PRIMA SERVICE

HELEMAAL TOP

Oke

Snelle en perfecte levering en prijs

Snelle levering, goede kwaliteit.

Goede ervaring, ik was al bekend met het bedrijf.

goede prijzen. Wordt goed en prettig geholpen aan de telefoon. Goed geïnformeerd! Snelle levering.

geweldige service

goede prijzen en kwaliteit

Goed servers

Duidelijk en snel

Gerard je bent topper

Top en zeer snel

Dolblij dat de bestelde spullen op tijd voor de feestdagen binnen zijn.

Alles prima verzorgd

Altijd goed geregeld voor ons de vaste weg voor verpakking

goedkoop en snelle levering

goedkoop en snelle levering

Snelle levering en Vriendelijk

Goede prijzen en aardige klantenservice. Volgende bestelling komt er aan !!

net bedrijf, snelle levering

makkelijk te bestellen, snel geleverd, transportbedrijf belt altijd even als hij er bijna is. kortom, top bedrijf, al ging het begin even anders. er zouden wel wat meer aanbiedingen mogen zijn. en de dingen die in de aanbieding zijn ook op voorraad hebben. ga zo door!

super service

Dozen van prima kwaliteit. Goede prijs en snelle verzending.

Perfetto!!

Goede kwaliteit, snel

snel

Goede levering van de juiste producten

Als boven

Master

Goed service

Goede kwaliteit goede prijsje

Bestel al jaren de verpakking materiaal bij de jong , zeer tevreden.

Goed!

Snelle levering en alles naar tevredenheid.

Super goed en snel geholpen

Fijn en correct bedrijf!

Snelle en vlotte levering, kwalitatieve goede producten en gunstige prijstelling.

Prima produkten

Super goed bedrijf dat meedenkt met klanten

Al jaren lang koop ik bij De Jong mijn Disposables. Goed advies, goed materiaal en een goede prijs! Ik vergeet de medewerkers niet, meedenken en helpen is hier heel normaal! Ga zo door!

Peizerweg 109

9727 AJ Groningen

Over De Jong Disposables

Disposables is ons vak. Al meer dan vijfendertig jaar staan wij voor kwaliteit, betrouwbaarheid en innovatie. Dankzij ons grote assortiment kunnen wij iedere relatie een productpakket op maat aanbieden. De eenheid in vormgeving draagt bij aan de professionele uitstraling van uw bedrijf. U vindt onze producten in uiteenlopende bedrijfstakken als catering, overheid, fastfood en scholen. Ook de recreatiesector – evenementen, bioscopen, attractieparken, stadions – maakt veel gebruik van onze disposables. Onze producten voelen prettig aan, zijn stevig en met de nieuwste inzichten en technieken in duurzaamheid gemaakt. Dit maakt ons tot een toonaangevende leverancier in disposables.