Het werkt super sinds dat ik deze olie gebruik geen minder last van mijn rug en door de olie heb ik de tence apparaat niet meer gebruikt voor de pijn de olie is ook heel goed voor jicht werkt super de olie en je wordt er rustiger van en slaapt er beter door zoveel voordelen en je krijgt er ook hele goede advies bij

Ik slaap stukken beter . Met medicatie gestopt ✌️

Heel fijn . Kon zelfs bellen en kreeg goed antwoord op al mijn vragen . Ben jullie dankbaar

Ik sliep heel slecht en door de olie slaap ik veel beter. De olie is echt een aanrader wanneer je last hebt van slaap problemen!

Ik heb deze mevr leren kennen als een kundige vrouw ze weet waar ze over praat en 24/7 bereid om je vragen te beantwoorden . Ze zoekt samen met je om de juiste dosering te vinden . Ik heb het gebruikt voor m’n examens om wat meer rust in m’n hoofd te krijgen , en nu probeer ik het om m’n astma onder controle te krijgen .

Ik heb acne op mijn gezicht, borst en rug. Ik heb heel veel verschillende crèmes gebruikt en niks hielp. Toen is me de CBN olie aangeraden en heb ik een flesje gekocht, ik ben er mee begonnen en binnen een week waren mijn rug en borst veel rustiger. Mijn gezicht werd eerst erger en is nu super egaal. Ik ben er nu 3 weken mee bezig en alles is nu rustiger en nu de tijd geven zodat mijn littekens ook kunnen helen.

Geweldig!!

Hele goede en snelle service!! Ook wordt er nog een keer tussen de bestellingen door gevraagd hoe het gaat! Als je besteld wordt het meteen verzonden! En goede olie heb er echt baat bij ivm chronische pijnen en slecht slapen...

P C Hooftstraat 52

5344 XD Oss

Over CBN Olie Shop

CBN Olie Full Spectrum is een nieuw natuurlijk product wat voor veel mensen een toegevoegde waarde zou kunnen hebben.