Ik zou graag wat meer informatie ontvangen over de verplichte alternatieve verpakking die er MOETEN zijn.

snel en een een mooi uitgebreid assortiment

voor mijn 50 jarige verjaardag allemaal biologische producten besteld. supersnel geregeld en goed voor m'n geweten. bedankt!!

Fijn bedrijf, supersnelle service en levering

Snelle levering Super

Kwaliteit is goed bezorgservice is wat minder

De kwaliteit vind goed. Alleen bij afleveren moet je Ze helpen, ze tot de deur en niet verder

snelle afhandeling, altijd voorraad

prettige samenwerking

goed contact met accountmanager, komt afspraken na

Na een bestelling, werd ik gebeld. Moet jij andere bakjes dan normaal? Nee, sorry verkeerde besteld. Mijn fout door hun verbeterd zodat ik niet zonder zat. Dat is meedenken met de klant!

Duidelijke website. Goede prijs kwaliteit verhouding

Perfecte service

Perfecte service

Prima, snelle service!

Goede aandacht denkt mee met klant

Je word er goed ontvangen. Er is aandacht voor de klant. Er word mee gedacht met de klant en soms denken ze bij de jong verder vooruit dan de klant denkt. Kortom gewoon een goed bedrijf dat zich richt op de wens van de klant

Snelle en goede service

Prijs kwaliteitsverhouding prima.

Goed geregeld !!!

Staan altijd voor je klaar, gewoon alles goed voor elkaar!! Super service!!

Snel goed prijs

Diudelijk in bestellen en leveren

Goede levering van bestelde artikelen en en altijd telefonisch bereikbaar voor vragen.

Een mooi bedrijf

Altijd vriendelijk en behulpzaam bij het telefonisch doorgeven van mijn bestelling.

Vriendelijke en behulpzame mensen.

Snel geholpen en meegedacht met oplossingen. Top service!

Het product is prima en de levering idem dito.

Prima. Duidelijk en overzichtelijk en snel geleverd.

Paar keer besteld. Prima webshop en kwalitatief assortiment.

voortreffelijk geholpen

al mijn vragen snel en kundig beantwoord en snelle levering

goede service

Goed advies

Goed advies wel beetje prijzig geeft geen korting

Peizerweg 109

9727 AJ Groningen

Over De Jong Disposables

Disposables is ons vak. Al meer dan vijfendertig jaar staan wij voor kwaliteit, betrouwbaarheid en innovatie. Dankzij ons grote assortiment kunnen wij iedere relatie een productpakket op maat aanbieden. De eenheid in vormgeving draagt bij aan de professionele uitstraling van uw bedrijf. U vindt onze producten in uiteenlopende bedrijfstakken als catering, overheid, fastfood en scholen. Ook de recreatiesector – evenementen, bioscopen, attractieparken, stadions – maakt veel gebruik van onze disposables. Onze producten voelen prettig aan, zijn stevig en met de nieuwste inzichten en technieken in duurzaamheid gemaakt. Dit maakt ons tot een toonaangevende leverancier in disposables.