta wat deze olie kan doen. Dit product is zeker een aanrader voor mensen met Lichen sclerosus.

Geweldig produkt

Hoi ik ben Sevgi. Sinds ik de olie gebruik merk ik dat ik stuk rustig ben geworden. Vandaag had ik een afspraak bij de tandarts dankzij de wondermiddel lag ik op de behandelstoel heel relax. Ik ben zeer tevreden met de cbn olie. Ik wil Pleuni nogmaals bedanken voor alles. Je bent een topvrouw. I

Super middel

Ik had last van mijn darmen en nog andere gezondheidsklachten waaronder veel stress en onrustige slaap. Sinds ik de cbn olie gebruik merk ik veel rust in mijn lichaam. Ook merk ik dat ik veel dieper slaap. Hier ben ik zo blij mee. Ik raad het echt mensen aan voornamelijk mensen met veel stress en onrust die gaan hier zeker veel baat bij hebben. F.T.

Zeer tevreden!

Ik ben nog niet zo lang begonnen maar ik merk nu al verandering. Ik ben veel rustiger en heb al veel meer energie. Ik raad het dan ook zeker aan iedereen aan.

Ik heb verschillende klachten waarvoor ik CBN gebruik. Ik heb LS ( lichen sclerosus) en ik heb al wel CBD olie gebruikt en cbd crème maar helaas geen resultaat. Ik wist dat er meerdere soorten cannabisolie en wietolie bestond maar ik had nog nooit van CBN Olie gehoord. Ik merk na 3 weken al zichtbaar verschil! Wanneer ik de olie op mijn huid smeer verlicht het de jeuk meteen en ik merk ook dat de jeuk minder vaak voorkomt! Tot nu toe is er nog geen medicijn voor LS en daarom ben ik heel blij dat ik CBN olie ben tegengekomen. Ook had ik klachten zoals slecht slapen, angstgevoelens, extreme angstgevoelens, extreme vermoeidheid en een verhoogde tsa waarde ( schildklier). Sinds ik cbn olie full spectrum gebruik merk ik voor al mijn klachten verschil! Ik was eerst zeer sceptisch maar verkoopster had mij nieuwsgierig en enthousiast gemaakt en nu ben ik heel blij dat ik het geprobeerd heb en nu ben ik net zo enthousiast als haar! Ik ben heel blij dat ik deze keus gemaakt heb om hiermee te beginnen en ik raad het echt iedereen aan die gezondheidsklachten heeft want het kan echt zoveel voor je doen! Ook denk ik dat het heel veel kan doen voor mijn immuunsysteem dus hopelijk blijven de klachten minder of zelfs weg wanneer ik dagelijks cbn olie blijf gebruiken.

Wondermiddel

Dit is echt een wondermiddel. Het helpt echt tegen van alles. Ik ben vanaf nu een vaste klant. Als je klachten hebt zal ik je dit zeker aanraden. Ook als je je lichaam een frisse boost wilt geven. Mijn zus heeft chronische leukemie en is diabetisch sinds zij de CBN olie gebruikt eet ze beter dan voorheen en heeft ze een betere nachtrust. Voor heen sliep ze slecht en at ze weinig en had ze geen eetlust. De arts heeft haar verteld dat haar leukemie een stuk beter geworden is en dat haar suiker gedaald is.

Persoonlijke coach

Had product via bol.com besteld. Product werd netjes op tijd geleverd. Bij het pakketje vond ik een telefoonnummer van de webwinkel eigenaresse Voor persoonlijk advies kon ik haar bellen wat ik heb gedaan. Na gesprek heeft zij mij via app gecoacht in dosering en langzame opbouw. Echt super bij zo'n product waarbij je toch onwennig bent in gebruik.

Slaap weer veel beter!! Echt fijn...

Heb last van polyartrose en dus op veel plekken last en pijn en daardoor slaap ik slecht omdat ik veel moet draaien/ keren. Nu minder vaak wakker en slaap dieper en de scherpte is van de pijn af. Echt heel blij mee!!

Erg heelzaam

Ik gebruik de olie nu sinds een aantal weken, en ik kan zeggen dat ik er veel baat bij heb. Ik loop al tijden met verscheidene klachten, waaronder slapeloosheid, spanning in mijn lichaam, darmklachten en last van mijn kaken door het klemmen. Sinds ik de olie gebruik heb ik geen last meer van mijn kaken, is mijn stoelgang verbeterd en is de spanning in mijn lichaam sterk afgenomen. Ook het slapen gaat al stukken beter doordat ik door de olie meer ontspannen ben en daardoor minder slaapangst heb. En dit terwijl ik de olie nog geen maand heb gebruikt, ik kan alleen maar zeggen dat de olie de kwaliteit van mijn leven aan het verbeteren is en daar ben ik niet normaal blij mee!!

