Word netjes geleverd, alleen jammer dat de kraft verpakkingen niet altijd leverbaar zijn.

Klantvriendelijk bedrijf

Zeer goede produkten worden geleverd,alles in goed overleg

Prima service snel geleverd

Goede producten voor een redelijk bedrag

Uitstekende service, en snelle levering,

Ik heb alleen maar goede ervaringen met de Jong. Leveren al mijn verpakking, en houden dit ook keurig voor ons op voorraad. Echt een stukje ontzorging.

Prima, alles was goed geleverd

De producten zijn TOP De chauffeur is alleen vergeten te bellen van te voren. Gelukkig waren we thuis. Hopen dat het de volgende keer wel gebeurt. Zal jammer zijn als we niet thuis zijn.

Prima service, snelle leering

Ik koop al jaren verpakkingsmaterialen bij De Jong. Altijd goede service en snelle leveringen.

Prima,vraag was snel opgelost

Vriendelijke man, vraag was snel beantwoord

Altijd snelle levering en goede prijs kwaliteitverhouding

Alleen maar positief

fdfd

dfwrf

Perfect geregeld

Besteld en vlot geleverd, kwalitatief ook goed materiaal. Geen zorgen, dus erg prettig werken.

Prettige ervaring, goede webshop, prijs/kwaliteit goed in orde. En uitstekende service. Snelle en juiste levering.

Goede en snelle levering.

Betrouwbare partner voor alle disposables.

Kundig, vriendelijk en betrouwbaar

In al de jaren, dat wij zaken doen met De Jong Disposables, hebben wij bijna alleen positieve ervaringen gehad. Bestellingen zijn gemakkelijk geplaatst en worden snel uitgeleverd. Wij zijn zeer tevreden!

Mooi dingen

Papier zaken is heel goed

Goede prijzen en snelle levering

Al 3 x besteld als horeca zijnde die ineens ons geliefde eten in bakjes moet stoppen..

Altijd goed.

Duidelijk en eerlijk bedrijf.

Zeer goed professionele service!

snelle service

Leuke toykits, snelle levering

ruim 20 jaar al onze leverancier top

Nooit geen problemen met leveren

Altijd vlot geleverd. is er iets niet voorradig dan bellen ze ff

Goede producten en snelle levering ondanks corona

Goed bedrijf

Al jaren een zeer tevreden klant.

Klantvriendelijk bedrijf

Goede service, goede prijzen, vriendelijk personeel en snelle levering

Peizerweg 109

9727 AJ Groningen

Over De Jong Disposables

Disposables is ons vak. Al meer dan vijfendertig jaar staan wij voor kwaliteit, betrouwbaarheid en innovatie. Dankzij ons grote assortiment kunnen wij iedere relatie een productpakket op maat aanbieden. De eenheid in vormgeving draagt bij aan de professionele uitstraling van uw bedrijf. U vindt onze producten in uiteenlopende bedrijfstakken als catering, overheid, fastfood en scholen. Ook de recreatiesector – evenementen, bioscopen, attractieparken, stadions – maakt veel gebruik van onze disposables. Onze producten voelen prettig aan, zijn stevig en met de nieuwste inzichten en technieken in duurzaamheid gemaakt. Dit maakt ons tot een toonaangevende leverancier in disposables.