Snelle levering bedankt

Webshop werkt goed

Gemakkelijk te bestellen in de webshop.

Prima website

Prima te doen

Prime en duidelijk

Overzichtelijke site en fijn dat de prijzen erbij staan.

Slechte communicatie

Bestellingen worden niet altijd op de juiste tijden geleverd. Je geeft aan je wilt het graag tussen 13:00-15:00/16:00 soms wordt het om 12:00 al bezorgd. Midden in de spits. Vraag je het bedrijf, is omdat De Jong de tijd niet wilt aanpassen. Laatst bestelling gedaan voor 21dec. Moest zelf bedrijf bellen waar mijn bestelling was. Pas volgende dag zou het worden geleverd. En wat als ik dicht was? Zeer slechte communicatie en service. Vraag ook als er kan worden geholpen met afstapelen. Ik bestel vaak boven 1000 euro soms wel 2-3k niet kleine bestellingen van 300 euro. Wordt dat ook niet doorgegeven aan de chauffeur. Kan veel beter dit.

goede prijs en levering

goede prijs levering en service

prima bedrijf, lang achtergbeleven met suidelijke webshop

al jarenlang prima contact met vertegenwoordig en alles wordt netjes geregeld. wel fijn dat er eindelijk een duidelijke webshop is waar ook prijzen zichtbaar zijn

Goede producten, service en snelle levering

Zeer betrouwbaar en altijd goede service en meedenkend

Sinds jaar en dag bestellen wij verpakkingsmaterialen bij De Jong, altijd goede service, en meedenkend in oplossingen. Top

voordelig en snel geleverd

heel goed

overzichtelijke site

gebruiksvriendelijke site. Fijn dat je een eigen bestellijst is, zo hoef je niet alles te zoeken.

goede service,snelle levering en goede prijs kwaliteit

Al jarenlang met tevreden klant!

Correct en snelle levering

Zeer correct, snelle levering.

Altijd keurig en correct.

Zeer goede service. Vriendelijk personeel. Antwoord op bijna alle vragen. Top. Top. Top.

?

?

Gebeld, online besteld en geleverd. ;-)

We moesten op korte termijn ander verpakking materiaal hebben en we kwamen niet verder met onze leverancier. Probleem was vlot opgelost door "De Jong" omdat deze wel uit voorraad kunnen leveren en ook nog tegen een scherpe prijs. Bedankt voor de prettige samenwerking.

Zeer professioneel en uitermate vriendelijk aan de telefoon

De overgang van de oude website naar de nieuwe webshop was even wennen, maar ik werd door uiterst vriendelijk telefonisch advies op het juiste spoor gezet. De regelmatige prijsacties van de Jong zijn een leuke toevoeging!

goede prijs/kwaliteit verhouding

goede service goede prijs vanwege corona bepaalde producten lange wachttijd op gehad, maar dit is begrijpelijk in deze tijd. wel goede alternatieven aangeboden gekregen.

goede prijs/kwaliteit en service

goede prijs/kwaliteit en service

altijd goede service

Prima bedrijf

Makkelijk te bestellen. Snel geleverd.

Qwerty

Helemaal goed!

Goed geholpen, met goed advies!

Prima product

Prima product, prima keuze en vriendelijke medewerkers.

Peizerweg 109

9727 AJ Groningen

Over De Jong Disposables

Disposables is ons vak. Al meer dan vijfendertig jaar staan wij voor kwaliteit, betrouwbaarheid en innovatie. Dankzij ons grote assortiment kunnen wij iedere relatie een productpakket op maat aanbieden. De eenheid in vormgeving draagt bij aan de professionele uitstraling van uw bedrijf. U vindt onze producten in uiteenlopende bedrijfstakken als catering, overheid, fastfood en scholen. Ook de recreatiesector – evenementen, bioscopen, attractieparken, stadions – maakt veel gebruik van onze disposables. Onze producten voelen prettig aan, zijn stevig en met de nieuwste inzichten en technieken in duurzaamheid gemaakt. Dit maakt ons tot een toonaangevende leverancier in disposables.