hele goede product en super fijne service!

ik gebruik de olie voor mijn migraine. normaal gesproken heb ik in een week minimaal 2 aanvallen, sinds ik de olie gebruik is dit aantal verminderd. ik ben er nog niet maar de olie is wat mij betreft zeker wel een aanrader.

Top Service

Om te testen hebben wij gratis flesje gekregen bij wijze van uitzondering nav de zenuwpijn van mijn vrouw. Zeer vriendelijke en duidelijke uitleg, en snelle reactie op mijn vragen en tijdens gebruik goede begeleiding via Messenger. Helaas hielp het niet tegen de pijn, maar werd het slapen wel beter. Daarom mijn aanbeveling op basis van klantvriendelijkheid en service een dikke 10.

Zeer Tevreden !

Al heel lang heb ik last van artrose en ik was op zoek naar een natuurlijk product wat mij hiermee zou kunnen helpen. Sinds ik Cbn olie gebruik heb ik veel minder pijn. Ik ben zeer tevreden over deze olie en ik denk dat het mij zo goed helpt door de combinatie van cbn cbd cbc cbg. De olie is zeker een aanrader voor mensen met artrose

Heel blij met dit product

Al een hele tijd had ik last van haaruitval en kleine kale plekken op mijn hoofd wat blijkbaar alopecia heet. Ik was hier nog niet mee bekend en ik heb verschillende producten geprobeerd inclusief CBD olie en crème maar ik haalde hiermee helaas niet het gewenste resultaat. Maar sinds dat ik CBN Olie gebruik heb ik eindelijk het resultaat wat ik graag wilde! Ik smeer de CBN huidolie op mijn hoofd en ik neem dadelijks een paar druppels olie onder mijn tong zodat mijn immuunsysteem ook beter word en door deze combinatie gaat het heel goed eindelijk

Eindelijk iets dat werkt tegen mijn eczeem

Ik heb al heel lang last van eczeem. Ik was op zoek naar een natuurlijk product wat mij kon helpen want ik wilde geen hormoonzalf meer gebruiken omdat dit niet goed is voor mijn huid. Maar sinds dat ik CBN Olie gebruik is het weg! Ik heb de olie een tijdje op mijn huid gesmeerd en ik neem de olie ook dagelijks de olie in onder mijn tong en door deze combinatie is mijn eczeem over. In het begin leek het erger te worden, maar dat schijnt er bij te horen maar daarna zakte het gelukkig weer. Ik hoef het nu niet dagelijks meer op mijn huid te smeren alleen wat druppels olie onder mijn tong innemen en daardoor blijft de eczeem weg

super

Na jaren slecht geslapen te hebben is dat nu door CBN olie geen probleem meer, heel blij mee. Bestelling altijd snel in huis.

Heerlijke olie, geweldig om goed door te slapen

Ik heb deze olie gekocht omdat ik slecht in slaap kan komen en meestal wel 3xsnachts wakker wordt. Nu met de full spectrum cbn olie slaap ik gemakkelijk in en slaap door. Sochtends voel ik me uitgerust.

Voel me kiplekker

Ik heb er goede ervaringen mee

Perfect !

Super, werkelijk de enige oplossing waar ik geen nare bijwerkingen van krijg

Goed produkt, snelle levering

Deze olie werkt voor mij uitstekend om rustig te worden als ik gestresst ben. Ook slaap ik veel fijner door deze olie.

Correcte levering

Heb goede ervaringen zowel met de olie als de shop zelf...ze staan altijd klaar om u zo snel mogelijk een duidelijk antwoord te geven!

Super werking en super info

Werkt goed voor mijn longen en op al mijn vragen snel en vakkundig antwoord. Volledig van de puffers af met deze druppels.

Kwaliteit

Goede kwaliteit snelle levering betrouwbare persoon je weet wat je aan hem hebt. Mijn vrienden en kennissen zijn erg tevreden en we hopen er nog lang plezier van te hebben

Zeer behulpzaam, snelle service

Goed contact, goede uitleg en zeer snelle service! Mooi product!

Uitstekend, wbt kwaliteit/werkzaamheid.

Zoektocht naar iets wat mijn zoon, met autistische beperking, kon helpen met wat hij omschreef als: kermis in mijn hoofd. Door de cbd, later de cbn is dat ontzettend verbeterd. Hij zegt zelf: mn kermis is gestopt! Zelf gebruik ik het om mn weerstand op te krikken en op peil te houden, net als mn ierse vriend, deze copd en slaapt slecht. Door de cbn is dat al een stuk beter. Inmiddels ook een buurman van 80 eraan geholpen. En deze komt telkens weer terug voor een flesje. Ook voor de weerstand, algeheel goed gevoel.

