ze zijn gewoon goed.

we zijn al jaren trouwe klant je wordt gewoon bij je voor naam aan gesproken

top bedrijf

goede kwaliteit , goede prijzen, en snel geleverd.

Geweldig bedrijf

Snel goed snel geleverd

Super!!

Super geregeld!!

Goede kwaliteit scherp prijs

Gaat prima zo

Goede kwaliteit en goede prijs.

Goede stevige “rietsuiker” bakjes, prijzen zijn concurrerend en redelijk snel geleverd.

Goede kwaliteit en snelle service

Al een paar x besteld en de service snel en de kwaliteit is gewoon heel goed. Niks te klagen

Fijn

Snelle levering van de producten.

Al jaren klant naar volle tevredenheid. Nu een nieuwe website die weer top werkt.

Kwaliteit

De kwaliteit prijs verhouding is goed.

service prijs en levering goed

service prijs en levering goed

perfect geregeld

na mijn bestelling on line twee dagen daarna geleverd. alleen geen bericht van de transporteur gehad.

Heel goed!

duidelijke webshop, en telefonisch altijd vriendelijk te woord gestaan

Handig

Makkelijk in gebruik

Al jaren vaste klant

Nooit geen problemen en is er wat wordt het opgelost

goed en snel

snelle en nette levering van bestelde producten

Snel en correct

Snel en correct geleverd .

Levering duurde wat langer, maar dat kwam door wat problemen met de track en tracé.

Levering niet in orde

Chauffeur heeft verpakking buiten gezet en niet gemeld dat het geleverd was Ons leveradres is onbemand , dat is een loods. Na een telefoontje zijn we er binnen 5 min. Gr Danny

Excellent

Zeer tevreden met mijn bestelling en ook de service . Helemaal druk geweest met de feest dagen en tot het einde helemaal goed opgelost ! Zeker een aanrader!

Service is prima en een snelle levering

Pizza dozen van goede kwaliteit

Derde bestelling van pizza dozen geplaatst.

makkelijk en snel besteld en geleverd.

overzichtelijke site, snelle levering tegen lage prijzen. en ruime keus.

Peizerweg 109

9727 AJ Groningen

Over De Jong Disposables

Disposables is ons vak. Al meer dan vijfendertig jaar staan wij voor kwaliteit, betrouwbaarheid en innovatie. Dankzij ons grote assortiment kunnen wij iedere relatie een productpakket op maat aanbieden. De eenheid in vormgeving draagt bij aan de professionele uitstraling van uw bedrijf. U vindt onze producten in uiteenlopende bedrijfstakken als catering, overheid, fastfood en scholen. Ook de recreatiesector – evenementen, bioscopen, attractieparken, stadions – maakt veel gebruik van onze disposables. Onze producten voelen prettig aan, zijn stevig en met de nieuwste inzichten en technieken in duurzaamheid gemaakt. Dit maakt ons tot een toonaangevende leverancier in disposables.