goed en snel geleverd

Snelle levering, goede prijs.

Bestel al een paar jaar hier , altijd goed.

Vast klant, tevreden

Bestelling wordt snel geleverd.

Goede service denk goed mee

Zeer vriendelijk en behulpzaam bedrijf

Goed gedaan

Mooi bakjes

Helemaal ingepakt

alles goed geregeld

prima klantvriendelijk personeel nemen de tijd voor je super bedrijf

Al jaren klant en altijd netjes correct geholpen

gerard is er

top

is goed alleen telefonisch waren dingen makelijker te regelen

nu moet soms toch als een vraag hebt over een product

kwaliteit

Nette en snelle service telefonisch en meedenkende medewerker

Goed geholpen

Geen factuur en geen antwoord op mijn vragen

Na een aantal keren vragen om een factuur deze nog steeds niet gekregen. Producten wel geleverd inmiddels

Super goed.

Ik kwam er niet uit, heb toen gebeld en prima geholpen zodat ik weer door kon. Levering 2 dagen daarna, en dat op een eiland. Super.....

heel goed en snel bezorgd

heel goed en snel bezorgd zeer tevreden over het produchten.

Levering

Prijs qwaliteit super! Echter de levering verliep niet zoals gepland. Vóór 10 uur zou ik een mail krijgen met de verwachte tijd betreffende de levering diezelfde dag. De mail ontving ik omstreeks 11 uur met als mededeling dat er geleverd zou worden tss. 9 en 13 uur?? Om 13u30 werd ik gebeld en om 14 uur werd er geleverd. Gelukkig hadden zij mijn tel. Nr

Alles netjes geregeld

Geen wederverkopers korting en slechte communicatie!

Slecht bereikbaar en geen wederverkopers korting. De Jong disposables produceert alleen producten met hun eigen logo/ naam erop. Dit is totaal niet logisch voor wederverkopers. Oftewel geen win-win situatie, maar alleen een WIN voor De Jong. Gelukkig ga ik de producten nu deels zelf laten produceren in het buitenland. Omdat jullie prijzen niet marktconform zijn. Hoogachtend, M. Kleve

Altijd snel en correct geleverd, gunstige prijsstelling

Altijd top

oke

afwijking gewenste levertijd

Ik had bij de bestelling aangegeven op welke dag er geleverd kon worden en in welk tijdvak. Vervolgens kwam de vervoerder op de dag dat we gesloten zijn met de bestelling. Opmerking was niet doorgegeven, Jammer

Levering was op mijn voorkeur dag

Op een duidelijke website eenvoudig te bestellen. Top

Snelle levering prima prijs

Alles uit voorraad snel geleverd en prima prijs. Nooit problemen.

mtf zijn spullen kan nog goedkopen dan maken iedereen blij

Peizerweg 109

9727 AJ Groningen

Over De Jong Disposables

Disposables is ons vak. Al meer dan vijfendertig jaar staan wij voor kwaliteit, betrouwbaarheid en innovatie. Dankzij ons grote assortiment kunnen wij iedere relatie een productpakket op maat aanbieden. De eenheid in vormgeving draagt bij aan de professionele uitstraling van uw bedrijf. U vindt onze producten in uiteenlopende bedrijfstakken als catering, overheid, fastfood en scholen. Ook de recreatiesector – evenementen, bioscopen, attractieparken, stadions – maakt veel gebruik van onze disposables. Onze producten voelen prettig aan, zijn stevig en met de nieuwste inzichten en technieken in duurzaamheid gemaakt. Dit maakt ons tot een toonaangevende leverancier in disposables.