Als hoogsensatief en stralings gevoelige dame is de EMF Health card een geschenk uit de hemel!

Sinds 2012 heb ik al veel last van de 4g straling en de wifi die je bijna niet kan ontwijken. En 5g is onderweg. Straling iszo ondragelijk dat ik weinig meer thuis ben in het centrum van Den haag. Al daar ben ik omringd met zichtbaar 4 volgehangen umts masten. Deze zijn nu nog duidelijk zichtbaar van uit mijn ramen woning in Den Haag. Mede daardoor heb ik besloten na een lang ziekbed een camper te kopen en veel natuurgebieden op te zoeken het gehele jaar door. Hier kom ik bij en mijn kat Minoes. Op 30 mei 2020 ontving ik een EMF Health card. Omdat ik hoogsensatief ben merkte ik binnen 5 minuten na ontvangst van de kaart al dat ik: (1) Meer lucht kreeg. (2) De jaren lange stampende hoofdpijn af nam in mijn oog kassen en achter in nek. (3) een rust kwam in mijn gehele lichaam. De tranen liepen over mijn wangen die dag van pijn verlichting en geluk. Uiteraard ben ik zeker wel een nuchtere nederlander dus ook sceptisch. Hoe kan dit zo snel met dat kaartje?! Dus ja,. Ik heb de site grondig bekeken en internet afgezocht wat de ingredienten van de kaart is en wat het doet. EMF Health card heeft zeker ten goede zin mijn leven veranderd. Sinds 30 mei 2020 (4) slaap ik als een os/ blok. En wordt ik niet meer wakker tussen door. (5) ik kan mijn smartphone nu langer vasthouden zonder dat na 5 minuten de tintelingen door mijn vingers en handen mijn armen in schieten tot in mijn schouders en nek. Met dat slapende handen symtoom tot gevolg is dus weg. Op 8 juni 2020 kwam ik er achter (6) dat mijn urine niet meer roestkleurig maar groene thee kleurig is sinds jaren. Ik deel deze informatie puur omdat ik weet dat 20% van de wereldbevolking hoog gevoellig is. En volgens mij bij de EMF Health Card veel symtomen vermindering kunnen ervaren. Dat is dus bij mij gebeurd. Inmiddels heb ik mijn hooggevoellige moeder die de ziekte van parkinson heeft ook uit mijn positieve ervaringen een EMF card gegeven. Ik ben benieuwd wat haar symtoom verminderingen zullen zijn. Namsté Digna

Briljante innovatie om jezelf te beschermen tegen de schadelijke straling van draadloze communicatie

Straling je ziet en voelt het niet. Toch zijn er vele zeer hooggevoelige mensen, zoals ik, die aanvoelen of welke straling/ trillingsfrequentie goed of niet goed voor je is. Ik kan dan ook, normaal gesproken, geen mobiel in mijn hand of op mijn lijf dragen (dat moet je sowieso niet doen, want op elke telefoon staat een waarschuwing dat je een mobiel niet op je lijf moet dragen) en een laptop met wifi dichtbij verdragen. De EMF kaart biedt mij de mogelijkheid om wel gebruik te maken van een laptop en een mobiele telefoon (toch gebruik ik mijn mobiel altijd handsfree en draag hem zo min mogelijk op mijn lijf). Het geeft rust en dagelijkse bescherming. Ik kan het iedereen aanraden en ook al ben je niet gevoelig en merk je niets van straling en de harmonische straling van de kaart, het werkt zeker. Ik kan dat vanuit mijn eigen onderzoek en ervaring van mezelf en van anderen bevestigen.

Onmiddellijk verschil en erg tevreden

Sinds ik de EMF card bij me draag en 's-nachts op mijn nachtkastje heb liggen voel ik veel meer rust en slaap ik stukken beter en dieper. Ik heb overdag meer energie en merk met sporten (voetbal) meer uithoudingsvermogen. Ik ben een hoog sensitief persoon en had er nogal eens last van dat mensen energie bij me wegtrokken. Ook dat is verbeterd en heb ik feitelijk geen last meer van. Een aanrader voor iedereen vooral in deze tijd van toenemende EMF van steeds meer draadloze technologie binnen en buiten je huis.

Zeer klantvriendelijk

Goede service met fijn persoonlijk contact. De kaart heeft een handig formaat en weegt niet veel. Kan gemakkelijk overal mee naar toe. Ook in de handtas.

Rustig gevoel

Wanneer ik de kaart bij me heb, weet ik dat ik beter bestand ben tegen de straling van o.a. de zendmasten. Dank je wel voor je snelle levering! Kaart is makkelijk mee te nemen.

11 Markt D

Beek 6191 JH

Kiyoh - vélemények

• Bárki közzétehet véleményt, feltéve, hogy teljesülnek a feltételek és az adatvédelmi politika
• Automatizált és kézi ellenőrzéseket végezzünk a hamis vélemények lehető legnagyobb mértékű megelőzése érdekében
• A saját kezdeményezésére írt vélemények azonnal megjelennek az interneten, és 72 órán belül ellenőrzik őket.