Heel erg vriendelijk geholpen en ze denken met je mee.

Ik wilde graag cbn olie proberen vanwege RLS. Ik nam contact op en ik mocht een half flesje proberen. Met het juiste advies op maat gebruik ik het een aantal keren per week waardoor ik even van mij RLS klachten verholpen ben. Sinds kort ben ik het ook gaan aanbrengen op de huid vanwege wratten. Ze zijn nu al kleiner ! Na 2 keer smeren. Ongelofelijk.

Een echte aanrader

Ik gebruik dit product nu ongeveer een maand en ik merk meteen verandering. Het is een echte aanrader. Je wordt ook erg goed geholpen!

Helpt mij als professionele atleet!

Omdat ik dagelijks 2x train heb ik vaak last van spierpijn of vermoeidheid. Het is dus van belang dat ik goed herstel zodat ik de volgende dag weer kan trainen. Ik gebruik nu een aantal dagen CBN olie en merk direct dat mijn lichaam tot rust komt en dus sneller hersteld! Daarnaast krijg je juiste advies en zijn ze zeer vriendelijk :)

Examenvrees

Ik had echt heel veel stress voor mijn praktijkexamen voor de auto. Ik heb toen 6 druppels ingenomen. Ik was in een keer helemaal niet meer zenuwachtig en ik ben ook nog is geslaagd. Dankjewel CBN olie!

Gewoon fantastisch, wat een service!

Ik schrijf nooit reviews, maar nu maak ik een uitzondering. Ik had olie besteld en daarna werd contact met me opgenomen en kreeg ik advies hoeveel en hoe vaak in te nemen en dat is nu paar weken terug en nog krijg ik berichten hoe het nu met me gaat en of ik verschil merk. Ik heb dat nog nooit meegemaakt. Niet alleen voor mij, maar ook voor mijn zoon. In een woord echt geweldig!

Wat een waanzinnig product!

Dit product is het juiste product waar ik op zoek naar was. Het heeft me zeker geholpen en ik zou het iedereen in mijn omgeving aanraden!

Mijn moeder heeft erg veel baat bij de CBN olie. Ze sliep slecht en had veel pijn aan haar spieren en nu is de pijn beter te dragen en slaapt ze heel goed. Je wordt heel klantvriendelijk geholpen, krijgt adviezen en de bestelling wordt snel verzonden! Echt top. Ik kan het iedereen aanraden om CBN olie te gebruiken!

Heel goed!

Het is niet mijn ervaring, maar van mijn man. Na eerst onderzoeken te hebben gehad, was er gelukkig niets ernstigs ontdekt. Hij heeft last van pijn in zijn longen na het hoesten. En dat vooral ´s avonds als hij naar bed gaat. Met het innemen van 3x per dag de CBN olie is de pijn zoals goed als weg. Echt een topproduct en we hopen op deze manier te voorkomen dat hij, als het aan de dokter zou liggen, aan een COPD puffer zal moeten. Dit bedrijf is zeer dienstverlenend, regelmatig vragen ze via whats´app hoe het gaat en geven ze waar nodig adviezen. Heel fijn!! Ik beveel het product zeker aan.

Nooit meer iets anders!

Hij begon erbij dat ik had gehoord dat cannabisolie een goed product is om je immuunsysteem te versterken. Ik wilde geen product waar THC in zat en waar ik high van zou worden, dus ben ik online gaan zoeken en ik kwam erachter dat wanneer je meerdere cannabinoïden gebruikt je hiermee het entourage effect bereikt wat zorgt voor een betere werking. In deze olie zitten meerdere cannabinoïden waaronder CBD en CBN en er zit geen THC in wat voor mij belangrijk was. Ook kreeg ik het advies dat ik de olie ook zou kunnen gebruiken als paracetamol. Ik heb vaak hoofdpijn en de olie zorgt ervoor dat het weer zakt wanneer ik de hoofdpijn voel opkomen. Ook kwam ik erachter dat mijn maandelijkse menstruatie klachten veel minder zijn geworden dankzij de olie!

P C Hooftstraat 52

5344 XD Oss

Over CBN Olie Shop

CBN Olie Full Spectrum is een nieuw natuurlijk product wat voor veel mensen een toegevoegde waarde zou kunnen hebben.