Als ik me onrustig voel, neem ik wat druppels CBN olie dan voel ik me een stuk fijner!!

Ik heb vaak last van onrust en spanningen sinds corona, vooral door alle onzekerheden en de drukte thuis en op het werk. Als ik me onrustig voel, neem ik wat druppels CBN olie dan voel ik me een stuk fijner en slaap ik ook veel beter!

Goede levering, olie helpt

Doordat ik jaren te kampen heb met ocd werd het de laatste tijd te veel. Er kwam veel stress bij kijken en ook het piekeren werd zeer lastig. Deze olie heeft me geholpen mijn hoofd te laten kalmeren, en ik voel ook dat ik dagen heb waar ik me meer opgewekt voel wat ik normaal helemaal niet vaak heb. Ik raad u dit aan.

Van het moment van bij het plaatsen van de bestelling tot aankomst ervan en gebruik van de olie altijd bijgestaan door verkoopster en duidelijke uitleg gekregen. Ze is zeer klant gericht en zeer klantvriendelijk.hier een erg tevreden klant erbij.

Sinds ik dagelijks een mondkapje moet dragen heb ik een hele geïrriteerde en droge huid inclusief acne en bultjes . Omdat ik op zoek was naar een natuurlijk product heb ik CBD crème geprobeerd maar dit hielp mij helaas niet. Iemand gaf als tip om CBN Huidolie te gebruiken en sinds ik dat gebruik zijn mijn huid problemen veel minder. Ik gebruik dagelijks CBN voor in mijn gezicht en ik heb er veel baat bij want mijn huid is niet meer geïrriteerd en droog en ook de acne en bultjes zijn bijna verdwenen

Helpt heel goed bij slaapproblemen, zo fijn dat ik uitgerust wakker wordt.

Ik gebruik de CBN olie sinds enkele dagen voordat ik ga slapen. Ik heb al maanden slaapproblemen. En ik heb al van alles geprobeerd. Ik val goed in slaap maar wordt vaak meerdere keren per nacht wakker. Eerst gebruikte ik 3 druppels en toen sliep ik al bijna de hele nacht. Maar vannacht heb ik zowaar de hele nacht doorgeslapen en zelfs 8 uur in plaats van de 6 uur of 7 uur die ik normaal in totaal slaap. Ik had nu 4 druppels genomen ipv 3. Ik voel me direct een stuk beter en veel meer uitgeslapen! Echt een top product en je wordt helemaal fris wakker.

Direct mijn systeem in geven 3 druppels x uren rust.

Prikkels in allerlei vormen en volumes vormen massa's informatie. Door deze olie in te nemen bedaart m'n zenuwstelsel heel subtiel.

Hoofdpijn beter

Al enige tijd slaap ik slecht en heb ik last van hoofdpijn. Cbn olie was mij aangeraden en ik ben blij dat ik het heb geprobeerd want ik slaap veel beter en wanneer ik hoofdpijn heb neem ik een paar druppels en dan zakt het vrij snel weer

Top product en goede snelle service.

Had al ruim 10 maanden last van eczeem in mijn gezicht, verschillende crèmes van huisarts gebruikt tot hormoonzalf aan toe niets hielp. Ben begonnen met de olie In eerste instantie werd het erger en na 2 weken had ik de moed al een beetje opgegeven maar op advies van verkoopster doorgegaan met gebruik van de olie en nu een dag of 10 later is zo’n 90% van de eczeem weg. Tevens helpt het goed bij mijn slaapproblemen.

Mijn dochter had wratten en we hadden geprobeerd het te bevriezen, maar dat was geen fijne ervaring voor haar. We hebben 2 keer de olie van CBN Olie Full Spectrum erop gesmeerd en ze zijn gewoon verdwenen! Het duurde wel even maar na 2 keer de olie erop te hebben gedaan waren ze weg en ze zijn ook niet meer terug gekomen. Echt een top product!

Ivm met slaap problemen begonnen met de cbn druppels. Ik viel weer als een blok in slaap. Ook werk ik de zorg en heb altijd al veel last gehad van droge handen. Door het veelvuldig wassen en het gebruik van handalcohol kreeg ik last van hele pijnlijke scheurtjes in mijn handen tot bloedens toe. Heel veel crèmes geprobeerd, maar niks hielp echt. Ik ben begonnen met het aanbrengen van cbn olie op mijn handen en na 3 dagen merkte ik al duidelijk verbetering. Sinds ik de olie 3x per dag op mijn handen smeer heb ik geen last meer gehad van pijnlijke scheurtjes in mijn handen

P C Hooftstraat 52

5344 XD Oss

Over CBN Olie Shop

CBN Olie Full Spectrum is een nieuw natuurlijk product wat voor veel mensen een toegevoegde waarde zou kunnen hebben.