goed, meedenkend en een prettige manier waar we met elkaar om gaan

mijn ervaring met de jong Disposables is al vanaf 2011. altijd positief ze zijn ruim mee denkend en belichten alle vormen van van elk producht. zelfs spoed bestellingen en na 17:00 worden gewoon netjes afgehandeld zo als het hoord. het is een fijn bedrijf om mee samen te werken. en ik hoop dat onze samenwerking nog wel 50 jaar door kan gaan. enigste min puntje was/is de beloofde koffie van Jasper die ik nog steeds niet heb gehad (grapje

Was gewoon goed

Was gewoon goed

Levering snel en conform afspraak

Zeker aan te bevelen

geweldig goed bedrijf

wij werken al jaren met dit bedrijf alles goed geregeld mooie kwaliteit .

Geweldige sirvice

Wanneer we langs komen voor een besstelling voor onze producten , krijgen we ze gelijk mee en zijn altijd op voorraad.

zakelijk goed komen afspraken na

werk al jaren samen producten altijd goed en snel geleverd

Goed service

Wij zullen blijven bij jullie bestellen in de toekomst

Scherpe prijs, goede kwaliteit

Scherpe prijs, goede kwaliteit, snelle leveringen en goede contacten.

Top zaak

Top zaak

Goeie kwaliteit

Kwaliteit is goed en de service is ook goed

Fijn , vriendelijk en vakkundig bedrijf

Werkelijk een prima bedrijf met vriendelijke en behulpzame medewerkers.

Goede verpakking

Goede verpakking, consistent

Duidelijk en snel

Sevice prima

Snelle levering, nooit verkeerde artikelen

Zie boven

goed naar wens

aardig en duidelijk

zeker voordelig maar ook goede kwaliteit en goede service. Meer variatie zou fijn zijn maar top bedrijf !

Volgens het boekje.

Bestelling en levering verliep vlot 'volgens het boekje, dus graag zoals je wilt zien. Daarbij een prima product tegen een scherpe prijs!

Goede en prettige leverancier

Je wordt snel en erg goed geholpen altijd vriendelijk

Verzendkosten berekend bij bestelling van 150 euro

Goed bedrijf met goed service.

Goede producten en snelle levering

Altijd goede service met een directeur die persoonlijke aandacht geeft aan de klant!

Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Goed spullen, snel service

Goed spullen, snel service , we zeker blijven door inkopen

Altijd goed

Snelle levering goede producten

Peizerweg 109

9727 AJ Groningen

Over De Jong Disposables

Disposables is ons vak. Al meer dan vijfendertig jaar staan wij voor kwaliteit, betrouwbaarheid en innovatie. Dankzij ons grote assortiment kunnen wij iedere relatie een productpakket op maat aanbieden. De eenheid in vormgeving draagt bij aan de professionele uitstraling van uw bedrijf. U vindt onze producten in uiteenlopende bedrijfstakken als catering, overheid, fastfood en scholen. Ook de recreatiesector – evenementen, bioscopen, attractieparken, stadions – maakt veel gebruik van onze disposables. Onze producten voelen prettig aan, zijn stevig en met de nieuwste inzichten en technieken in duurzaamheid gemaakt. Dit maakt ons tot een toonaangevende leverancier in disposables.